Sabtu, 12 Oktober 2013

02 di padang serai - Google Blog Search

02 di padang serai - Google Blog Search


Saingan enam penjuru jawatan ketua <b>di Padang Serai</b> - Utusan Online

Posted: 21 Sep 2013 04:43 AM PDT

Oleh JAMLIAH ABDULLAH

KUBANG PASU 21 Sept. - Pertandingan Ketua UMNO Bahagian Padang Serai paling sengit di negeri ini apabila menyaksikan enam calon menyerahkan borang masing-masing di Dewan Wawasan Jitra di sini hari ini.

Timbalan Ketua UMNO bahagian, Halim Hassan yang memangku jawatan ketua ketika ini, dicabar oleh Ketua UMNO Cawangan Padang Serai, Ku Rashidi Ku Mat Esa; Mohd. Khozali Junus; Ketua Pemuda UMNO bahagian, Asmaidi Abu Talib; Dr. Randas Ahmad Zubir Saad dan usahawan, Abdul Halim Mohamad. - UTUSAN ONLINE

Kelibat Bunian Muncul <b>DiPadang Serai</b> - AKAK DIBALIK PINTU

Posted: 04 Aug 2013 06:42 AM PDT

Satu rakaman video sewaktu ingin mendenak/memikat ayam hutan terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut.

 Mengikut pada tajuk video tersebut kejadian ini dirakamkan di padang serai.


Saksikan video penampakan orang bunian di bawah ini


Bunian adalah manusia biasa yang tidak berjasad dimana kehidupan mereka lebih advnced dari kita. Hijap bunian dilapis ketiga hingga kelima untuk meneroka alam disebalik tabir ni perluah Kasaf Billah. Apapun ia tetap menjadi misteri

 sumber:http://taotauajer.blogspot.com/

Oh Yeah : Misteri - Penampakkan Bunian <b>Di Padang Serai</b>!!!

Posted: 01 Aug 2013 03:53 AM PDT

Wallahualam..

Aku tak tau sama ada betul atau edit semata-mata sebab skang dunia semakin canggih, apa pun tak bleh. Apa-apa pun korang tengok sendiri lah. Bawah ni antara bukti gambar pintu masuk alam bunian yang pernah dirakamkan oleh geng-geng Mazidul Akmal Sidek. Sila klik link dibawah untuk video.
Gambar yang ditangkap secara tidak sengaja oleh geng Mazidul yang dipercayai pintu masuk ke alam bunian yang kelihatan transparent.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan