Sabtu, 7 Disember 2013

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


Eylizar Homestay Murah <b>Di</b> Kuah, <b>Langkawi</b>.: Homestay Murah <b>...</b>

Posted: 29 Nov 2013 07:21 AM PST

Anda tercari-cari dimana nak cari Homestay Murah di sekitar Pulau Langkawi Malaysia? Tak susah sekarang kerana anda boleh dapatkan dengan hanya melalui online sahaja. Dulu mungkin nak cari homestay payah la sikit tapi sekarang ni dunia pun dah moden ..so senang la sikit.

Jadi disini saya just nak bagi tahu bahawa Eylizar Homestay Langkawi @ Eylizar Enterprise ni mempunyai homestay yang berada di sekitar pulau langkawi ni. Jadi seperti contohnya di Langkawi Airport, Taman Sentosa, Ulu Melaka, Taman Nilam dan juga di kawsan pekan kuah.

So anda semua bolehlah lihat website saya dulu senarai homestay dan juga apartment ataupun rest house dan berbincang atau dengan call/sms (017-4256796  pn.liza) pihak kami terus untuk berbincang.

Kalau dah berkenan dihati dan homestay tu pun kosong bolehlah buat tempahan terus..tak susahkan...

Jadi kalau nak cari homestay di Langkawi ni...search kat google...taip jer :
HOMESTAY MURAH DI LANGKAWI
HOMESTAY DI LANGKAWI
HOMESTAY SEKITAR PEKAN KUAH LANGKAWI
HOMESTAY DI TAMAN NILAM LANGKAWI
HOMESTAY TERBAIK DI LANGKAWI

Bak kata tu apa2 pun boleh   Kalau taip HOMESTAY LANGKAWI ATAU LANGKAWI HOMESTAY

keyword ni tak specific boleh gunakan lebih specific..macam location..contohnya pekan kuah, murah,3 bilik,4 bilik, homestay untuk muslim, dan berbagai lagi...

ok anyway..apapun pilihan di tangan anda...Kalau anda rasa Eylizar terbaik..then book terus dengan kami kerana kami salah satu syarikat yang mempunyai semua jenis pakej antaranya :

tiket cable car online,tiket underwater world,kereta sewa,island hopping,mangrove tour,pulau payar dan snorkeling serta bermacam lagi bak kata..booking homestay dan booking sekali yang lainnya..jadi senang tak payah pikir..kami yang akan mengaturkan percutian untuk anda sekeluarga...

Ok hingga berjumpa di Langkawi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan