Selasa, 30 Julai 2013

02 di kuala ketil - Google Blog Search

02 di kuala ketil - Google Blog Search


KedahLanie.info: Benarkah INSANIAH HOLDING telah diumumkan <b>...</b>

Posted: 09 Jul 2013 08:00 AM PDT

Di laporkan pada 8hb Julai 2013 di Insaniah Mergong, MB Kedah telah istihar kenaikkan gaji dan kola staff Insaniah dan juga antara lain Dato Barni umumkan Insaniah Holding bukan di bawah Insaniah , termasuk anak-anak syarikat nya, mereka juga akan membina kampus baru Insaniah di Mentalun.
Untuk sementara waktu Kulliyyah di Kuala Ketil hanya Hospitaliti dan Kejuruteraan bermakna Multimedia akan di serapkan ke dalam Kejuruteraan. Semua dah carca marba......Walahualam ?
Kalau betul memang mereka dah war war sebelum ini. Betul lah semua ini kerana nak hapuskan legasi Ustaz Azizan dan Dato Jamil. Para waktu kempen PRU dulu pun memang dah di sebut-sebut nak jadi kan kampus Kuala Ketil kandang kuda, entah betul entah tidak kita tunggu.
Selain itu difahamkan Ustaz ghani Shamsuddin telah buat laporan kerana kontrak di tamatkan sebelum cukup tempoh (Sama seperti Dato Latifah - Bekas Pendaftar ). Kini memang sah pensyarah2 di multimedia dah tidak hadir melainkan seorang dua dan juga pensyarah dan Doktor2 dari Mesir masih tidak kelihatan setelah pulang, mungkin juga sedang berjuang melawan geng UMNO Mesir yang gulingkan Dr Mursi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan