Ahad, 1 Disember 2013

02 di pendang - Google Blog Search

02 di pendang - Google Blog Search


Klinik Keluarga Sihat: Shaklee Kini <b>di Pendang</b>, Kedah

Posted: 17 Aug 2013 02:05 AM PDT

Assalamu'alaikum...

Fuh..dah sebulan lebih tak update blog..aish..kang berhantu pulak blog ni..huhu... Selamat Hari Raya Aidilfitri buat sahabat2 di sini. Moga kita diberi kekuatan dan kesihatan untuk terus menjalankan ibadah.. Amin.. Kepada yang nak merebut pahala syawal, boleh buat puasa enam..

"Barangsiapa telah berpuasa Ramadan kemudian diikuti dengan 6 hari dari dari Syawwal (puasa) maka ia adalah seperti (pahala) puasa ad-Dahr (setahun)". [Riwayat Al-Bukhari]

Kembali kepada tajuk, Put sekarang masih berada di kampung..kat Pendang sehingga 27 Ogos 2013. Kepada yang berminat nak COD produk Shaklee boleh la datang umah Mak Put di No. 1113, Kampung Banggol Petai Luar, Pendang, Kedah. Dekat je ngan Sekolah Kebangsaan Pendang dan Klinik Kesihatan Pendang. Kalau nak datang boleh la SMS/WhatsApp Put di 019-326 5417.

Lepas ni cemana bila Put dah balik Johor? Tak pe..boleh jugak nak COD kat umah Mak Put lepas nie.. Mak Put ada je..tapi tempahan dan konsultasi tetap dengan Put la..jangan tanya Mak Put pulak..hehe..

Jom sihat bersama Shaklee.. Shaklee di mana2..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan