Ahad, 31 Julai 2011

02 di jitra - Google Blog Search

02 di jitra - Google Blog Search


arepnakbebel: PENJUAL GUINEA PIG <b>DI JITRA</b>!!

Posted: 31 Jul 2011 03:57 AM PDT

DOUBLE CLICK FOR MAKE IT BIG AND CLEAR
ade ke?? sape orang jitra ? ade yang jual guinea pig tak kat sana? aku bukan ape.ade orang tengah carik penjual binatang kecik yang sungguh cute yang amat nih. agaknye lah.ade yang search pasal guinea pig kat blog aku..betapa malangnya nasib beliau sebab aku bukanlah penjual binatang cute tuh!. sorry yer!
anyway, korang suke tak pet nih?? kalau tanye aku.ermm. seriously aku tak suke.kalau tengok dari jauh boleh la.kalau nak sentuh.mak aih..meremang bulu roma.tak tahulah kenape.aku sanggup pegang lipas dari pegang guinea pig.errrr! satu lagi pet yang scary adalah sugar glider.jauhkan lah dari aku..memang lintang pukang aku larik kalau ade depan mata!
p/s : jangan mudah tergoda dengan kecomelan mereka! 
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan