Isnin, 8 April 2013

02 di sungai petani - Google Blog Search

02 di sungai petani - Google Blog Search


Review: Sastria Hotel Terbaik <b>di Sungai Petani</b>

Posted: 31 Mar 2013 10:08 PM PDT

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Saya nak ceritakan satu hotel yang murah, lengkap dengan kemudahan santai, dan internet paling laju.

memperkenalkan....

Di situ macam-macam ada...

Saya baru dapat info dari sahabat Ina Zalina bahawa hotel itu baru buka antara tahun lepas. Sebab tu saya tak sangka, hotel tu murah sangat-sangat.

Kelengkapan di dalam bilik sangat lengkap, dengan internet menggunakan UniFi TM.


Jom kita menjamu mata di dalam tu...


Harga bermula dari RM70 (tidak termasuk Cukai Perkhidmatan 6%), bagi saya harga tu amat murah, dekat pula di bandar Sungai Petani.

Anda boleh layari www.sastriahotel.com.my atau hubungi 04-4246744 untuk tempahan atau pertanyaan.

p/s: fuh, promote habis kat sini. Thanks kat pekerja Sastria Hotel atas layanan baik sepanjang saya menginap di sini :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan