Rabu, 5 Oktober 2011

02 di sik - Google Blog Search

02 di sik - Google Blog Search


Ladang Anggur Tasek beris <b>Di SIK</b> KEDAH | http://www.gadistimur <b>...</b>

Posted: 27 Sep 2011 05:08 AM PDT

Assalammualaikum semua….

Wahhh lama gilerrrr…aku xupdate my Blogku nie

dh bersawang2 nye….kesian kt aku kan….

korang nk tau knp aku lama x update blog aku nie….

1.sekarang aku pkai broadband line mmg lembab kt umh aku nie

2.aku sekarang bz sgt ngn kje

3.dan last sekali aku ada kenduri kendara byk so di jemput kena la pegi kan…

Hari sabtu lepas kami sekeluarga ke kulim ke umah kakak aku utk pegi

kenduri kawin kawan housemate kakak aku time kakak aku belum kawin dl la…

kenduri tue pada ari ahad iaitu 18.09.2011

pas kami sekeluarga pegi kenduri kawan kakak aku pastu kakak aku 
ajak ke ladang Anggur kt sik tue…

so kami smua setuju pkat mau pegi smua la,,,,

so kami pun gerak ke sana lah…..
okey korang jom korang layan gambar2 kt Ladang Anggur

Nie kak Mon (pggilan aku pggil kt dia kt umh)kihhhh….kihhh dia tau mampus kena marah ngn dia
dia lah adik aku….ank ke5

Nie dalam ladang anggur 

Adik aku tue geram tengok buah tue dia kta mcm nk petik2 je msuk dlm mulut dia…
tp diorang dh tulis di larang memetik

nie lah aku yg chubby skrg…
hahahahahah

Nyummmmm…nyummm…….sedap nyeeeeeeeee

::.Love Story Cute.::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan