Sabtu, 1 Mac 2014

02 di kulim - Google Blog Search

di kulim - Google Blog Search

02 di kulim - Google Blog Search


Media Orang Kampung: Gambar Kejadian Tembak <b>Di Kulim</b> <b>...</b>

Posted: 20 Feb 2014 04:00 PM PST


KEJADIAN TEMBAK DI LAMPU ISYARAT INOKOM Kulim :
Nama: Ganasepillay a/l Subramaniam 
Alamat: No 4 Lorong 1 Tmn Kenangan, Sg karangan kulim.


Pada 20/2/14 jam lkurang 9.00 pagi mangsa bersama teman wanita bernama Umathariseeni a/p Sathayah 




Kpt: 930401075494, alamat: No 307, lrg 10/12 Tmn Desa Aman, Pdg Serai menunggang msikal jenis honda ex5 warna merah no plat PKC 937 mnghala ke hospital kulim utk menerima rawatan lanjut. Sebaik msikal sampai di hadapan kilang inokom jln kulim baling tiba2 tlh melihat sebuah msikal yg dinaiki oleh 2 L(I ) jenis Yamaha 135LC warna gelap, no plat PKT 7724 mghimpit msikal yg dibonceng oleh mangsa dan tiba2 tlh terdengar bunyi meletup sebanyak 5, 6 kali. Kemudian mangsa tlh terjatuh. Teman wanita mangsa terus berhentikn msikal lalu melihat mangsa dlm keadaan tidak sedarkn diri serta berlumuran darah.
4. Mangsa sdh dihantar ke hospital kulim dan sedang mndapatkan rawatan dan masih kritikal dan terdapat 4 kesan tembakan di bebeapa anggota badan.
6. Siasatan awal di tempat kejadian menemui 2 kelongsong peluru jenis S&B 9x19 dan Thai Arms 9mm. Terdapat kesan darah mangsa di tgh2 jalan serta topi keledar mangsa yg ada kesan darah.

Lelaki Parah Ditembak dari Jarak Dekat <b>Di Kulim</b> - MYNEWSHUB <b>...</b>

Posted: 20 Feb 2014 12:37 AM PST


KULIM – Seorang lelaki yang membonceng motosikal cedera parah ditembak dari jarak dekat semasa berhenti di persimpangan lampu isyarat, di Lebuh Raya Kulim-Baling di sini hari ini.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kulim, DSP Chin Soo Song berkata dalam kejadian 9 pagi itu, mangsa berumur 38 tahun membonceng motosikal yang ditunggang rakan wanitanya dari arah Taman Desa Aman, Sungai Karangan dekat sini menghala ke Lunas.

Semasa berhenti di persimpangan lampu isyarat itu, dua lelaki yang menunggang sebuah motosikal dengan mengikuti mangsa dari arah belakang tiba-tiba
seorang daripadanya melepaskan beberapa das tembakan dipercayai mengenai bahagian rusuk dan dada mangsa.

Akibat tembakan jarak dekat itu, mangsa terjatuh daripada motosikal yang diboncengnya," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau berkata, suspek kemudiannya meninggalkan lokasi kejadian menuju ke arah Lunas dengan sebuah motosikal bernombor pendaftaran PKT 7724.

Chin berkata mangsa yang parah kemudiannya dibawa ke Hospital Kulim untuk mendapatkan rawatan dan sehingga kini masih berada dalam keadaan kritikal.

Beliau berkata, siasatan awal polis menemui dua kelongsong peluru di lokasi kejadian dan pihaknya juga tidak menolak kemungkinan motif kejadian itu adalah akibat dendam.

Orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian ini boleh menghubungi pegawai penyiasat melalui talian 012-5551341 atau menghubungi mana-mana balai polis berdekatan, katanya. – BERNAMA

Anda mungkin juga meminati:

Lelaki Parah Ditembak dari Jarak Dekat Di Kulimhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/08/gunshot-victim-graphic1042796.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/08/gunshot-victim-graphic1042796-150x150.jpgMyNewsHub JenayahTerkini,

KULIM - Seorang lelaki yang membonceng motosikal cedera parah ditembak dari jarak dekat semasa berhenti di persimpangan lampu isyarat, di Lebuh Raya Kulim-Baling di sini hari ini. Timbalan Ketua Polis Daerah Kulim, DSP Chin Soo Song berkata dalam kejadian 9 pagi itu, mangsa berumur 38 tahun membonceng motosikal yang ditunggang...

KULIM - Seorang lelaki yang membonceng motosikal cedera parah <a href="http://mynewshub.my/2014/02/20/video-ngeri-detik-penunjuk-perasaan-bangkok-ditembak/" target="_blank"><strong>ditembak</strong></a> dari jarak dekat semasa berhenti di persimpangan lampu isyarat, di Lebuh Raya Kulim-Baling di sini hari ini. Timbalan Ketua Polis Daerah Kulim, DSP Chin Soo Song berkata dalam kejadian 9 pagi itu, mangsa berumur 38 tahun membonceng motosikal yang ditunggang rakan wanitanya dari arah Taman Desa Aman, Sungai Karangan dekat sini menghala ke Lunas. Semasa berhenti di persimpangan lampu isyarat itu, dua lelaki yang menunggang sebuah motosikal dengan mengikuti mangsa dari arah belakang tiba-tiba seorang daripadanya melepaskan beberapa das tembakan dipercayai mengenai bahagian rusuk dan dada mangsa. Akibat tembakan jarak dekat itu, mangsa terjatuh daripada motosikal yang diboncengnya," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. Beliau berkata, suspek kemudiannya meninggalkan lokasi kejadian menuju ke arah Lunas dengan sebuah motosikal bernombor pendaftaran PKT 7724. Chin berkata mangsa yang parah kemudiannya dibawa ke Hospital Kulim untuk mendapatkan rawatan dan sehingga kini masih berada dalam keadaan kritikal. Beliau berkata, siasatan awal <a href="http://mynewshub.my/2014/02/13/lelaki-cedera-ditembak-cuba-serang-anggota-polis/" target="_blank"><strong>polis</strong></a> menemui dua kelongsong peluru di lokasi kejadian dan pihaknya juga tidak menolak kemungkinan motif kejadian itu adalah akibat dendam. Orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian ini boleh menghubungi pegawai penyiasat melalui talian 012-5551341 atau menghubungi mana-mana balai polis berdekatan, katanya. - BERNAMA