Ahad, 5 Januari 2014

02 di sungai petani - Google Blog Search

02 di sungai petani - Google Blog Search


Subway <b>di Sungai Petani</b> | IntaNBerliaN

Posted: 02 Jan 2014 11:37 PM PST

Akhir tahun lepas dekat CMART Sungai Petani dah ada SUBWAY... Punya lama saya duk tingin nak makan, akhirnya ada gak kat sini.. hihii..

Baru2 ni barulah kami berkesempatan untuk try makanan dekat SUBWAY ni... Nak order apa pun tak tahu.. ahhah.. Banyak sangat plak menunya..


So, saya cakap dekat adik tu yang saya baru nak try, so, suggestkan saya yang paling sedap


Saya suruh adik tu pilih semuanya untuk saya & hubby.. 


Ni yang my dear punya... nak ambik gambar makanan my dear, my dear duk bising tak berhenti ambik gambar.. ahhahha.. Tu yang tak leh zoom lebih2 dekat yang my dear punya roti..


Ni yang saya punya, extra cheese... Rasa dia memqang sedap..!! Pandai adik tu buat pilihan untuk kami... Totalnya cuma RM21++.. Ada offer ...

tekan SINI untuk perkongsian bersama

Tiada ulasan:

Catat Ulasan