ads

Sabtu, 28 April 2012

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 20 Apr 2012 11:06 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 11:26 PM PST

URL Sumber Asal :-

Syima Homestay <b>di Changlun</b> : Semua Homestay

Posted: 02 Feb 2012 01:40 AM PST

Rumah Penginapan Bermalam di Changlon

Syima Homestay dilengkami streamyx

Lokasi : Berhampiran Pekan Changloon, 8 minit keUUM Sintok , 5 minit ke
Matrikulasi Kedah, 10 minit ke Bukit Kayu Hitam,15 minit ke Thailand,25 minit
ke Padang Besar Perlis, 30 minit ke Jeti KualaPerlis untuk ke Langkawi,10
minit ke UNIMEP, 20 minit UITM ARAU,10 minit kePeranginan Bukit Wang Alamat :
Taman Beringin, Changlon, Kedah

Kemudahan: – Rumah SemiD Satu Setengah Tingkat(masih baru)
- 3 bilik tidur ( 4 katil queen)
- Bilik tidur utama mempunyai air-cond ( 2 katilqueen)
- 2 bilik air
- 2 Ruang tamu yang luas dan selesa
- Tempat meletak kereta berbumbung muat untuk 2buah kereta – Berhampiran
dengan kedai makan dan kedai mini market,C'martand Merry Brown Changloon
-Capaian internet percuma, tanpa had ( streamyx)
- dilengkapi Astro

Kelengkapan:
Sofa, Meja makan, TV 29inci, Kelengkapanmemasak(Dapur,Cerek Elektrik, Rice
Cooker, Pinggan Mangkuk, Periuk), Peti Sejuk,Bantal, Toto Selimut,
Sejadah,Tuala mandi
Percuma Minuman : Teh dan Kopi

Harga berpatutan..yang penting selesa untukpenginapan sekeluarga.

RM 160 semalam untuk sebuah rumah yg selesa.
Untuk penginapan melebihi 1 malam, harga masihboleh dirunding.

Berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut sertatempahan sila hubungi
0125533565/0125551861

Contact Norhasimah Mustafa

Full content generated by Get Full RSS.

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 11:36 PM PST

URL Sumber Asal :-

Alhamdulillah, Selamat tiba <b>di Changlun</b> - MADRASATUL HAYAH <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2012 07:03 PM PST

23 Januari 2012, 7:05 am


Salam. 
Kami sudah sampai ke persempadan Changlon. Sekarang di CTC, tempat persinggahan utk kami menukar wang ringgit Malaysia ke baht Thailand. Solat suboh tadi berjemaah di Masjid Imaniah, masjid tepi jalan. Kami tiba agak awal, jadi sempatlah ikhwah dan akhawat berqiyammulllail di masjid tersebut.
Selesai sudah bermathurat, kami tiba di CTC, menukar wang dan ada yang minum2. Para peserta dah mula cergas dan mula riuh di dalam bas.

Sekarang kami hanya menunggu ketibaan satu lagi kereta yang diketuai ukhti Asma Zaid bersama 4 peserta MHI. Asma telah datang sehari awal untuk membuat passport di Kedah sebab imigresen Kedah buka pada hari Ahad. Dengar cerita akhi Hasbullah Ashaari akan membawa mereka ke CTC ini.
Doakan kami selamat kembali dan pulang.
Wasallam.

Sent from my IKRAM HS Pad.

Full content generated by Get Full RSS.

4 Gambar Kak Engku Mengacau Sup Daging Sekawah <b>Di Changlun</b>

Posted: 26 Jan 2012 05:00 PM PST

Penjaga bank rogol gadis dalam bank | Berita Harian net

Posted: 17 Jan 2012 06:39 PM PST

Helah seorang pengawal keselamatan yang kononnya mahu menawarkan pekerjaan kepada anak seorang jirannya di sebuah bank di Changlun, dekat sini, bertukar tragedi apabila suspek melempiaskan nafsu serakahnya terhadap mangsa, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.30 pagi, mangsa yang berusia 16 tahun itu mengikut lelaki berusia 55 tahun yang layak dipanggil bapa itu selepas dipelawa untuk ke bank berkenaan kerana mangsa berhasrat mencari kerja.
Mangsa yang tidak bersekolah itu gembira apabila diberitahu ada peluang pekerjaan selepas dimaklumkan suspek dan mengikut lelaki itu menunggang motosikal tanpa mengetahui niat suspek.

Setibanya di dalam bank berkenaan, suspek membawa mangsa masuk dan menutup pintu memandangkan bank tidak beroperasi pada hari itu kerana cuti hujung minggu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Deputi Superintendan Ibrahim Mohd Yusof, berkata suspek merogol mangsa berulang kali sebelum menghantar mangsa pulang ke rumahnya di sebuah kampung, di Jalan Changlun, di sini.
"Mangsa memaklumkan perkara itu kepada bapanya yang berusia 42 tahun sebelum membuat laporan di Balai Polis Changlun tidak lama kemudian.

"Suspek yang berkhidmat dengan sebuah syarikat keselamatan itu ditahan ketika bertugas di sebuah bank lain di daerah ini, Selasa lalu kira-kira jam 11 pagi untuk membantu siasatan berhubung kes itu," katanya ketika ditemui di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu, semalam.

Ibrahim berkata, mangsa yang juga anak kedua daripada tiga beradik itu tinggal bersama bapanya manakala ibunya sudah meninggal dunia dan dipercayai baik dengan suspek yang juga jirannya.

Katanya, mangsa dibawa bapanya ke Hospital Jitra (HJ) untuk menjalani pemeriksaan dan hasil laporan perubatan mendapati terdapat kesan koyakan pada kemaluan mangsa.

Beliau berkata, pihaknya masih menjalankan siasatan dan mangsa kini direman seminggu sejak Khamis lalu untuk membantu siasatan.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol gadis bawah umur," katanya.
Semalam, suspek bersama seorang lelaki yang disyaki bomoh ditahan polis kerana disyaki merogol dibawa ke HJ untuk diambil sampel darah dan pemeriksaan kesihatan untuk membantu siasatan.

Bomoh yang juga pembantu kolam ternakan udang di Kerpan, di sini, kini masih direman sejak Khamis lalu selepas seorang pelajar tingkatan lima bersama bapanya membuat laporan dirogol suspek berusia 36 tahun itu ketika mendapatkan rawatan bantuan mengusir makhluk halus.

Mereka pergi ke rumah suspek kira-kira jam 8.30 malam di rumahnya di Simpang Kemboja, Ayer Hitam, di sini, bersama bapanya untuk mendapatkan khidmat mengusir hantu yang kemudian dipercayai dipukau sebelum dirogol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Written by

DISCLAIMER: Laman Web berita-harian.net tiada kaitan lansung dengan surat khabar Berita Harian ataupun dengan Laman Web Rasmi Berita Harian www.bharian.com.my walau dengan apa cara sekalipun.

Filed under: Dalam Negara · Tags: , , , , ,

Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 11:36 PM PST

URL Sumber Asal :-

Alhamdulillah, Selamat tiba <b>di Changlun</b> - MADRASATUL HAYAH <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2012 07:03 PM PST

23 Januari 2012, 7:05 am


Salam. 
Kami sudah sampai ke persempadan Changlon. Sekarang di CTC, tempat persinggahan utk kami menukar wang ringgit Malaysia ke baht Thailand. Solat suboh tadi berjemaah di Masjid Imaniah, masjid tepi jalan. Kami tiba agak awal, jadi sempatlah ikhwah dan akhawat berqiyammulllail di masjid tersebut.
Selesai sudah bermathurat, kami tiba di CTC, menukar wang dan ada yang minum2. Para peserta dah mula cergas dan mula riuh di dalam bas.

Sekarang kami hanya menunggu ketibaan satu lagi kereta yang diketuai ukhti Asma Zaid bersama 4 peserta MHI. Asma telah datang sehari awal untuk membuat passport di Kedah sebab imigresen Kedah buka pada hari Ahad. Dengar cerita akhi Hasbullah Ashaari akan membawa mereka ke CTC ini.
Doakan kami selamat kembali dan pulang.
Wasallam.

Sent from my IKRAM HS Pad.

Full content generated by Get Full RSS.

4 Gambar Kak Engku Mengacau Sup Daging Sekawah <b>Di Changlun</b>

Posted: 26 Jan 2012 05:00 PM PST

Penjaga bank rogol gadis dalam bank | Berita Harian net

Posted: 17 Jan 2012 06:39 PM PST

Helah seorang pengawal keselamatan yang kononnya mahu menawarkan pekerjaan kepada anak seorang jirannya di sebuah bank di Changlun, dekat sini, bertukar tragedi apabila suspek melempiaskan nafsu serakahnya terhadap mangsa, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.30 pagi, mangsa yang berusia 16 tahun itu mengikut lelaki berusia 55 tahun yang layak dipanggil bapa itu selepas dipelawa untuk ke bank berkenaan kerana mangsa berhasrat mencari kerja.
Mangsa yang tidak bersekolah itu gembira apabila diberitahu ada peluang pekerjaan selepas dimaklumkan suspek dan mengikut lelaki itu menunggang motosikal tanpa mengetahui niat suspek.

Setibanya di dalam bank berkenaan, suspek membawa mangsa masuk dan menutup pintu memandangkan bank tidak beroperasi pada hari itu kerana cuti hujung minggu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Deputi Superintendan Ibrahim Mohd Yusof, berkata suspek merogol mangsa berulang kali sebelum menghantar mangsa pulang ke rumahnya di sebuah kampung, di Jalan Changlun, di sini.
"Mangsa memaklumkan perkara itu kepada bapanya yang berusia 42 tahun sebelum membuat laporan di Balai Polis Changlun tidak lama kemudian.

"Suspek yang berkhidmat dengan sebuah syarikat keselamatan itu ditahan ketika bertugas di sebuah bank lain di daerah ini, Selasa lalu kira-kira jam 11 pagi untuk membantu siasatan berhubung kes itu," katanya ketika ditemui di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu, semalam.

Ibrahim berkata, mangsa yang juga anak kedua daripada tiga beradik itu tinggal bersama bapanya manakala ibunya sudah meninggal dunia dan dipercayai baik dengan suspek yang juga jirannya.

Katanya, mangsa dibawa bapanya ke Hospital Jitra (HJ) untuk menjalani pemeriksaan dan hasil laporan perubatan mendapati terdapat kesan koyakan pada kemaluan mangsa.

Beliau berkata, pihaknya masih menjalankan siasatan dan mangsa kini direman seminggu sejak Khamis lalu untuk membantu siasatan.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol gadis bawah umur," katanya.
Semalam, suspek bersama seorang lelaki yang disyaki bomoh ditahan polis kerana disyaki merogol dibawa ke HJ untuk diambil sampel darah dan pemeriksaan kesihatan untuk membantu siasatan.

Bomoh yang juga pembantu kolam ternakan udang di Kerpan, di sini, kini masih direman sejak Khamis lalu selepas seorang pelajar tingkatan lima bersama bapanya membuat laporan dirogol suspek berusia 36 tahun itu ketika mendapatkan rawatan bantuan mengusir makhluk halus.

Mereka pergi ke rumah suspek kira-kira jam 8.30 malam di rumahnya di Simpang Kemboja, Ayer Hitam, di sini, bersama bapanya untuk mendapatkan khidmat mengusir hantu yang kemudian dipercayai dipukau sebelum dirogol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Written by

DISCLAIMER: Laman Web berita-harian.net tiada kaitan lansung dengan surat khabar Berita Harian ataupun dengan Laman Web Rasmi Berita Harian www.bharian.com.my walau dengan apa cara sekalipun.

Filed under: Dalam Negara · Tags: , , , , ,

Full content generated by Get Full RSS.

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Apr 2012 11:07 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Apr 2012 11:12 PM PDT

URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


Hilangkan stress <b>di sungai petani</b> | Ini Belog Korie

Posted: 28 Apr 2012 10:16 AM PDT

Assalamualaikum dunia !

Kenangan yg lepas adalah sesuatu yg sangat bernilai dan dunia realiti adalah berbeza dengan dunia kebenaran .

Pada 27.4.2012 @ jumaat yg lepas aku telah menghabiskan masa-masa berharga aku dengan kekawan yg sporting habis di sungai petani, kedah. Gerak ke sana menaiki kereta sewa yg dipandu oleh aku dan jannah = sewa 2 buah kereta = myvi dan proton saga. proton saga aku yg pandu dan jannah sebaliknya.

Bergerak dari Alor setar dalam pukul 8.30 pagi dan sampai sp dalam pukul 9.30 jugak r.masuk highway xdalah jauh sangat.. so bawak kereta dlm keadaan steady jea. destinasi pertama kiteorang semestinya tempat shopping yo! sampai sana jea terus cari kedai makan sebab perut dah terlalu lapar.. mungkin pagi di sp masih muda so perut pun sibuk berkocak nak rasa makanan dari sp. cis xguna betul!. jadi kiteorang pun singgah la makan dekat kedai mamak dalam tesco..sambil-sambil tengah tunggu makanan sampai sempat lagi dok main kenyit-kenyit mata dgn tauke mamak restoren.. kononnya harap dapat makan free lah! perhh! last2 bini tauke mamak tu jengel mata kt kiteorang balik.. perh! dasyat! kalah mata sparta jong kook! haha.. ok aku gurau ;)

Penat la nak cakap banyak walaupun xkeluar suara aku pun kat sini. jadi persilakan diri anda untuk usha gambar aku bercuti di sungai petani bersama kekawan kolej . 


Peace ! bye.

See u next entry!

 aku dah busy dengan study week minggu depan. 7/5/12 aku  dah start final exam. 

Shitt! aku asyik nangis jea bila tengok kdrama love rain dan king two heart !



c u next time

www.tips-fb.com

di negeri kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: <b>di negeri kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 27 Apr 2012 03:29 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>di</b> Lembaga Sumber Air <b>Negeri Kedah</b> (LSAN)

Posted: 27 Apr 2012 02:07 AM PDT

Have you gotten into a rut at work? Would you like to be more engaged, satisfied, and fulfilled in your work? Would you like to be more productive and feel a greater sense of accomplishment at the end of each day? Well you can. It just takes a desire and commitment to renew your habits and routines. Follow these tips and you'll see your work life improve. And that improvement will trickle into the rest of your life too.

Learning and Improving. Always be on the lookout for opportunities to learn and improve your skills. Look for good seminars and training. Then ask work if you can attend and will they pay for your admission. If your company pays for education, use it! Borrow books from your local library, the company library, or even from your boss. Borrow some motivational audio tapes from your local library. Keep learning to continually renew your enthusiasm.

Creative Thinking. Is your job boring? If so, take some responsibility in changing that. How can you make it more fun, more creative, more varied, etc.? What can you do that no one has done before? How could you grow enthusiasm at work? What is a new way that you could do old things? What processes could you alter to save time, work and money?

Learn from Criticism. Don't immediately reject critiques from others, even if you don't like or respect them. Sometimes people you don't like may be giving you more honest feedback than you can get from others. Don't take it personally. Even if it is personal, who cares? Listen, process, and then decide what positive action you might want to take.

Ask for Help. Don't be afraid to collaborate with others. Don't wait for your company to tell you what to do. Think creatively about how you can work with others to generate a greater result than if you had each worked on this alone.

Take Your Vacation Time. Try doing something different. If you always go on a trip, try taking a more local vacation, and really get some good rest time. Or if you always stay local, try visiting a new place. Variety is one of the keys to happiness.

Take Breaks. It's a fact that taking breaks will increase productivity. It's been proven in studies. If you need to, find someone to help ensure you take a morning and afternoon break.

Don't Check Email First Thing. Unless this is required in your job, then let it go until after you've completed your top priority of the day. And then process email in batches, say two or three times a day.

Turn off Your Computer. "What?!" you say. "Everything is done on my computer!" Well is it really? What percentage truly is? Plan to have your computer on only for that amount of time each day. Plan out blocks of time for different computer tasks and work from a checklist to keep you focused. Giving your eyes a rest from the screen will give you more energy for creating. Even if you just close your eyes as you think of a response to an email can help too.

Power Question. Keep a question like this at your desk to help you stay focused: "Am I making the most of my time right now?" or "Is this the most productive use of my time?"

Accept That You'll Never Finish Your Task List. For perfectionists and overachievers this is as frustrating as a greyhound forever chasing the mechanical bunny around the track. Get off that track. Just make sure you work on your most important stuff first. Let the fluff slide, not your priorities.

02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


HHalem: Polis <b>Di Baling</b> Kaca Oleh India. Kepala Bersepai.(Video).

Posted: 28 Apr 2012 09:35 AM PDT


Oleh: HHalem.

Ini bahan bukti, dimana selepas ini, nahas sesiapa yang terlibat. Polis di baling dengan kaca.


Koleksi Live Bersih Siang tadi di sini >

Comments / Pandangan Melalui Facebook

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di jitra</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Apr 2012 09:42 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Rumah <b>Di</b> Kawasan <b>Jitra</b> Mahal @ Info Klasik

Posted: 24 Apr 2012 10:26 PM PDT

Baca Selanjutnya »

Rumah adalah satu aset yang amat penting dalam kehidupan kita terutamanya bagi yang sudah berkeluarga. Setiap individu sentiasa mengidamkan untuk memiliki rumah sendiri. Di zaman sekarang, ramai di kalangan masyarakat kita berlumba-lumba untuk memiliki rumah sama ada untuk diri sendiri ataupun untuk disewakan.

Harga Rumah kini semakin hari dilihat semakin mahal sehingga ada yang mencecah jutaan ringgit. Pada 15 tahun terdahulu harga rumah kos rendah di sekitar Daerah Kubang Pasu terutamanya di kawasan Jitra adalah sekitar RM25,000 hingga RM35,000 seunit tetapi kini sudah mencecah RM60,000 hingga RM90,000 seunit jika ada yang ingin menjualnya tidak kiralah kawasan tersebut banjir atau pun bebas dari banjir. Manakala kadar sewa rumah kos rendah dari RM100 dahulu, kini sudah mencecah RM300 sebulan.

Tidak hairanlah kerana kawasan Jitra merupakan tempat tumpuan pelajar-pelajar dari beberapa pusat pengajian seperti Institut Pendidikan Guru Kampus Darulaman (IPDA), Institut Aminuddin Baki (AIB), Institut Latihan Perindustrian Jitra (ILP Jitra), Politeknik Sultan Abdul Halim Mu'azam Shah (POLIMAS), Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN Jitra), Kolej Komuniti Bandar Darulaman, Giatmara Jitra dan Akedemi Binaan Malaysia (ABM Sintok).

Cuba anda bayangkan di Jitra atau kawasan yang berdekatan, rumah baru kos sederhana kini paling rendah berharga sekitar lebih dari RM130,000.00 manakala rumah berkembar RM178,000.00 ke atas, berapa pula harga bagi rumah kos rendah?. RM90,000.00?. RM100,000.00?.

Jika ada penjual yang ingin menjualkan rumahnya kepada anda pada harga RM90,000.00 ( Rumah Kos Rendah) contohnya, pihak bank akan membuat penilaian terlebih dahulu tentang rumah tersebut sebelum memberi pinjaman kepada anda. Kos penilaian rumah tersebut sekitar RM600 dan RM3000 untuk kos guaman. Jika rumah tersebut dinilai sekitar RM60,000.00 sahaja maka selebihnya andalah yang harus lunaskan. Kebanyakan penjual tidak akan menurunkan harga kerana mereka berpendapat rumah di kawasan Jitra memang strategik. Jadi apa pilihan yang anda ada?.

Masalahnya, pelbagai projek perumahan giat dijalankan tetapi banyak yang melibatkan rumah-rumah kos sederhana ke atas, jika ada sekalipun rumah kos rendah, amat terhad, itu pun terletak jauh di kawasan pendalaman yang terlalu jauh bagi sesiapa yang bekerja di sekitar Jitra mahu pun Alor Setar.

Kerajaan harus meneliti permasalahan ini kerana rata-rata penduduk di sekitar kawasan Jitra adalah di kalangan petani, pesawah dan peniaga kecil-kecilan. Dengan pendapatan yang tidak seberapa, mampukah mereka untuk memiliki rumah ketika ini yang berharga ratusan ribu?.

RED FLAG: Berguru <b>di Jitra</b> Bike Park

Posted: 22 Apr 2012 08:33 PM PDT

IMG_8621

Dikala bulan yang baru mau berganti (30 Jamadil Awal) Hari pertama minggu terakhir. Alkisahnya Sang Adi Guru menerima kunjungan murid. Untuk berguru menuntut ilmu yang satu. Sepersalinan dibekalkan, pulut kuning buat santapan( 'menyorok'), Tiada pengeras yang dikenakan. Hanyalah semangat perlu dikuatkan. Keyakinan diri perlu diserlahkan.

Dikala embun masih membasah, dikala mentari mengintai dicelah. Bukit didaki sabar melangkah, senjata dibawa untuk bertingkah

Yaa.. hariini, saudara Maher Adib(Geng Geja) dari KL singgah ke bike park untuk mencari ilmu dari sifu. Balik mengunjungi mentuanya di Pauh, Perlis dan kebetulan abang iparnya tinggal tidak berjauhan dari Bike Park..

Segala yang patut telah diturunkan, berbagai teori dan amali telah diberikan, INSYAALAH berkat ilmu dari guru  menjadi bekalan.

UNTUK MAKLUMAN ..minggu lepas geng Sungai Petani udah turun mengadap guru. Insyaalah minggu depan ada lagi majlis ilmu kepada saudara baru (MTB seluruh Kedah ooo) … maka tunggu

IMG_8593

Dengan basikal baru yang 'rare' Banshee Legend MK 11 dengan shock custom jenama 'Elka' sepanjang 9 in

IMG_8597

Cikgu menunjuk teknik yang betul

IMG_8604

Berjaya : Bila ilmu dicurah – terus sahaja dipraktik. Sambil video diambil buat mencari silap & salah untuk dipertulkan.

IMG_8610

Serius mendengar penerangan

IMG_8614

gembira dengan ilmu yang diberi

Elev BP

Elevation

02 di sik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 09:49 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Sik</b> Terkini 2012

Posted: 30 Mar 2012 10:04 PM PDT

Tarikh Tutup Permohonan : 15 April 2012

Pentadbiran Daerah Sik pada asalnya beroperasi di bangunan lama yang diperbuat daripada kayu dan telah berpindah ke bangunan baru yang lebih baik ( bangunan batu ) pada tahun 1982. Masa terus berlalu, Daerah Sik terus membangun dan dengan prihatin Pihak Berkuasa Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman, Daerah Sik diperuntukkan sebuah bangunan baru Pejabat Daerah dan Tanah Sik yang lebih moden dengan peralatan yang lebih sempurna, sekali lagi Pentadbiran Daerah Sik berpindah ke bangunan baru mulai 1 April,1997 hinggalah sekarang.

Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Rakyat Negeri Kedah Darul Aman / Warga Negara Malaysia untuk memenuhi jawatan yang tersebut di bawah:-

1. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N17

2. Pekerja Rendah Awam (Lelaki) R1

KLIK DI SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Advertisment

Incoming search terms:

02 di padang terap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang terap - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 07:49 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

Kedah Ke KL: TUDIAA LAA!! Lagi Pas Masuk UMNO <b>di Padang</b> <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 12:00 AM PST

Semalam berlangsungnya penyerahan borang keahlian baru UMNO di Padang Terap. Dalam keahlian baru UMNO itu ada diselitkan dengan geng Terap Care, salah satu badan bergerak dari Pas.

Alhamdulillah..majlis penyerahan borang keahlian SMP dan borang keahlian UMNO berjalan dengan lancar di Kampung Bukit Nyamuk semalam. Seramai 50 org pemuda daripada Malau, Bkt Nyamuk, Kuala Janing dan Bukit Endin telah menyerahkan borang keahlian SMP. Ada diantara mereka adalah bekas ahli Terapcare (PAS). Seramai 20 org pemuda jugak telah menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ketua Pemuda UMNO Kedah/Padang Terap Hj Badrol Hisham. Lebih membanggakan lagi apabila 2 org anak kepada pengerusi PKR Bukit Nyamuk jugak turut menyertai UMNO.

Ironinya bulan lepas, 2 org ahli UMNO Bukit Nyamuk telah masuk PKR dan majlis dibuat dirumah pengerusi PKR Bukit Nyamuk namun takdir Allah, mlm semalam 2 org anak dia telah dibukakan pintu hatinya oleh Allah untuk bersama2 berjuang dengan kami di dalam UMNO..TAHNIAH..SELAMAT DATANG BUAT SAHABAT BARU UMNO PADANG TERAP..KAMI MENGALU-ALUKAN KEDATANGAN KALIAN.

Ada sapa-sapa nak masuk tender untuk bida projek membina muzium Pas Padang Terap dan Terapcare tak? Tak perlu lesen kontrak, cukup sekadar tunjukkan no keahlian pas saja. Ahli seumur hidup Pas diutamakan, borang tender boleh didapati di MTD Pas Pedu..atau hubungi yb Nasir Zakaria dan Miezan..

Majlis yang sangat santai, tanpa protokol, tenang dan yg penting skali..sangat INTIM..pakai kain pelekat lagi..janji matlamat tercapai..pemuda yg berbaju putih dn berambut ala-ala mat emo tu adalah anak kepada pengerusi pkr Bkt Nyamuk.

Mc ucapkan syabas kepada Troopers TMK  Padang Terap kerana membawa info yang berharga ini.



McTheory:
Pada sesiapa yang nak masuk UMNO tu boleh contact kami.. jangan malu-malu.

02 di tanjung dawai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di tanjung dawai - Google Blog Search


Petuapaje.blogspot.com: Makan-Makan <b>Di Tanjung Dawai</b>

Posted: 09 Mar 2012 12:50 AM PST

Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Setelah menjemput anak di MRSM Merbok....singgah makan di Tanjung Dawai. Anak-anak kata nak makan...Ok lah....
Kebetulan pula hari sudah meremang senja dan hujan lebat pula....semasa perjalan pergi pun hujan sudah renyai-renyai dan disesetengah tempat hujan lebat dan ada juga tempat-tempat yag tidak hujan.


Makan yang dipesan pun sampai...semua makanan laut...kerang bakar, sup sayur, sotong goreng, udang goreng dan kautew goreng. 
Semua tak nak makan nasi...diet...takut gemuk...wal hal makanan laut terutamanya sotong paling tinggi kolestrol...

 http://Petuapaje.blogspot.com

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Apr 2012 01:49 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Apr 2012 01:26 AM PDT

URL Sumber Asal :-
 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved