Jumaat, 3 Januari 2014

02 di baling - Google Blog Search

02 di baling - Google Blog Search


Gambar Anggota Keselamatan Cedera Parah <b>Di Baling</b> Batu Oleh <b>...</b>

Posted: 31 Dec 2013 07:57 PM PST

Wowww

Kalau korang perhatikan sejak semalam geng2 UMNO kita kemain lagi kau sebarkan satu gambar. Konon nya itulah bukti bergambar yang peserta perhimpunan aman semalam adalah PENGGANAS DAN PERUSUH serta SUKA MENYUSAHKAN ORANG.

Lihat gambar ;


Yang disebarkan oleh page pro err dorang kata BN. Hehehe.. dan bloggers UMNO pun sebarkan benda yang sama gak semalam di twitter... 

Aku terai la godek2 berita kan. Almaklum la.. kalau benda neh betul2 berlaku mesti la ada masuk berita. Takan la dah cedera parah macam neh Utusan dan Berita Harian terlupa nak cover kan.

Tapi takde beb. Dari malam tadi aku tunggu2 takde keluar berita. Berita pagi neh pun takde. Dah nak masuk tengahari neh, apsal la paper2 tak update langsung pasal berita di atas hah? Rupany2 berita mengenai kejadian di atas tak dikemaskini dalam paper disebabkan ;


Rupa2nya individu di atas neh kena parang. Bukan ada kaitan dengan PGA apa bagai pun. Jauh sekali ada kaitan dengan Dataran Merdeka ke peserta perhimpunan ke apa ke.

Suka2 ahti aje sebarkan benda mengarut. Yang lebih teruk ada je orang percaya dan pergi kutuk2 peserta perhimpunan.

Apa la bangang nak mampos dengan orang yang suka2 buat cerita HARAM macam neh? Kot ye pun nak mendengki biarlah atas sebab yang betul.

BONGOK!

BTW, aku tengok beria2 sangat surat khabar arus perdana bernama Utusan dan Berita Harian cuba mengambarkan yang suasana perhimpunan semalam adalah tidak aman, tidak berjalan dengan lancar dan benar2 mengacau situasi. Ada apa2 ke tue? Merajuk sebab tak dapat tengok bunga api ke? Ada yang cakap persembahan bunga api dibatalkan sebab peserta perhimpunan terlalu ramai dan atas faktor2 keselamatan persembahan bunga api terpaksa dibatalkan. Datuk Bandar balik bukan sebab ada serangan di atas pentas utama sebaliknya sebab di boooooooooooo oleh peserta2 perhimpunan. Betul ke maklumat tue?

Weyyy buat pertama kalinya dalam sejarah perhimpunan anjuran rakyat berjalan dengan aman dan lancar.. mesti korang dengki le tue takde gambar2 provokasi yang boleh disebarkan di media korang kan. Padan muka. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH


IKLAN TEXT DISINI


Nak Melancong?Lihat Pakej2 Menarik Ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan