Rabu, 19 September 2012

02 di sungai petani - Google Blog Search

02 di sungai petani - Google Blog Search


Mila Ahmad: Majlis Kahwin <b>di Sungai Petani</b>, Kedah

Posted: 04 Sep 2012 07:19 PM PDT

Haisshhh malas bebeno rasanya nak ngedate entry tapi disebabkan BE tengah running kemain lajunye aku dgn kadar suam-suam kuku update lah jugak. Cete pun macam dah nak basilah jugak. So baca jelah ye jangan cakap pape. baca sampai abes paksa ni !!!!!! hohOho.
24-08-2012 aku bercuti kembali setelah bekerja satu hari sebelumnya, patutnya boleh je nak terus cuti tapi memandangkan terpaksa bergilir-gilir cuti dengan staff lain aku pasrah. So 24 tu bersamaan hari jumaat aku bersama Encik Suami gerak ke Sungai Petani, Kedah. Perjalanan dari KL ke Kedah amek masa lebih kurang 5-6 jam sebab 2 kali berhenti di perhentian RnR.

Sampai sana terus check in  Casa Lagenda Hotel . Perjalanan yang sangat meletihkan tapi best sampaikan kena tukar 3 driver satu kereta hahaha.... Dah alang-alang sampai sana kalau xbeli dan blah memg xsahla kan walaupun penat petang tu jugak aku ajak Encik Suami p shopping karpet. Entry untuk barang yang dibeli kat Kedah tu nanti ya. satu-satu entry akan diupdate lepas ni. tapi bergantung pada situasi mood yaaaa....
Adik ipar aku bersanding pada keesokkan harinya, tema yang dipilih adalah merah putih so aku dan Encik Suami mengenakan sepasang kurung dan baju melayu berwarna merah putih sedondon gitu hihi..Kelihatan aku membesar dengan begitu jayanya kan ? kan ? oh akur dengan kehendak-Nya... Hati banyak senang maaaa.....

talk to my hand : entry seterusnya aku update entry majlis kahwin kt Perak serta gambar-gambar jakun dibendang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan