Khamis, 25 April 2013

di negeri kedah - Google Blog Search

di negeri kedah - Google Blog Search


<b>Kedah</b> La: Sebak melihat penderitaan rakyat <b>di negeri</b> yang paling <b>...</b>

Posted: 09 Apr 2013 07:35 PM PDT





Oleh: SALAHUDDIN AYUB

Saya telah menyatakan komitmen untuk membantu Pak Cik ini untuk sekurang-kurangnya membaik pulih rumah yang diduduki kini. Saya percaya ramai dikalangan sahabat-sahabat yang ingin turut serta membantu.

Saya telah berbincang dengan sahabat-sahabat di Tg Piai yang akan menguruskan gotong-royong dan proses baik pulih ini. Dalam masa terdekat saya akan hebahkan tarikh dan masanya.

Mengikut pengalaman saya dan perbincangan tadi, kos sekitar RM 10,000 diperlukan untuk membeli kelerluan asas bahan binaan kayu, pasir, simen, zink dan sebagainya. Ini tiada kos upah pekerja. Maka, saya dengan rendah hati memohon kepada tuan-tuan yang rasa ingin membantu untuk menghulurkan sumbangan kepada kami melalui akaun:

Bank Islam : 01032020132475 atau Maybank : 101422116503

atas nama saya Salahuddin Ayub. Jika ada sebarang sumbangan minta maklumkan melalui sms kepada no 012-4697886. 

Semoga Allah terima amal ini dan memberikan RedhaNya kepada semua kita.

Terima Kasih

~ Salahuddin Bin Ayub, Serkat Pontian Johor

(Bantu saya sebar luaskan perkara ini supaya kita sama-sama dapat menyumbang)
Cuba anda bayangkan bertapa susahnya kehidupan pakcik ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan