Rabu, 27 Mac 2013

02 di kuala ketil - Google Blog Search

02 di kuala ketil - Google Blog Search


asrama pelajar <b>di kuala ketil</b> gagal - beritakuin . blogspot . com

Posted: 03 Mar 2013 07:13 PM PST


Mana ada Universiti yang buat kampus besar tapi tidak  ada penginapan pelajar.. dari 8 blok kemudian kata kurangkan kepada 4 blok.... kemudian kurangkan sampai tidak langsung ada blok penginapan pelajar dalam kampus Kuala Ketil.
Apabila JAZAN (Jamil dan Azizan) tergesa-gesa nak pindah hanya kerana isu politik, maka JAZAN mendakwa bahawa boleh siapkan asrama pasang siap dalam tempoh 4 minggu untuk menampung pelajar seramai lebih dari 1,000 orang. Skuad BERSIH kata ini kerja gila yang tak pernah dibuat dek orang. Tapi JAZAN kata boleh , oleh itu JAZAN tambah cuti pertengahan semester 4 minggu (jadi semua lima minggu cuti pertengahan sem)
Bila sampai masa yang sepatutnya siap , JAZAN dapati bahawa memang tak boleh siap sperti yang didakwa SKUAD BERSIH KUIN, oleh itu JAZAN lanjutkan lagi tempoh cuti pertengahan semester sehingg jumlah keseluruhan cuti semester berjumlah 7 minggu  (tak pernah dibuat orang cuti sem lama sebegini).
Terkini , memang JAZAN setelah melanjutkan cuti , juga terbukti gagal untuk siapkan asrama pasang siap walaupun sudah dua kali melanjutkan tempoh pengajian pertengahan semester.
JAZAN terpaksa juga untuk memaksa pelajar untuk belajar .... saya akan bongkarkan apa dah jadi kepada asarama dan pelajar yang terang-terang menganiaya pelajar terutama pelajar antarabangsa yang langsung tidak terjaga kebajikannya.
Persoalannya mana perginya Majlis Perwakilan Pelajar sehingga langsung tidak membela kebajikan pelajar. MPM baru ini hanya menjadi tukang sampaikan maklumat HEP sahaja. Kalau kata pak turut nanti marah pulak..... Kesian pelajar teraniaya disebabkan JAZAN.Menurut sumber hanya 19 % sahaja yang keluar mengundi MPM tahun ini, bermaksud perlantikan MPM tahun ini bukanlah mewakli majoritipelajar......

kamera kupang: #KUIN <b>di Kuala Ketil</b> dah macam &#39;PENJARA <b>...</b>

Posted: 19 Mar 2013 05:03 AM PDT

Pagi tadi aku mendapat berita mengenai satu Majlis yang akan di hadiri oleh MB ditaktor Azizan Razak di KUIN Kuala Ketil. Majlis yang akan berlansung pada pukul 3.00 petang.
Sesudah aku sampai di hadapan pintu masuk ke Kolej tersebut, "mak ai'..Aku terkejut hampir 15 penganut PAS yang mungkin juga unit anul PAS di tugaskan menjaga pintu masuk KUIN tersebut.

Apabila kawalan ketat dilakukan oleh Unit Keselamatan KUIN dan dibantu oleh Unit Amal PAS dan Agen PAS dikalangan MTD Kuala Ketil.

mereka masing-masing memakai baju berlogo PAS dan Unit Amal, dan sebahagiannya lagi memakai vest berlogo Majlis Tindakan DUN PAS Kuala Ketil.
Kalau dulunya mereka kata skuad BERSIH adalah agen UMNO, maka sahlah Jamil, Wan Su Camry, Latifah, Rohani, Kapten H dan semua kuncu-kuncunya adalah agen PAS
Bagaimana tidaknya, semua keputusan dan kuasa diberikan kepada agensi PAS seperti Unit Amal dan MTD KK.Mereka bertindak dengan serakah mengusir kereta kakitangan KUIN, mereka serakah dengan menahan kakitangan KUIN, mereka serakah dengan menghambat kakitangan KUIN. Adakah ini yang KUIN mahukan dalam melaksanakan kerja secara Islam.
Apa kuasa yang Jamil, Wan Su Camry dan kapten Halim berikan pada mereka sehingga berani menghalang kakitangan KUIN sebegini rupa? Kurang hajar sungguh mereka itu . 
Mereka bertopengkan Islam  hanya mahu mempertahankan Azizan. 

sumber


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

kampus <b>kuala ketil</b> dikawal ketat - beritakuin . blogspot . com

Posted: 18 Mar 2013 11:11 PM PDT

19 Mac, 2.00 pm - TERKINI
Pergerakan kenderaan  masuk ke KUIN di kawal ketat , bimbang 10 OKT KUIN masuk menyelinap pada petang ini. Saya sedang menulis blog ketika ini sudah dapat membolosi beberapa batalion pengawal di pintu hadapan kerana saya masuk menyamar sebagai pelajar dengan menaiki motorsikal.
Bas KUIN yang tiba di pintu masuk diberhentikan pengawal, kemudian pengawal naik buat pemeriksaan setiap individu yang ada di atas bas dengan berpandukan kepada gambar 10 OKT yang dibekalkan kepada mereka.
Gambar 10 OKT juga kelihatan ditampal di pondok guard KUIN Kuala Ketil.
Kelihatan di Dewan Besar KUIN segerombolan kawalan keselamatan oleh Unit Amal PAS dan petugas PAS yang memakai vest bertulis MTD Kual Ketil dan berlambang PAS berada di sekitar Dewan tempat akan berlangsungnya Majlis pada petang ini
Kereta kakitangan yang mempunyai logo BERSIH KUIN diarahkan keluar oleh petugas PAS yang bukan pengawal keselamat KUIN. Petugas yang menghalang kenderaan KUIN  itu memakai vest MTD Kuala Ketil berlogokan PAS.
Sementara itu , juruintip BERSIH KUIN yang berada di Mergong melaporkan , beberpa media sudah masuk ke dalam kampus Mergong dan mengambil gambar kampus KUIN Mergong. Mereka mengetatkan kawalan di Kuala Ketil tetapi tak sedar benteng keselamatan di Mergong sudah dibolosi media.
Ha ha ha , itulah takutnya Jamil, Wan Su Camry dan kroninya kepada 10 OKT ini.
Mereka sanggup buat apa sahaja untuk JAZAN kerana mereka sedar jika JAZAN tumbang mereka pun akan lintang pukang.
Kita tunggu sahaja akan perkara yang melucukan akan berlaku pada jam 3.40 petang ini.
Kami skuad BERSIH KUIN hanya takut pada Allah bukan pada JAZAN dan kroninya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan