ads

Isnin, 2 Julai 2012

02 di pokok sena - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pokok sena - Google Blog Search


PEDASSSS..!!! BUKTI MAHFOOOZ "BUAT KERJA" <b>DI POKOK SENA</b> <b>...</b>

Posted: 02 Jul 2012 09:08 PM PDT

Aku tak tau apa yang Mahfuz buat kat Pokok Sena sampai ada di kalangan rakyat di kawasannya terbiar tanpa pembelaan sewajarnya. Rumah mangsa terbakar dan terdesak memerlukan bantuan. Tapi di mana Mahfuz?
Setahu aku, kampung Lepai ni memang kawasan penyokong PAS totok. Tapi aku hairan, mengapa Mahfuz tak jaga kawasan tu?
Atau Mahfuz dok sebok kat KL saja? Aku dengar, memang semua orang kat Pokok Sena memang marah dia sebab jarang balik jengok kawasan...
Dan aku dengar jugak, Ustaz pun dah marah-marah kat Mahfuz sebab tak ambik tahu hal ehwal rakyat kat Pokok Sena tu. Yang buruk tu nanti akan terpalit kat PAS Kedah jugak!
Aku tak tau la apa rakyat Pokok Sena nak buat kat Mahfuz pada PRU ke-13 ni. Depa nak Mahfuz jadi wakil rakyat depa lagi, kot? Heh! Terserahhhhh...
POKOK SENA 29 Jun - Empat beranak dari Kampung Masjid Lama, Lepai di sini terpaksa tinggal di dalam sebuah stor selepas rumah mereka yang musnah akibat kebakaran pada awal Mac lalu, belum dibaiki sehingga hari ini.
Ibrahim Hashim, 69, bersama tiga anak lelakinya iaitu Abd. Aziz, 46, dan Mohd. Nazri, 40, serta seorang lagi yang mengalami sakit mental, Abd. Rashid, 45, tidak mampu membina semula kediaman mereka kerana kesempitan wang.
Menurut Ibrahim, dia tiada pilihan selain terpaksa berteduh di stor tersebut kerana kebakaran itu memusnahkan keseluruhan rumah kayu mereka.
"Walaupun kurang selesa, kami terpaksa berkongsi empat beranak tinggal di stor bersebelahan tapak rumah sebagai tempat berteduh," katanya di sini hari ini.
Dalam kebakaran kira-kira pukul 1.30 petang 6 Mac lalu, Ibrahim turut melecur di belakang bahu dan tangan kiri ketika cuba memasuki semula rumah yang terbakar bagi mengambil dompetnya di dalam bilik.
Ibrahim berkata, dia sangat berharap jika ada pihak yang sudi menghulurkan bantuan bagi membina semula rumahnya yang musnah dalam kebakaran itu.
Katanya, rumah berkenaan didirikan di atas tanah pusaka arwah isterinya, Saadiah Murad yang meninggal dunia 10 tahun lalu.
Menurutnya, dia hanya bergantung hidup dengan wang pencen berjumlah RM700 sebulan manakala Abd. Aziz dan Mohd. Nazri yang masih bujang bekerja kampung dengan pendapatan tidak menentu.
"Selepas kebakaran banyak pihak menghulurkan bantuan berupa barang keperluan harian dan pakaian. Namun kini saya mengharapkan pula bantuan untuk membina rumah," katanya. - Utusan

02 di sungai petani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di sungai petani</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2012 09:34 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sungai petani</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Jun 2012 09:48 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sungai petani</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Jun 2012 09:32 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sungai petani</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jun 2012 09:36 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sungai petani</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Jun 2012 09:26 PM PDT

URL Sumber Asal :-

leighton-contractors-jobs-2012-in-taiping-<b>sungai</b>-<b>petani</b>-and-bukit <b>...</b>

Posted: 21 Jun 2012 05:29 AM PDT

}s8IUjyʱɗ's{S.$òfwo )&m^{7w$ht7 껓OǗy~ʦc翾nq{ry#wz2~&ns=Z$ |ޙothҽܽEX}~ZQ$NWaޞ.0 Ʈ'Y8·cSH87q'OE(Z̖OV"n.?`GH^v[`7{> ه cp'$BQ zs}v'mvsw:vv&3v=]+V=׿f8Yx" X+8ni$ f W@3rCKuLL_\bw jtq/a6Gu8aDI6mW(|`opC{LeJX!%Gܾ2 v'K i%v0ڍ ?>oiprwfø[<0E5lW\JdVLZ!kA۵frY_c3\W`W W?טDyC/ EQӍ`MmM56ˇk؎01}7\]cqd߉^<}htJ,NUWB|twSy}y>㓣ˣ_oxTWi!,fCp*־wi\]ca-햄-Fc{F_tAtcJ-5$ub*`j~Bn5VA7zAvgD9%H14ŠS8o7篾,vyHO`5۝fgRx2F0ױ`.z޸nYV? p4\4P̄JqW,^N6 3n%An0:Ъhr-s`BltA0 Y86zm6S ٍ7HYL[fZVsAx- IID+'Aiܫ!xud,gLV0?J\!W]&ؤZUڝY|%T5F'cW5F࿕*ͼ-y |O=̶`n̳|j5GX2yn/&YnDbƠ?zk </NkEH}4wd1PS~[~~?eq Gf}͟_%js_!( aY~:4 U/W.jN.hvm XԷ/v#2p^\/ /Il̽X z0TT}x笷WzY q$ak3:t"Ld ?(|Fs,HAu[-r1xE[?+!}뾘bz>jqDM=swy' 7@lz+;0 -xP|!'sD!0NP$S(wF"V3h%j5S`k{T'y.HX: FZ|(fòcKzG#oؚh*uAxbnCDTg4x.;sŝ+s,bnmolnnmn66v( yY-Ptg[x/|oރ8w+Q }=^skwk{c(BJJ-,4rywX[1~#--r.# wJ(K~킽?4jNwAd[|k7X2'IʙT+NO^0 Q8sS0Ilnn ͭUr;{Aqdc/ڃ~on({qxYs-YTf"M/'q!p~ fyśT#03T'oֳqPc,`aHX:$A`ֶ叇ASql`/] NZ)-`{KrDb q VÛĂGEi'(g6 T,:)ط-~<}"*<+A5| U$F /zg~[6G$=qHaKr >%Zi~#Z$r>|ǩs=QTP%8Z a9O\*x䀏8;4QhdQ6r*lÍ^4l>TW<.C3j}H@g?KTy=ߴWW#«'hwlIa?IHl{+$DieF_\S+0eVqcGo)1bY=`*҂R(r :}VY.FSeݫ03LhO)cJ۞NmEA#I6m:c}m1 /`~#<9>8;{ۃ)oǣ7K Ѿ^"W)tC-at1ň^EY\xr'5f#W4Ip)&Zi 6{D8H#[JJ">&^ٌ>7+>z@`,mL1Q:6VMAV ({f?`޸rqNHb!TZj^XO#,X4u-p\Zp o)dDK2qgM`4Rg">N"ajRGȆf@h@M4As0;"(-C7w#g$,R .WK!(zk]p#O^}.ñwa0EϹ?^Uq=%N0f;;=v=_V@铔V GdqE%%3Q%Bmp8̃s/XPYzuL? &~Znl AE'D*~kǒ}^"Z,˙@;^|<+)\I .3uRPt/&C/;s}w@_@,`08Kb0d0OoĆk`'`5&\ʙ?MܜjmvD<\e;)؎ C¡/(33nPURWc`͵SP<&Yg)gq0` 4PtI*jƉ(mo.=4b9nc2`S%}[*,[m\8;},v==#S7Tzz] &=r$VtוlCA#rR!k2nkm샵 04+.B GFqQ&$7ӑ'@TA,%4rI&4D¢pd9ʠA `~buzQ$?(@'0k3 -c(woܤc=:oȯf;h)"Ikq`(1`G9EDeڣ @7A(4uhmcU0(AyB"3E9ҲSwRIHQ,HkÙ.r$ykg{ݤ n7%RM&r>zܖsQJ Y|hF!?|dDRCA(T$)!k8xjT=MRĎ)Xf:T?$M&i}\51.j\ (ee؅/@wَrS<|%j= &bws@PŎD> MxL>rt]M,D< 1S`t;Zm<CGNE5aB 7 EݍDӈI҂^42Vp=&@?sg=Q;h0 >bׄ鱬0$`j\Ssɡ'ߛ+ bP]+StD6b#!(]rQE 68k({IJ^qboA%Ұ< ;WǚbpoTDj)02lS) `bOQb^/ܰNM!)>&!pF@=x [e9}J$ 1+ ݈mmJX<7.(,ꃱ;m?Vx<䊡GQ%{4y|\>Xd8jiԧPq"l8+)l+]u0qPQ6GGQy" g:^W #Reznӡ1W ĺ}.YZ?;Ǽ/ tTbi_jY -M>5YcS44í}kajFYuT'>ُZ!);ya-66dôQ Me3'% JyF1=Wy:WfC<֝EC*:-^nnl{DVtaԑkdi&cV[iDVn2u�"ܻARDNZ)ʂ:*4u1#h'1Aʰ*$jC6tEFE$=6T/(UP}Ls?ZK+z%&%ibWFɍwbʅJ26#tw4T1ȲC頺\s }w 1.yZ6CǮoeGL͘ϋad7RUZF.ONiTeɚ{g@/D?2P vYp'rӈ}0S껖FMBH$j;Kܖ2+V6Kw|{q>Nfλ *5W,"x@<ܠ\+&oT,V¶䊡<|]{{mm0uħRx+Jt1B#pI2Tߘ<>Uyte%r|B4K\`;*|j }NFVξ >i"rN9ZK)s |C[ ըhYn7w'Y\rqVg<-ϒg`ap-%GEYmgu!QGZ=LOņccL.9\N)خ4xaO驳<3ILjbA=:H

<ɊSw6M 6w#5{|hYɌ|e<^s?xv,ЛϧLd&ӍM`2͔Zv1HCL`3ILUJrB(J'B&WH.kýz0j8w-bP3YL}a% ^ ZҦsLy 蓫IE.KNrǸ_r)W6`w^/6,11[&%I&nnGφIz7=,Io1s @)Fdz`L $1j1 [~b'YueTb?.Zݗ@RߦLez)GLw8f.-j( 42'.*A9E:]ųϊ3)0Y?C:&R)G.d-Ҧ:Kw BEYJL1k[3(S[2;{ؘ r&Plr9kmͦJP]^Vs: \2F:ҥ&5rLnO3#O0lTx^ 9˭#/0JfLD(m ?TЦ#IfD C]љtãZNq)˽AB6)!e5/@u0Ykm0ՕN2$גAYԯX1 c_tg4'wAsIf̄A2u^G; wɉPRXvI8\A[6l|jbsSqșhM;=&/"*9eZV)q2+g#̖9p3ڔ֪NLGZiH4XP Q"-ef=> YCVL[n/sĺK 2)fU}PgUz a/3y/-zU]ڨץ/)^[*_ Ǿ9=I^ف#5-- JcahlS1(WGl4+)(peu]1~ٯow4aka>UH'Vk5u(fR8#|V:7e97~#afKugw&"$Q?΢ٜdIdNƾ8P_K"#@.e/̔uTFxorcg9NflcƍGlӅ\_4]~YfSS%̖lR-/$fCq tBet2jKS;C![0+h0˫lڕc:@r/Fkj\; Q&ͪj5UM{{odIa?'`;nv=$+2Yl1ܢBJz#o6otb;B!fP-ȌLX3J>Ђ^HC.nV)@Ym ֖х%Ŵ52l[056[3G0Q<\-Yk+A`0ǂ8;TTkb^+מ̵N;}_?{[;߰2gt"FT`M 3,:~#gudFAkbzbF(!I]rJWr+W4ΝU-R}`FQgY3-٘!SگS!ZdxB$/ve7d3JpU.u*H`0"ƣB$oipU,RcOE+NA7^/|/α$A틨fEpk㶮bMOvEĽE*ׁp!\vEaG ݻ&< X>J|ĝ2s*S"&ԖETf(\95"%-v)p#*+g&Vut6M\:4V.m«1ȧ3L⹦kf>D lQ~>cdf WE^;|,i Xƫ/ h3V$A zYş"Qf xlt O#6PkO))Q,BT6@0 7|=mvFRpʎsptT[; F)PύѵtQ#YpRuzZ^ #S[&qm"ڛZvD@>=bNaYmKY@aBuM>.5+ߴ'_A $r">NbO7O,y n{`N4q/ $aAvM{SgQbe4"ejak+ST@in;'ŞV 8}-OXLT̵C#gjL5s"u1̀>Ip^`{ (m?%)Qb`=1tL*cQ QMw)#$[J0%fbenSؼ|p5sٽȒ`óajxYUhWVc݈j-klH{ "-tVx}l4+G_XUT^MFkY^i>GrI75S}$3.ݥWq|BF(*Ƌ$l-Ld\qXUdƼu}``O;1jc U_宯ݴKY28IċQij>Fz?nM}Gy<6YTC![x?5V$Qm$喅 E6ƆRIE!iU9SJ67mVEZzQC|SkġPHWۅY]/بbrK_V]Ŝ; 嗵1oL7NaATwTKRH/O&'& \XZ^cKsR6Z wnlZQ֋U]> e zȯRF Й,o 8䳱x(ZIU8Ql>J@]ADc|qL=LeCx[QU33Ix-<7#Gӥ->7~n7lNDFWMIVVTS])9qse;kwmtMՅFśvUQ]"DHb4#³dxkEΥÕ-06gNp(xw4B`{0*ԗ1ʯq;em`?sGnI(= #@k<*y#+ $;(-!y=7:|fgO}xxP)Ə!鞝Qi0¢Jk̴{xx3Î/ˁg`ӽ |yS߳/LlTAyx%Oĕ=]^#P~vO^oZG'Vo׻&$Uoј7-O(},18++ݑwu8?IbGY ǩ,㘝*Rt8*q7(E8(/ MyxϢԖa!DUBx2`g|+e GﱅQuuTko1wN73y|[}="0#jyX!Rs1yfBFZT *k">RJ%%Ν`$*O0/ҩb u;H8].s%r]Ix;Vg ;B8B*ՠ:H6*GIWCVE+uy9Sscdϝ-LPƤ4u#ZĨXxᇏ ɞ7~yq0I\( @S*_7vB:><2ww5|Fk0 "kħQZ׏#<"RAy<1ΚK/ŀx~W5'y\';QqM Wnٿj1^[Grt4gRhQ0B~ÓUzL}z|_LDZx뭒_P!L_+[>/SnT\?uˠ_/r8] '\ rj1xvӇ!/*dʅhZ,Ysc9a3Stҭ# xu]L<[o _M8wCӏ!Zw=ʳ NP:EG)V:}5|Z:y+ea"}xI22E2nG` z=ޛ~)G 'AR.yH%iaHf筓3b\ݴ>X:s#ݍ,~0c1{q7vFZU$TˣϗY&8Ӽp@jsuП;<>v43XAb"_߶k\.OV#pKxQNA"K9rN9Hc!oeut 3eMᵄN'$+cok/ُlM%ҳ5~&1;tYL'iLe((uZFsK!\gْܞ,|>smR:ueABGAUZO\c`_-Ģx31+moompY7F!0{

}s8IUjyʱɗ's{S.$òfwo )&m^{7w$ht7 껓OǗy~ʦc翾nq{ry#wz2~&ns=Z$ |ޙothҽܽEX}~ZQ$NWaޞ.0 Ʈ'Y8·cSH87q'OE(Z̖OV"n.?`GH^v[`7{> ه cp'$BQ zs}v'mvsw:vv&3v=]+V=׿f8Yx" X+8ni$ f W@3rCKuLL_\bw jtq/a6Gu8aDI6mW(|`opC{LeJX!%Gܾ2 v'K i%v0ڍ ?>oiprwfø[<0E5lW\JdVLZ!kA۵frY_c3\W`W W?טDyC/ EQӍ`MmM56ˇk؎01}7\]cqd߉^<}htJ,NUWB|twSy}y>㓣ˣ_oxTWi!,fCp*־wi\]ca-햄-Fc{F_tAtcJ-5$ub*`j~Bn5VA7zAvgD9%H14ŠS8o7篾,vyHO`5۝fgRx2F0ױ`.z޸nYV? p4\4P̄JqW,^N6 3n%An0:Ъhr-s`BltA0 Y86zm6S ٍ7HYL[fZVsAx- IID+'Aiܫ!xud,gLV0?J\!W]&ؤZUڝY|%T5F'cW5F࿕*ͼ-y |O=̶`n̳|j5GX2yn/&YnDbƠ?zk </NkEH}4wd1PS~[~~?eq Gf}͟_%js_!( aY~:4 U/W.jN.hvm XԷ/v#2p^\/ /Il̽X z0TT}x笷WzY q$ak3:t"Ld ?(|Fs,HAu[-r1xE[?+!}뾘bz>jqDM=swy' 7@lz+;0 -xP|!'sD!0NP$S(wF"V3h%j5S`k{T'y.HX: FZ|(fòcKzG#oؚh*uAxbnCDTg4x.;sŝ+s,bnmolnnmn66v( yY-Ptg[x/|oރ8w+Q }=^skwk{c(BJJ-,4rywX[1~#--r.# wJ(K~킽?4jNwAd[|k7X2'IʙT+NO^0 Q8sS0Ilnn ͭUr;{Aqdc/ڃ~on({qxYs-YTf"M/'q!p~ fyśT#03T'oֳqPc,`aHX:$A`ֶ叇ASql`/] NZ)-`{KrDb q VÛĂGEi'(g6 T,:)ط-~<}"*<+A5| U$F /zg~[6G$=qHaKr >%Zi~#Z$r>|ǩs=QTP%8Z a9O\*x䀏8;4QhdQ6r*lÍ^4l>TW<.C3j}H@g?KTy=ߴWW#«'hwlIa?IHl{+$DieF_\S+0eVqcGo)1bY=`*҂R(r :}VY.FSeݫ03LhO)cJ۞NmEA#I6m:c}m1 /`~#<9>8;{ۃ)oǣ7K Ѿ^"W)tC-at1ň^EY\xr'5f#W4Ip)&Zi 6{D8H#[JJ">&^ٌ>7+>z@`,mL1Q:6VMAV ({f?`޸rqNHb!TZj^XO#,X4u-p\Zp o)dDK2qgM`4Rg">N"ajRGȆf@h@M4As0;"(-C7w#g$,R .WK!(zk]p#O^}.ñwa0EϹ?^Uq=%N0f;;=v=_V@铔V GdqE%%3Q%Bmp8̃s/XPYzuL? &~Znl AE'D*~kǒ}^"Z,˙@;^|<+)\I .3uRPt/&C/;s}w@_@,`08Kb0d0OoĆk`'`5&\ʙ?MܜjmvD<\e;)؎ C¡/(33nPURWc`͵SP<&Yg)gq0` 4PtI*jƉ(mo.=4b9nc2`S%}[*,[m\8;},v==#S7Tzz] &=r$VtוlCA#rR!k2nkm샵 04+.B GFqQ&$7ӑ'@TA,%4rI&4D¢pd9ʠA `~buzQ$?(@'0k3 -c(woܤc=:oȯf;h)"Ikq`(1`G9EDeڣ @7A(4uhmcU0(AyB"3E9ҲSwRIHQ,HkÙ.r$ykg{ݤ n7%RM&r>zܖsQJ Y|hF!?|dDRCA(T$)!k8xjT=MRĎ)Xf:T?$M&i}\51.j\ (ee؅/@wَrS<|%j= &bws@PŎD> MxL>rt]M,D< 1S`t;Zm<CGNE5aB 7 EݍDӈI҂^42Vp=&@?sg=Q;h0 >bׄ鱬0$`j\Ssɡ'ߛ+ bP]+StD6b#!(]rQE 68k({IJ^qboA%Ұ< ;WǚbpoTDj)02lS) `bOQb^/ܰNM!)>&!pF@=x [e9}J$ 1+ ݈mmJX<7.(,ꃱ;m?Vx<䊡GQ%{4y|\>Xd8jiԧPq"l8+)l+]u0qPQ6GGQy" g:^W #Reznӡ1W ĺ}.YZ?;Ǽ/ tTbi_jY -M>5YcS44í}kajFYuT'>ُZ!);ya-66dôQ Me3'% JyF1=Wy:WfC<֝EC*:-^nnl{DVtaԑkdi&cV[iDVn2u�"ܻARDNZ)ʂ:*4u1#h'1Aʰ*$jC6tEFE$=6T/(UP}Ls?ZK+z%&%ibWFɍwbʅJ26#tw4T1ȲC頺\s }w 1.yZ6CǮoeGL͘ϋad7RUZF.ONiTeɚ{g@/D?2P vYp'rӈ}0S껖FMBH$j;Kܖ2+V6Kw|{q>Nfλ *5W,"x@<ܠ\+&oT,V¶䊡<|]{{mm0uħRx+Jt1B#pI2Tߘ<>Uyte%r|B4K\`;*|j }NFVξ >i"rN9ZK)s |C[ ըhYn7w'Y\rqVg<-ϒg`ap-%GEYmgu!QGZ=LOņccL.9\N)خ4xaO驳<3ILjbA=:H

<ɊSw6M 6w#5{|hYɌ|e<^s?xv,ЛϧLd&ӍM`2͔Zv1HCL`3ILUJrB(J'B&WH.kýz0j8w-bP3YL}a% ^ ZҦsLy 蓫IE.KNrǸ_r)W6`w^/6,11[&%I&nnGφIz7=,Io1s @)Fdz`L $1j1 [~b'YueTb?.Zݗ@RߦLez)GLw8f.-j( 42'.*A9E:]ųϊ3)0Y?C:&R)G.d-Ҧ:Kw BEYJL1k[3(S[2;{ؘ r&Plr9kmͦJP]^Vs: \2F:ҥ&5rLnO3#O0lTx^ 9˭#/0JfLD(m ?TЦ#IfD C]љtãZNq)˽AB6)!e5/@u0Ykm0ՕN2$גAYԯX1 c_tg4'wAsIf̄A2u^G; wɉPRXvI8\A[6l|jbsSqșhM;=&/"*9eZV)q2+g#̖9p3ڔ֪NLGZiH4XP Q"-ef=> YCVL[n/sĺK 2)fU}PgUz a/3y/-zU]ڨץ/)^[*_ Ǿ9=I^ف#5-- JcahlS1(WGl4+)(peu]1~ٯow4aka>UH'Vk5u(fR8#|V:7e97~#afKugw&"$Q?΢ٜdIdNƾ8P_K"#@.e/̔uTFxorcg9NflcƍGlӅ\_4]~YfSS%̖lR-/$fCq tBet2jKS;C![0+h0˫lڕc:@r/Fkj\; Q&ͪj5UM{{odIa?'`;nv=$+2Yl1ܢBJz#o6otb;B!fP-ȌLX3J>Ђ^HC.nV)@Ym ֖х%Ŵ52l[056[3G0Q<\-Yk+A`0ǂ8;TTkb^+מ̵N;}_?{[;߰2gt"FT`M 3,:~#gudFAkbzbF(!I]rJWr+W4ΝU-R}`FQgY3-٘!SگS!ZdxB$/ve7d3JpU.u*H`0"ƣB$oipU,RcOE+NA7^/|/α$A틨fEpk㶮bMOvEĽE*ׁp!\vEaG ݻ&< X>J|ĝ2s*S"&ԖETf(\95"%-v)p#*+g&Vut6M\:4V.m«1ȧ3L⹦kf>D lQ~>cdf WE^;|,i Xƫ/ h3V$A zYş"Qf xlt O#6PkO))Q,BT6@0 7|=mvFRpʎsptT[; F)PύѵtQ#YpRuzZ^ #S[&qm"ڛZvD@>=bNaYmKY@aBuM>.5+ߴ'_A $r">NbO7O,y n{`N4q/ $aAvM{SgQbe4"ejak+ST@in;'ŞV 8}-OXLT̵C#gjL5s"u1̀>Ip^`{ (m?%)Qb`=1tL*cQ QMw)#$[J0%fbenSؼ|p5sٽȒ`óajxYUhWVc݈j-klH{ "-tVx}l4+G_XUT^MFkY^i>GrI75S}$3.ݥWq|BF(*Ƌ$l-Ld\qXUdƼu}``O;1jc U_宯ݴKY28IċQij>Fz?nM}Gy<6YTC![x?5V$Qm$喅 E6ƆRIE!iU9SJ67mVEZzQC|SkġPHWۅY]/بbrK_V]Ŝ; 嗵1oL7NaATwTKRH/O&'& \XZ^cKsR6Z wnlZQ֋U]> e zȯRF Й,o 8䳱x(ZIU8Ql>J@]ADc|qL=LeCx[QU33Ix-<7#Gӥ->7~n7lNDFWMIVVTS])9qse;kwmtMՅFśvUQ]"DHb4#³dxkEΥÕ-06gNp(xw4B`{0*ԗ1ʯq;em`?sGnI(= #@k<*y#+ $;(-!y=7:|fgO}xxP)Ə!鞝Qi0¢Jk̴{xx3Î/ˁg`ӽ |yS߳/LlTAyx%Oĕ=]^#P~vO^oZG'Vo׻&$Uoј7-O(},18++ݑwu8?IbGY ǩ,㘝*Rt8*q7(E8(/ MyxϢԖa!DUBx2`g|+e GﱅQuuTko1wN73y|[}="0#jyX!Rs1yfBFZT *k">RJ%%Ν`$*O0/ҩb u;H8].s%r]Ix;Vg ;B8B*ՠ:H6*GIWCVE+uy9Sscdϝ-LPƤ4u#ZĨXxᇏ ɞ7~yq0I\( @S*_7vB:><2ww5|Fk0 "kħQZ׏#<"RAy<1ΚK/ŀx~W5'y\';QqM Wnٿj1^[Grt4gRhQ0B~ÓUzL}z|_LDZx뭒_P!L_+[>/SnT\?uˠ_/r8] '\ rj1xvӇ!/*dʅhZ,Ysc9a3Stҭ# xu]L<[o _M8wCӏ!Zw=ʳ NP:EG)V:}5|Z:y+ea"}xI22E2nG` z=ޛ~)G 'AR.yH%iaHf筓3b\ݴ>X:s#ݍ,~0c1{q7vFZU$TˣϗY&8Ӽp@jsuП;<>v43XAb"_߶k\.OV#pKxQNA"K9rN9Hc!oeut 3eMᵄN'$+cok/ُlM%ҳ5~&1;tYL'iLe((uZFsK!\gْܞ,|>smR:ueABGAUZO\c`_-Ģx31+moompY7F!0{

Anak Kedah: Karnival Belia Sejahtera Kedah <b>di Sungai Petani</b>

Posted: 05 Jun 2012 06:19 AM PDT

02 di lunas kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jun 2012 07:12 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jun 2012 07:28 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 07:24 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 07:30 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Mar 2012 07:32 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Mar 2012 07:09 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Hamidan pamer &#39;belang&#39;, hutang dengan T-Team <b>dilunas</b>

Posted: 27 Mar 2012 10:13 PM PDT

WAN MOHD NOOR HAFIZ WAN MANSOR

PENGGEMPUR import Hijau Kuning, Mohammed Hamidan mempamerkan belang sebenar membantu Kedah membenam cabaran T-Team pada perlawanan kedua Suku Akhir Piala FA 2012 di gelanggang lawan dengan agregat 2-1.

Hamidan membuktikan dakwaan bahawa kehadiran beliau dalam skuad Kedah tidak banyak membantu adalah silap malah jaringan cantik pada minit ke 65 dan 82 telah membantu Kedah untuk melayakkan ke saingan separuh akhir Piala FA bertemu pendahulu liga, Kelantan nanti.

Turun selaku penyerang utama menggantikan Khyril Muhymeen yang digantung satu perlawanan selepas mengutip dua kad kuning telah digunakan sebaik mungkin oleh Hamidan untuk mempamerkan belang sebenarnya.

Selain itu, keyakinan Hamidan juga dilihat begitu memuncak dan hampir meletakkan dirinya sebagai penjaring hatrik pada minit ke-87 namun bola yang ditendangnya terkena badan penjaga gol T-Team, Shamsuri Mustapa.

Dominasi Perancang import Kedah, Abdelfatah Safi dan Hamidan dilihat begitu menjadi malah dua hantaran cantiknya berjaya disempurnakan oleh Hamidan.

Sepanjang perlawanan yang berlangsung selama 90 minit tersebut ternyata banyak didominasi oleh Kedah walaupun T-Team sesekali melancarkan serangan balas.

Rentak T-Team bagaikan tidak menjadi seperti mana yang berjaya dipamerkan oleh mereka semasa mengikat Hijau Kuning 0-0 pada perlawanan pertama suku akhir Piala FA di Stadium Darul Aman (SDA), Sabtu lalu.

Namun begitu, sikap dan kealpaan barisan pemain Kedah masih boleh dilihat selepas Hamidan menjaringkan gol pertama tetapi dihukum oleh T-Team selang empat minit kemudian dan hasilnya mereka memperoleh gol sagu hati melalui pemain gantian Hazrul Azuan pada minit ke-69 disebabkan berlakunya kekalutan di depan pintu gol Kedah.

Kedah mungkin perlu berterima kasih kepada Hamidan yang tidak putus-putus melancarkan serangan sebelum berjaya memastikan juara tiga kali Piala FA itu layak ke saingan seterusnya pada minit ke-82 selepas berjaya menanduk masuk hantaran lintang oleh Safi.

Kedah membuktikan kedudukan semasa mereka yang masih lagi berada di dalam kelompok bawah Liga Super bukan penghalang untuk mara ke saingan seterusnya.

Sentuhan magis pengendalinya, Wan Jamak Wan Hassan yang dibantu oleh Radhi Mat Din dan Mohd Sobri Ismail telah membuktikan bahawa Kedah bukanlah pasukan yang boleh dipandang rendah apabila bersama dua pasukan elit Liga Super iaitu Kelantan, Terengganu dan pasukan kelab meningkat naik Sime Darby menjadi empat kelab terbaik layak ke saingan separuh akhir Piala FA 2012.

Ironinya, hutang kalah 3-0 kepada T-Team pada saingan pertama Liga Super telah berjaya dilunaskan dan kini Hijau Kuning berpeluang untuk membalas jumlah hutang yang sama kepada Kelantan yang telah mengaibkan pasukan jelapang padi di hadapan penyokong setia mereka di SDA pada 21 Januari lalu.

Prestasi yang dipamerkan Hamidan semalam sekali gus menyelamatkan pemain dari Ghana itu daripada dihantar pulang ke negara asalnya.

Terdahulu, Setiausaha Kehormat Persatuan Bola Sepak Negeri Kedah (KFA), Datuk Dr Hamdan Mohammed Khalib pernah berkata jodoh Hamidan bersama Kedah kemungkinan tidak berpanjangan sekiranya beliau masih gagal menunjukkan kredibiliti sebagai penyerang bermutu.

sumber: http://www.sinarharian.com.my/arena-bolasepak/liga-malaysia/hamidan-pamer-belang-hutang-dengan-t-team-dilunas-1.35666 (28/03/2012)

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Feb 2012 07:22 PM PST

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Apr 2012 07:40 PM PDT

02 di sik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


Pelajar Terima “Durian Runtuh” RM1,500 <b>Di Sik</b> | Darulaman &#39;Dot&#39; My

Posted: 27 Jun 2012 06:19 PM PDT

SIK 26 Jun – Seramai 168 pelajar di daerah ini yang ditawarkan mengikuti pengajian di politeknik di seluruh negara menerima wang pendahuluan sebanyak RM1,500 seorang bagi membantu mengurangkan beban keluarga mereka melakukan persiapan memasuki institusi itu.

Ketua UMNO Bahagian Sik, Datuk Mohd. Tajudin Abdulah berkata, pemberian kali pertama bagi Parlimen Sik itu melibatkan peruntukan keseluruhan berjumlah RM252,000.

"Bantuan itu sekali gus membuktikan kerajaan Pusat sentiasa memberi perhatian kepada keperluan dan kebajikan rakyat terutama di kawasan luar bandar," katanya pada majlis penyerahan wang tersebut di pejabat UMNO Bahagian Sik, di sini baru-baru ini.

Katanya, bantuan tersebut diberikan tanpa mengira kaum termasuk kepada 10 pelajar kaum Siam demi memastikan setiap lapisan masyarakat berpeluang melanjutkan pelajaran ke tahap lebih tinggi.

Sementara itu, seorang pelajar warga Siam, Sikri Wan, 18, berkata, bantuan tersebut amat membantu golongan memerlukan sepertinya yang tinggal di luar bandar.

"Mungkin ada pihak yang sudah senang dan mewah serta tidak memerlukan wang bantuan itu tetapi bagi pelajar seperti saya, bantuan ini amat meringankan beban," kata anak sulung daripada dua beradik itu.

Seorang lagi pelajar, Muhamad Asraf Jamil, 18, pula berpendapat, wang bantuan tersebut menjadi pembakar semangat kepada pelajar yang berasal dari kampung sepertinya untuk membuktikan peluang disediakan tidak akan disia-siakan.

"Bagi kami di kampung tentunya masih berharap pembiayaan itu kerana ia akan membantu kami meneruskan pelajaran," katanya yang akan menyambung pelajaran di Politeknik Kuantan, Pahang. - Utusan

Tags:

02 di padang terap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang terap - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jun 2012 07:15 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Apr 2012 07:25 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Padang Terap</b> (MDPTK) Malaysia <b>...</b>

Posted: 23 Feb 2012 01:50 AM PST

Tarikh Tutup Permohonan: 15 Mac 2012

Majlis Daerah Padang Terap ditubuhkan pada tahun 1976 adalah susulan daripada penyusunan semula Kerajaan Tempatan Lembaga Bandaran Padang Terap.Kawasan Majlis Daerah Padang Terap merupakan daerah yang ketiga terbesar di Negeri Kedah yang meliputi kawasan seluas 135684.41 hektar bersamaan 330799 ekar atau 1356.84 km persegi. Lokasinya terletak bersempadanan dengan negara Thailand di utara, sebelah barat bersempadanan dengan daerah Sik dan Pendang.

Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia untuk memenuhi jawatan seperti berikut:-

1. Penolong Pegawai Undang – Undang

2. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat

3. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)

4. Pembantu Awam

5. Pembantu Operasi

6. Juruteknik

7. Juruteknik Perancangan Bandar dan Wilayah

8. Pembantu Kesihatan Awam

9. Pembantu Penguatkuasa

KLIK SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Advertisment

Incoming search terms:

  • majlis daerah padang terap jawatan kosong
  • mdptk
  • jawatan kosong di daerah setiawan
  • jawatan kosong majlis daerah padang terap
  • jawatan kosong pejabat daerah padang terap
  • kerja kosong di pejabat daerah padang terap
  • majlis daerah padang terap jawatan kosong 2012
  • tarikh tamat jawatan kosong majlis daerah padang terap 2011

House PK: HANGIT BERAPI! MELAYU SUDAH MENGAMUK <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 12 Feb 2012 02:08 AM PST

Ahli Parlimen Padang Terap adalah Mohd Nasir Zakaria dari Parti PAS. Pada ketika berkempen PRU12 lalu, pelbagai janji telah ditabur. Antara janji-janji yang sehingga kini dipegang kejap oleh para penduduk dan pengundi di Padang Terap adalah membantu meringankan bebanan penduduk terutama sekali golongan marhein.

Namun setelah mendapat kuasa, lain pula ceritanya. Bukan bantuan yang diberikan, tetapi masalah kepada penduduk di Padang Terap. Paling ketara sekali ialah peniaga-peniaga pekan nat di Padang Terap.

Dengan beralasankan KOTOR, Majlis Daerah Padang Terap (MDPT) bertegas untuk menutup operasi pekan sehari atau pekan nat di Naka selama dua minggu. Pun begitu, kebanyakan orang di Naka tahu, penutupan tersebut berpunca daripada persaingan politik. Akibat persaingan dan permainan politik oleh Mohd Nasir Zakaria, akhirnya yang menjadi mangsa adalah peniaga-peniaga pekan nat Naka.

Penutupan pekan nat Naka dibuat dari 5 Februari 2012 sehingga 18 Februari 2012 atas arahan Yang Dipertua Majlis Daerah Padang Terap. Dan penutupan tersebut dibuat tanpa sebarang rundingan atau perbincangan dengan peniaga-peniaga di pekan nat itu.

Dalam satu kenyataan, Setiausaha Majlis Daerah Padang Terap, Abdul Ghafar Yahya berkata, peluang telah diberikan kepada para peniaga di pekan nat Naka untuk menjaga kebersihan. Disebabkan keengganan dan sikap sambil lewa para peniaga, maka tindakan menutup pekan nat itu dibuat untuk dibersihkan.

Yang menjadi persoalan ialah, setiap peniaga dikenakan.... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

<b>PADANG TERAP</b> NIKMATI BANYAK BANTUAN PUSAT | Portal <b>...</b>

Posted: 06 Jun 2012 11:58 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Mengikut sifir mudah, Parlimen Padang Terap yang terletak di Kedah Timur seharusnya mampu kekal di tangan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU-12), 2008. Bagaimanapun tsunami politik yang ...

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Jun 2012 01:27 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 01:17 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Apr 2012 01:23 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Feb 2012 01:22 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Feb 2012 01:22 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Feb 2012 01:22 PM PST

URL Sumber Asal :-

Sungguhka: Geli <b>Padang Serai</b>…….

Posted: 08 Feb 2012 01:30 PM PST

Seharian aku meronda di Parlimen Padang Serai menjengok perkembangan politik di sana. Bermacam-macam cerita yang aku perolehi, Ada yang baik……. Ada yang buruk……. dan ada yang menggelikan.
Kalau bab politik sorry to say tak banyak yang baiknya. Yang buruk hanya cemohan, tomahan, PHD dan berpuak-puak. Cuma apa yang aku nak komen sikit pasal yang menggelikan.......
Rata-rata aku survey, majoriti pengundi Padang Serai meletakkan pilihan parti adalah pilihan kedua. Bagi mereka, pilihan mereka terletak kepada siapa calon yang dipertandingkan.
"Kami mahukan WAKIL RAKYAT yang mampu membawa suara dan hasrat kami untuk kemajuan tempat kami. Bukannya wakil rakyat seperti yang sudah-sudah. Baik MCA ka, MIC ka, UMNO ka, PAS ka mahupun PKR menang……. Kami duduk seperti kami juga seperti dahulu entah di mana pembangunan pun kami tidak tahu……. YB nak turun padang, jauh sekali. Sedangkan waktu berkempen (10 hari) mereka boleh meredah setiap rumah meraih undi simpati tetapi takala menang, sebulan sekali pun bayang susah nak nampak". Apa yang aku nampak, mereka inginkan anak tempatan…….
Aku sempat bersama beberapa ahli UMNO  berjawatan dan tidak berjawatan samada cawangan mahupun bahagian. 90 peratus meluahkan isi hati mereka "UMNO PADANG SERAI HANCUR". Hancur yang dimaksudkan adalah hancur dari segi GILA KUASA dan GILA nak jadi YB. Bagi mereka, mereka tetap akur kepada keptutsan pucuk pimpinan meletakkan siapa bakal calon PRU13 kelak. Cuma yang menggelikan mereka adalah perangai sigila kuasa ini sedang geli untuk dipilih menjadi calon……. Nama-nama yang mereka maksudkan antaranya:
1.      Dato' Marlia (Mantan YB Merbau Pulas)
2.      Ku Roshidi (timbul bila Rahman bekas KB melepaskan jawatan)
3.      Halim Timbalan Ketua Bahagian.
4.      Cikgu Zubir Setiausaha Bahagian.
5.      Cikgu Asmadi Ketua Pemuda.
Geli mereka dengar pengakuan daripada mereka-mereka ini yang:
1.      nama mereka ada di dalam senarai calon PRU13.
2.      mereka berjumpa dengan PM.
3.      mengaku orang kuat Rosmah.
4.      Tok Bashah dah tunjuk senarai bakal calon untuk PM perkenan.
5.      Tok Bashah dah setuju.
Inilah antara perkataan yang selalu mereka jaja kepada akar umbi UMNO. Malah yang memalukan lagi bilamana perkara sebegini sampai kepada bukan ahli UMNO dan orang atas pagar.  "Awat kemarok sangat ka nak jadi YB…….? Suluh diri tu dulu……. Kami kenai depa tu sapa……. Spesis bermasalah…….". Kalaulah Tok Bashah buta hati menyenaraikan juga nama-nama tu, NESCAYA PRU13 akan mengalami tsunami lebih teruk dari PRU12. Ada yang sanggup sunat sekali lagi beramai-ramai kalau menang…….
Aku hairan tengok puak-puak UMNO terutama nama-nama yang tersenarai tu. Padang Serai ada 1 Parlimen dan 2 DUN. Ikutan sebelum ini, Parlimen Padang Serai untuk MCA, DUN Lunas untuk MIC dan DUN Merbau Pulas untuk UMNO. Walaupun pemilihan calon untuk kerusi MCA dan kerusi MIC berlaku juga penggeseran tetapi penggeseran dalam UMNO lebih hebat dan diketahui umum bab tikam menikam dan apatah lagi bila PAS dan PKR bubuh jarum sikit…….
Bila aku kaji latar belakang puak-puak ni, INGATAN pada TOK BASHAH……. PRU13 PADANG SERAI BUKAN MILIK BARISAN NASIONAL…….
Cuma apa yang dapat aku ringkaskan, UMNO Padang Serai sebenarnya ketandusan calon yang benar-benar wibawa.
Bab PAS dan PKR nanti aku ulas. Cuma hint sikit……. Lunas PKR calon payung terjun, Merbau Pulas PAS say bye-bye to Ustazah Aishah dan DAP jangan harap nak dapatkan Lunas…….

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Feb 2012 01:28 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 01:07 AM PST

URL Sumber Asal :-

MPP Online: GEMPAR!!! Wang Kutipan derma PAS <b>Padang Serai</b> <b>...</b>

Posted: 13 Jan 2012 12:52 AM PST


Mayday.. Mayday..!! Duit kutipan derma ceramah PAS serta duit simpanan tabung buluh Adun-adun PAS P.Pinang semuanya dikhabarkan telah mengalami kecurian..

Kejadian ini telah menyebabkan Markas PAS di Padang Serai Kedah mengalami kesulitan untuk mengatasi keadaan lantainya yang uzur dan bangunan yang amat menyedihkan..

Dipercayai, kesemua kutipan derma jihad semasa ceramah dan juga kutipan tabung buloh tersebut telah dicuri oleh mahkluk spesis TOYOL..

Toyol berkenaan berkemungkinan telah menyusup masuk ke kawasan Markas PAS untuk menyamun wang tersebut semasa ketiadaan ahli-ahli PAS yang membuat rombongan ke Mahkamah Tinggi tempoh hari bagi meraikan pembebasan Anwar Ibrahim..

So.., bagi sesapa yang nak menderma tu, eloklah berhubung dengan pihak Markas PAS Padang Serai yee.. Kesian dorang sebab markas tu bocor kena hujan..

Sesapa yang mempunyai kepakaran didalam ilmu Paranormal juga dialu-alukan untuk memberi bantuan sehingga tertangkapnya Toyol tersebut..

Jahat betul Toyol tu kann... Mesti Umno yang hantar tu... Hahahahahaha..., sakit perut gua taip entry nih..

Menjelang pilihan raya umum ke 13, semua pihak dalam PAS sedang berusaha keras untuk membuat persiapan terbaik.

Antara yang perlu dipersiapkan adalah markas atau pusat aktiviti kempen pilihan raya ini.

Di Padang Serai, Kedah, antara markas PAS yang sedang diperkemaskan adalah markas tarbiyah Tuan Guru Haji Khatib Sarbini, Padang Ubi, Labu Besar dekat sini.

Menurut setiausaha kerja markas ini, Anwar Md Hashim, markas ini masih berfungsi namun keadaannya menyedihkan dengan lantainya uzur, PA system kadang-kadang berfungsi, kadang-kadang tidak, tingkapnya terbuka menyebabkan air hujan dapat memasuki melaluinya, kayu dimakan anai-anai, dimamah usia dan sebagai.

Ekoran itu, katanya, pihaknya sedang berusaha untuk membaikpulihnya menjelang pilihan raya akan datang ini.

Sehubungan itu, sumbangan diperlukan untuk membaiki. Kepada yang sudi, sila hubungi Markas PAS terdekat.

Full content generated by Get Full RSS.

PAK NUAR DIKAFAN <b>DI PADANG SERAI</b> - KOMANDO PERANG <b>...</b>

Posted: 18 Dec 2011 08:57 PM PST

SUMBER GAMBAR DARI BLOG KL BOYZ CHANEL
ANWAR DIKAFANKAN DI PADANG SERAI. PARLIMEN KPS ADALAH PADANG SERAI. KPS SEBELUM INI PERNAH MENDEDAHKAN ANWAR AKAN MENGADAKAN "MAJLIS SEPETANG BERKARIPAP BERSAMA PAK NUAR" BERTEMPAT DI PADANG SERAI. TAPI TEMPAT PAK NUAR NAK CERAMAH DIGEMPARKAN DENGAN JENAZAH YANG PERSIS WAJAH PAK NUAR SEPERTI DI ATAS DILETAKKAN DI SITU. APA MAKNANYA,,,,MAKNYANYA KALAU ORANG TAK MAU TOK SAH DOK TUNJUK BAGUS NAK CERAMA KAT SITU LA. APAKAH INI PERTANDA PAK NUAR AKAN HABISKAN SISA HIDUP BELIAU DI DALAM PENJARA DAN DIKAFANKAN DI PENJARA....NANTIKAN 9 JANUARI 2012... Full content generated by Get Full RSS.

BN <b>Padang Serai</b>, NGO bantah 901 | N9 Kini - Portal Berita Negeri <b>...</b>

Posted: 02 Jan 2012 11:39 PM PST

KULIM 3 Jan. – Barisan Nasional (BN) Bahagian Padang Serai dan tujuh pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di sini, membuat laporan polis bagi membantah kumpulan yang cuba mencetuskan perhimpunan haram, Kempen Bebaskan Anwar 901.

Kumpulan lebih 100 orang itu turut berhimpun secara aman bagi memohon Kementerian Dalam Negeri supaya menyiasat dan bertindak mengekang perhimpunan itu.

Dengan diketuai oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian, Asmadi Abdul Mutalib bersama pemimpin–pemimpin NGO, mereka membuat laporan di Balai Polis Kulim di sini petang semalam. – BERNAMA

Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Kos Bercuti <b>di Langkawi</b> @4H3M

Posted: 28 Jun 2012 05:00 PM PDT

Maybe ada yang nak tahu berapa kos bercuti di Langkawi. Anyway semasa cuti sekolah baru-baru ini, kami sekeluarga pi ke Langkawi dengan Airasia. Sempat berada di sana untuk 4 hari 3 malam. Anyway belanja keseluruhan adalah RM2,492. Jom kita tengok sedikit ringkasan (bukan semua belanja saya letak sini ya) mengenai kos-kos yang terlibat.
  • Pengangkutan: RM1,171
    • Airasia: RM710. Kami book tiket lambat juga lebih kurang 4 bulan sebelum tarikh berlepas. Maybe kalau book lebih awal harganya lebih murah
    • Sewa kereta: RM270. Ambil picanto untuk RM90 sehari. Harga ini setelah minta diskaun RM10 untuk blogger. Kalau bukan waktu sekolah harganya RM60 aja sehari
    • Teksi (rumah ke airport): RM85.
    • Petrol: RM50. Just nice isi minyak untuk jalan-jalan. 
    • Bas: RM24. Yang ni from LCCT to KL Sentral pas tu dari KL Sentral ke rumah kitaorang ambil teksi @RM20.
  • Penginapan: RM180
    • RM180. Memang bertuah sebab majikan ada resort kat Langkawi. Kitaorang sewa 2 bilik pada kadar RM30 untuk satu bilik sehari. Kalau dok kat resort luar at least RM100 le sehari.
  • Makanan: RM330
    • Restoran Wan Thai: RM80. Memang sedap makanan kat sini. Lain kali bila melawat sini kena datang lagi
    • Tempat lain makan kat Jom Ikan Bakar memang sedap. Waktu lunch memang ramai betul yang makan kat sini. Tak sempat nak tulis entri kat restoran ini tapi bolehlah baca semasa saya ke sini semasa berkursus.
    • Sama juga dengan kat pasar malam. Ini pun semasa pi masa kursus. The Loaf pun sama.
  • Tempat Menarik: RM257
    • Underwater World. RM66. Saya memang suka betul tengok hidupan laut kat sini
    • Islands Hopping. RM90. Tempat ni pun enjoy tapi hati-hati dengan monyet kat Dayang Bunting ya
    • Cable Car. RM50. Nasib baik sempat naik benda alah ni sebab sebelum ini cuaca tidak mengizinkan
    • Mardi Agro Park. RM20. Macam-macam buah ada kat sini.
  • Cenderamata: RM554
    • Coklat. RM180. Memang sah kalau datang sini mesti beli coklat sebab harganya sangat murah
    • Periuk kaca Vision. RM195. Belilah untuk kenang-kenangan
    • Yang lain-lain macam keychains, baju, gambar semasa kat Cable Car dan macam-macam lagi
Tu le sedikit sebanyak yang saya dapat kongsi, semoga ianya dapat dijadikan panduan kepada yang hendak pi ke Langkawi. Jom tengok tempat-tempat menarik di Langkawi.

02 di jerai kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di jerai kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Jun 2012 01:48 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di jerai kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di jerai kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di jerai kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

<b>Kedah</b> La: BN buat onar <b>di</b> Gunung <b>Jerai</b>, PAS kena tanggung

Posted: 23 Feb 2012 11:43 PM PST


Terkenang di masa BN...

Kerajaan Negeri bagi projek kat Syarikat Kemelong Sdn Bhd (syarikat kroni UMNO) usahakan kuari di Gunong Jerai. PAS sebagai pembangkang bersama NGO yang memperjuangkan alam sekitar bantah projek tersebut kerana di samping merosakkan sistem ekologi, memusnahkan kawasan tadahan air, ia juga membawa bencana dan kemudharatan kepada penduduk tempatan. Penduduk turut membantah.

Apabila PAS berkuasa, rupanya jika projek mahu dibatalkan Kerajaan Negeri kena bayar RM40 kepada pemaju (ikut perjanjian) walaupun projek itu telah merosakkan alam sekitar dan memberi impak negatif kepada rakyat. Perjanjian itu merugikan rakyat.

Sekarang UMNO bersama pejuang alam sekitar menyalahkan kerajaan negeri kononnya tidak menjaga alam sekitar. BN cipta masalah, PAS nak kena tanggung...

'JANGAN SERAH KEDAH DEKAT PENYAMUN'

- Posted using BlogPress from my iPad

Kau Ilhamku: Pesona Hill Dilihat(PhD): Gunung <b>Jerai Kedah</b>

Posted: 30 Jun 2012 09:52 PM PDT

Perjalanan separuh hari ke Gunung Jerai, Kedah pada 4 Jun lalu amatlah menggembirakan hatiku. Pertama, aku teruja kerana ini adalah kali pertama aku ke Gunung Jerai dan kedua kerana abah mertua yang selalu 'ditinggalkan' turut serta dalam JJCM kami.  
Kami bertolak selepas bersarapan pagi dari Telok Air Tawar dan tiba di kaki Gunung Jerai pukul 10.30 pagi. Kami tidak dibenarkan membawa kenderaan sendiri   untuk ke puncak kerana ada tanah runtuh. Oleh itu, kami diminta menaiki van sewa yang disediakan dan kemudian terpaksa berjalan kaki sejauh lebih kurang 100- 200m menyusuri tebing tanah runtuh. Cabaran untuk abah mertuaku yang dah tua dan sakit kaki, namun alhamdulllilah....abah berjaya melepasi jalan kaki secara mendaki! Melepasi kawasan tanah runtuh, kami menaiki sebuah van lain yang telah sedia menunggu. 
Tiba di puncak, keadaan kabus. Pemandangan sawah menghijau di kaki gunung tidak kelihatan. Kami berehat sambil menikmati kopi dan pemanis mulut di Restoran Puncak Kedah, Gunung Jerai. Kulihat sebuah surau tersergam indah di atas puncak yang sedikit lebih tinggi dari kedudukan restoran. Lantas, aku mengajak Danish dan Dhia yang telah habis menikmati hidangan untuk ke sana. Setelah selesai urusan di surau, kami pun turun semula. Tiba-tiba, kabus bergerak perlahan-lahan dan mempamerkan keindahan alam semulajadinya. "Subna Allah...Cantiknya!" 
Menyaksikan keindahan Gunung Jerai ini mengingatku tentang ayat yang diulang-ulang sebanyak 31 kali dalam Surah Ar-Rahman iaitu "Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah, yang kamu hendak dustakan?". Pesona Gunung Jerai memotivasikan diriku agar berusaha tanpa jemu untuk melaksanakan perintah Allah swt dan menjauhi laranganNya, sebelum semua nikmat diambil semula oleh Tuhan Yang Maha Pencipta Lagi Maha Berkuasa.


 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved