Khamis, 23 Jun 2011

02 di jitra - Google Blog Search

02 di jitra - Google Blog Search


! hani azmi&#39;s life story !: Ditinggalkan <b>di Jitra</b>!

Posted: 23 May 2011 06:43 AM PDT

hari nie budak-budak matrikkkkkkkks daftar kat matrikulasi masing-masing la..termasok la my best friend forever..da kawan 5 tahun dari form1 lagi..baru sekarang nak berpisah teros. uwaaaaaaaa mak nanges..huhuhu
AZIRAH BAHAROM saya rindu anda sangat-sangat..sampai hati anda tinggalkan saya kat jitra. Saya nak keluar jalan-jalan dengan sapa lepas nie?nak tengok wayang?nak maen boling?makan kat jm cafe?lepas tu aku nak gadoh dengan sapa lepaih nie?
- tak sempat nak pelok hang puas2 ri tu -
- rindu hang terok-terok -
- aku dah jadi lone ranger -
- aku dah tacing la minah senget -
- sayang hang :) -
- kulim dengan bukit mertajam dekat je kan??? -
- walau apa pon jadi hang tetap bff aku -

p/s: untuk semua kengkawan aku sumpah aku dah tada keja nak buat nie..boring tahap bewak nak mampos dah tapi tak mampos-mampos gak..lagi sebulan baru nak daftar maktab..moga hampa enjoy minggu orientasi hampa..wakakaakka boleh la aku gelak kat hampa semua puas-puas ea..gagagaga gelak keji..hihihihi XD
pastu untuk si tua yang pendek n perasan macho tu..kalaw ko baca nie..hahaha keja elok-elok..jangan asyik online time keja..report kat bos ko! =))

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan