Rabu, 8 Jun 2011

02 di pokok sena - Google Blog Search

02 di pokok sena - Google Blog Search


Duke of UMNO: Panassss..!!! GAP dan RBF memang tak patut...!!!

Posted: 23 May 2011 06:30 AM PDT



Baru-baru ini, Mahfuz meluahkan rasa hatinya pada rakyat mengenai perihal hal ehwal kewangan negara yang padanya gagal diuruskan dengan baik. Mahfuz kata, Kerajaan tak pandai urus wang negara dan wang rakyat...

Pada saya, Mahfuz memang layak bercakap mengenai ekonomi. Mahfuz ada 4 PHD berlatar belakangkan ekonomi, semua ijazah kedoktorannya itu diperolehi dari economic university top ranking di luar negara.

Cuba lihat bagaimana Mahfuz uruskan kewangan di Parlimen Pokok Sena. Hebat sekali! Pembangunan dan kemajuan terdapat di segenap ceruk Parlimennya itu. Pokok Sena membangun segala-galanya. Malah lebih hebat berbanding Kuala Lumpur, Johor Bharu, PJ mahupun New York!http://www.blogger.com/img/blank.gif

Cuba lihat di celah-celah pokok getah di Pokok Sena, pastinya tuan puan akan dapat melihat bangunan-bangunan pencakar langit tumbuh bak cendawan. Malah lebih hebat dari KLCC atau Empire State di New York! Di Pokok Sena, dah tak pakai bas dah..depa pakai "bullet train"!

Memang hebat dan ketara petumbuhan ekonomi di Pokok Sena. Pendapatan perkapita penduduk Pokok Sena menjangkau 6 angkan setahun, itu paling minimum. Dengan dibantu oleh PAS Kedah yang kini memerintah negeri Jelapan Padi itu, ekonomi Pokok Sena semakin meningkat dari sebulan ke sebulan! Ini semua adalah hasil kerja Prof. Dr. Ir. Mahfuz Omar!

Sayugia itu, janganlah GAP dan RBF memperkecilkan kemampuan Mahfuz seperti di SINI dan di SINI. Kasihanilah Mahfuz...dia pun nak tunjuk hebat jugak! Hahahahahaaaaa.....

p/s: GAP dan RBF memang tak patut...belasah la kuat-kuat sikit..baru patutttt..!!! Hahahahahahahaaaaa....

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

TERATAK IMPIAN BUKIT LALA: KARNIVAL KEDAH SEJAHTERA <b>DI POKOK SENA</b>

Posted: 02 Mar 2011 02:03 AM PST


Tarikh: 2 Mac hingga 5 Mac 2011
Pembukaannya akan disempurnakan oleh Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub.

Karnival empat hari itu turut menampilkan pimpinan Pakatan Rakyat. Ceramah bermula pada pukul 9.00 malam (setiap malam)

Penceramah undangan:
Sdr. Mohamad Sabu, YB Saifuddin Nasution, YB Dr Mariah Mahmud dan YB Anthony Loke.

Bob Lokman dan bekas calon PAS di Tenang, Normala Sudirman akan berceramah pada malam penutup 5 Mac. (Sabtu)

Program ini bertujuan menyampaikan mesej kepada rakyat tentang pembaharuan dan perubahan yang dibuat oleh kerajaan negeri sepanjang tiga tahun memerintah negeri Kedah. Ia juga diyakini akan mengeratkan hubungan antara pimpinan dan pentadbir kerajaan negeri bersama masyarakat menerusi penganjuran pelbagai aktiviti yang bermanfaat kepada rakyat.

Penyusunan aktiviti dan program adalah bersesuaian untuk semua lapisan masyarakat dan harapan kami karnival ini akan dapat mewuujudkan suasana harmoni dan muhibbah antara masyarakat berbilang kaum.

Ceramah Umum sempena himpunan 30 ribu Pemuda PAS 19 Feb. 2011- YB Dato' Ustaz Azizan Abdul Razak, Menteri Besar Kedah.


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan