ads

Rabu, 28 Mac 2012

02 di langkawi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Suatu Ketika <b>Di Langkawi</b>.. | Belajar Sampai Mati

Posted: 06 Mar 2012 06:33 AM PST

Assalamualaikum w.b.t. pembuka bicara..
Langkawi menggamit 1001 kenangan..
dan yang pastinya kenangan yang sukar untuk dilupakan..
tak kira la kenangan manis ke kenangan pahit ke..
semuanya masih segar diingatan..
dah 2 kali dah berjaya menjejakkan kaki kat langkawi ni..
pertama kali semasa mengikuti kem Wilderness Adventure kat Pulau Tuba..
Pulau Tuba tu jiran kepada Pulau Langkawi..
dah abis kem tu dapat peluang untuk jalan2 kat Langkawi..
tapi kat sekitar kawasan Pekan Kuah je..
tu pun dalam separuh hari je jalan2..
duit pun tak banyak untuk shoping2..hehehe..
kali kedua menjejakkan kaki masa awal bulan 2 tahun ni..
masa tu sebelum daftar masuk jadi guru pelatih..
kali ni duk kat langkawi 2 hari 1 malam..
kitorang tido kat hotel kat pantai cenang..
2 hari 1 malam tu pun tak banyak aktiviti yang boleh dibuat..
rasa macam nak duk lama2 lagi..
tapi masa tu PTPTN pun tak masuk lagi..
nak shopping kat langkawi pun tak sempat..
tapi insyaAllah dalam bulan 5 atau 6 ni akan g lagi ke langkawi..
kali ni nak shopping kaw2 punye la..
ok sekarang masa untuk membuat Rancangan Pengajaran Harian..
dan merehatkan diri untuk 5s, mengajar, guru pegiring untuk friendly rugby esok kat Sungai Petani esok..
maknanya esok jadual penuh la..
(klik iklan kat atas ye..hehe)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved