Rabu, 28 September 2011

02 di sik - Google Blog Search

02 di sik - Google Blog Search


Hakisan Tanah <b>di Sik</b>, Kedah | Aduan Rakyat Online

Posted: 18 Jul 2011 12:11 PM PDT

Saya dari Kampung Carok Kecil, Sik , Kedah ingin membuat aduan berkenaan dengan hakisan tanah di belakang rumah saya yang berlaku pada tahun lepas, tetapi sehingga sekarang masih tindakkan dari pihak berwajib.

Saya telah menghantar 3 pucuk surat kepada pihak berkenaan dan sampai sekarang tiada tindakkan. Semakin hari tanah tersebut semakin terhakis dan masalah ini telah menyebabkan laluan utama rumah saya hampir putus dan menyukarkan kepada penduduk lain kerana jalan tersebut adalah laluan utama bagi penduduk kampung.

Sebelum ini kampung tersebut telah mengalami banjir besar akibat daripada hakisan tanah tersebut. Saya harap pihak Aduan Rakyat dapat mengetengahkan masalah saya ini, kerana saya tidak tahu ingin mengadu pada sesiapa lagi. sekian aduan saya. terima kasih.

By: Daud Bin Mat Desa

Aduan yang berkaitan:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan