Khamis, 19 April 2012

02 di sungai petani - Google Blog Search

02 di sungai petani - Google Blog Search


RAMAINYA PENYOKONG ANTI LYNAS <b>DI SUNGAI PETANI</b>!!!

Posted: 19 Apr 2012 08:20 AM PDT

Tajuk gah....Sungai Petani Tolak Lynas!!!!!Bodohnya...macam ni kata ramai!!!


PANASS!! @NajibRazak VS @AnwarIbrahim <b>di Sungai Petani</b>!!

Posted: 12 Mar 2012 11:12 PM PDT

Pada 3hb Mac yang lepas. Ada pertembungan diantara dua pemimpin besar di Sungai Petani. DS Najib dan Anwar Ibrahim. Mc tak tahulah semua ini dirancang atau tidak, namun apa yang Mc diberitahu. Anwar sekarang ni sering mengikut DS Najib kemana saja beliau pergi. Mungkin beliau nak 'test power' siapa lebih popular dikalangan rakyat.

Gambar ceramah Anwar ni, Mc ambil dari blog Kanoha Utara tengok dan bandingkan dengan majlis DS Najib nanti.



Di bawah ini pula Majlis Mesra Rakyat bersama Perdana Menteri Malaysia. Kita bandingkan jumlah kehadiran yang memenuhi dua majlis ini. Satu pada waktu malam, dan satu lagi pada waktu siang.



Tidak terbanding sokongan rakyat kepada DS Najib. Jikalau ceramah Anwar pun tidak mendapat sambutan. Apatah lagi ceramah pemimpin pembangkang yang lain. Hakikatnya, rakyat dah mula muak dengan apa saja yang berkaitan dengan pembangkang.

Pembangkang banyak berlakon dan berpolitik dari kerja. Sebab tu rakyat pun dah tak percaya dengan mereka dah. Apa yang perlu kita buat hanyalah, tambah keyakinan rakyat kepada UMNO, kemudian selesaikan masalah kita sendiri. Supaya senang kita bekerja jikalau bersatu. Jangan dok asyik fikir nak cantaih saja bila tak boleh jadi calon nanti.


PM, DS Najib memang sudah popular di Malaysia. Namun UMNO/BN masih kurang berbanding beliau. Apakah kemenangan UMNO/BN kelak, hanya bergantung kepada kepopularan DS Najib?

Bagaimana keyakinan rakyat terhadap UMNO/BN? UMNO/BN Kedah?



McTheory:
Soalan maut yang susah untuk kita jawab..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan