ads

Selasa, 20 Mei 2014

02 di sungai petani - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


Permainan kegemaran Aqilah <b>di</b> Taman Jubli Perak <b>Sungai Petani</b> <b>...</b>

Posted: 14 May 2014 07:07 PM PDT

Dekat Taman Jubli Perak Sungai Petani, ada satu mainan yang menjadi kegemaran Aqilah... Bila dah naik, kalau boleh tak nak turun2 dah... puas memujuk...

Haa nampak tak dekat mana Aqilah?


Buai ni lah kegemaran Aqilah... bila dah naik, kadang sampai nak terlena je gaya dia.. hihi

Si kakak Alisha.. ni haa buaian dia.. tak dapat naik yang macam Aqilah punya.. bagi laluan untuk adik2 yang lebih kecik ..
"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved