ads

Sabtu, 10 November 2012

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


Maybank baru dibuka <b>di Changlun</b> | Di Luar Lingkungan...

Posted: 09 Nov 2012 02:29 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Petang tadi saya meminjam kereta Afiq Khalid untuk ke Changlun (sesetengah mengeja 'Changloon') untuk urusan peribadi. Jalan-jalan lah saya pada hari ini kerana pada pagi tadi, saya menghantar abang Borhan dan ...

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


KPDNKK Rampas 1,250 Liter Diesel <b>Di Kulim</b> | MyNewsHub

Posted: 20 Sep 2012 11:58 PM PDT

KULIM – Bahagian Penguatkuasa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepengunaan (KPDNKK) Kulim, merampas 1,250 liter diesel subsidi daripada sebuah lori ketika pemandunya mengisi minyak di Taman Lobak dekat sini pada Khamis.

Ketua Bahagian itu, Roffa Mat berkata, diesel bernilai lebih RM2,000 itu ditemui tersimpan dalam sebuah tangki kaca gentian yang dipasang dan diubahsuai pada sebuah lori tiga tan kira-kira pukul 10.30 pagi.

Roffa berkata, pemeriksaan awal mendapati lori berkenaan dari Changlun dan pemandunya yang berusia 53 tahun ditahan bagi membantu siasatan.

"Lori yang diubahsuai ini dilitupi rapi dengan kanvas bagi melindungi tangki kaca gentian itu. Selepas mengisi minyak pada tangki asal lori, mesin penyedut automatik digunakan untuk menyedut minyak daripada tangki asal ke tangki besar yang diubahsuai," katanya kepada pemberita di sini Jumaat.

Beliau berkata, pihaknya kini masih memantau kegiatan itu kerana daripadaintipan yang dibuat, terdapat beberapa sindiket sama beroperasi sekitar PulauPinang dan Kedah Selatan.

Roffa memberitahu bahawa kes disiasat di bawah Akta Kawalan Bekalan 1961 dan jika sabit kesalahan boleh didenda maksimum RM250,000. – BERNAMA

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

02 di sungai petani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


Kalimah "Jihad" berkumandang <b>di Sungai Petani</b> - Penerangan <b>...</b>

Posted: 14 Sep 2012 01:13 AM PDT



SUNGAI PETANI: Kalimah-kalimah jihad tentunya sedang menggegar seluruh dunia lantaran kebiadaban musuh Islam kepada junjungan agung Nabi Muhammad SAW.
Episod terbaru penyiaran filem 'Innocence of Muslims" karya seorang Yahudi Amerika Syarikat ternyata mengulangi siri penghinaan terhadap Baginda Rasulullah SAW.
Tentunya tidak ada seincipun bumi umat Islam yang reda dengan sebarang bentuk sindiran, apatah lagi penghinaan jelas menerusi perbuatan sebagaimana digambarkan filem berkenaan.
Maka, bantahan dan kecaman dizahirkan umat Islam seluruh dunia adalah ekspresi kecintaan kepada Rasulullah sekaligus ketidakrelaan menerima perbuatan sedemikian dari terus berulang.
Sewajarnya, telah menjadi perkara maklum kepada setiap penghuni muka bumi bahawa penghinaan ke atas mana-mana agama dan tokohnya sekalipun adalah urusan yang wajib dihindari sama sekali.
Amerika Syarikat secara khusus perlu segera tampil memohon maaf dan mengambil tindakan kepada penerbitan berkenaan. Jika tidak, besar kemungkinan api kemarahan umat Islam upaya membakar negara Uncle Sam itu.
"Kami sedia berikan nyawa demi mempertahankan Rasulullah SAW!" demikian antara ungkapan jihad pada Himpunan Bantah Filem Hina Nabi di Masjid Padang Temusu, di sini 14 September.
Ia tentunya sebahagian dari jutaan laungan kesediaan umat Islam di seluruh dunia untuk melancarkan jihad bagi menghentikan penghinaan yang berlaku.
Himpunan aman kendalian Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah itu disertai umat Islam dari pelbagai peringkat umur dan kaum termasuk warga Bangladesh dan Pakistan.
Bantahan diketuai Timbalan Ketua Pemuda PAS Kedah, Muhammad Sanusi Md Noor yang juga Setiausaha Politik Menteri Besar Kedah. Antara pimpinan yang hadir sama ialah Setiausaha Pemuda PAS Kedah, Ustaz Mohd Rosli Azmi; Ketua Penerangan Pemuda PAS Kedah, Ustaz Mohd Nasir Zakaria; Yang DiPertua PAS Kawasan Sungai Petani, Abdullah Jusoh dan Timbalan Pengerusi KeADILan Kedah, Ir Zamri Yusuf.

panass !! pkr akan kalah <b>di sungai petani</b> gara gara <b>...</b> - Medan Tempur

Posted: 17 Oct 2012 11:11 PM PDT

Lebih kurang 100 penduduk Taman Mutiara hari ini telah mengadakan satu himpunan menuntut pihak berkuasa tempatan, Majlis Pebandaran Sungai Petani (MPSPK) dan Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul supaya menunaikan janji mereka untuk menyelesaikan isu pencawang telekomunikasi dengan secepat mungkin yang telah didirikan tanpa lesen kerana telah menganggu kesihatan penduduk berdekatan yang duduk berdekatan dengan pencawang berkenaan.

Pencawang tersebut di percayai milik syarikat Packet One Network (M) Sdn Bhd, telah di pasang di atas bangunan dua tingkat yang di sewa dari seorang peniaga kedai runcit Taman Mutiara tujuh bulan yang lalu.

Menurut wakil penduduk Taman Mutiara, Dr Lee Yean Wang dan Pengerusi Persatuan Kebajikan, Sosial Daerah Kuala Muda, Encik Makbul Ilahi, pencawang yang di pasang di atas bangunan dua tingkat tersebut yang sudah tujuh bulan beroperasi itu selalu menganggu kesihatan penduduk Taman Mutiara yang rumah berdekatan dengan pencawang tersebut.

Malahan melalui tinjauan yang di lakukan Pisau Kedah tempat berkenaan terdapat sebuah rumah yang menempatkan pusat penjagaan warga emas hanyalah 50 meter dari tempat pencawang yang di pasang.

Setelah selesai berhimpun, satu memorandum telah di serahkan wakil penduduk dan Pengerusi Persatuan Kebajikan, Sosial Daerah Kuala Muda kepada pihak berkuasa tempatan MPSPK dan memorundum itu telah di terima Ahli Majlis MPSPK yang mewakili Yang Di-Pertua MPSPK di bangunan MPSPK.

Memorundum tersebut mendesak supaya pihak berkuasa tempatan mengambil tindakan segera, meroboh menara telekomunikasi yang didirikan secara haram mengikut Notis runtuh (24jam) yang telah di keluarkan MPSPK pada 03 Julai lalu.Sambung baca kat SINI

02 di sik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


KedahLanie.info: Paip baru <b>di Sik</b> atasi masalah air

Posted: 27 Oct 2012 06:37 PM PDT


SIK – Masalah gangguan tekanan air yang membelenggu kira-kira 1,000 penduduk sejak empat tahun lalu diatasi apabila Syarikat Air Darul Aman (SADA) mengambil inisiatif memasang paip baru sepanjang satu kilometer.

Pegawai Perhubungan Awam SADA, Rofedi Sulaiman berkata, projek yang bernilai RM80 ribu itu dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi 240 rumah daripada tiga kampung, iaitu Kampung Cemara, Kampung Baru Padang Ragut dan Kampung Lahar.

"Penambahan paip baru itu menjadikan kampung terbabit mempunyai dua saluran air iaitu menerusi Loji Batu Lima dan Loji Jeniang.


"Sebelum ini penduduk hanya bergantung kepada satu sumber air sahaja, iaitu di Loji Batu Lima, sekarang mereka bakal menerima sumber air yang di Loji Jeniang, maka ianya dapat meningkatkan tekanan air kepada seluruh penduduk di ketiga-tiga kampung ini," jelas beliau pada program gotong royong pemasangan paip baru di Kampung Cemara, di sini.

Tambah beliau, sebelum ini penduduk sering menghadapi masalah tekanan air terutama pada musim perayaan yang memerlukan kapasiti air yang banyak.

"Penggunaan air yang banyak mengakibatkan tekanan air menjadi rendah, yang akhirnya penduduk yang menghadapi masalah bekalan air, setelah siapnya projek ini penduduk tidak perlu risau lagi mengenai tekanan air kerana pemasangan paip baru ini mampu menampung penggunaan air oleh penduduk di ketiga-tiga kampung itu," ujar beliau.

Bagi penduduk, mereka bersyukur dengan pemasangan paip baru ini yang akan mengatasi masalah yang dibelenggu selama ini.

Terakhir Dikemaskini (Rabu, 24 Oktober 2012 18:23)

takziah buat keluarga 9w2kkk <b>di sik</b>, kedah pada 13 okt <b>...</b> - 9w2abw

Posted: 13 Oct 2012 07:40 AM PDT

Saya sekeluarga dan rakan Ham di Labis  merakamkan salam takziah buat kelurga 9W2KKK di atas kembalinya rakan kita ke Rahmatullah.  Semoga roh  beliau dicucuri rahmat dan diterima disisi Allah hendaknya.  Harapan kami, keluarganya menerima dengan hati yang tabah dan bersabar dalam menghadapi sebarang  musibah.  Sesungguhnya setiap yang bernyawa itu pasti menemui kematian. Semoga Allah S.W.T mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham dan ditempatkan bersama-sama dengan roh orang-orang yang soleh. Jasa dan bakti Allahyarham dalam kenangan. Amin.... 

Rumah Kayu Terbakar <b>Di Sik</b> - PjO putrajaya-online

Posted: 25 Oct 2012 11:05 PM PDT

SIK - Sebuah rumah kayu di Kampung Kuala Temin, Mukim Jeneri dekat sini musnah dalam satu kebakaran awal Khamis.

Ketua Operasi dari Balai Bomba dan Penyelamat Sik Pegawai Bomba Kanan I Hanapi Azizan berkata rumah berkenaan didiami Mahmud Man, 59, bersama isteri dan tiga anak sejak lebih 30 tahun lalu.

"Kami menerima panggilan kecemasan pada pukul 3.45 pagi dan memulakan operasi pada pukul 4.27 pagi. Sebanyak dua jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Sik dengan kekuatan 12 anggota, digerakkan ke lokasi kejadian.

"Kita turut mendapat bantuan dari Balai Bomba dan Penyelamat Yan dengan kekuatan enam anggota dan pasukan bomba sukarela Pekan Jeniang dengan kekuatan empat anggota. Operasi tamat pada pukul 5.13 pagi," kata beliau.

Katanya tiada kecederaan dilaporkan. - BERNAMA

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


Hari Raya Berdarah Buat Peniaga Melayu <b>Di Jitra</b> Angkara Majlis <b>...</b>

Posted: 31 Jul 2012 12:12 AM PDT

Aneh sungguh perangai Majlis Daerah Kubang Pasu kerana tindakan yang mereka ambil dilihat seperti pembodek dan penjilat taukeh-taukeh besar, sehinggakan mereka tidak peduli dengan kekejaman yang sedang mereka lakukan, bakal menyebabkan Kerajaan Negeri sekarang ini terdedah sebagai lemah, korup dan penzalim. 

Atau dalam bahasa yang lebih mudah faham, semakin dekat umat Islam hendak berhari raya, semakin giatlah juga penindasan dan kezaliman yang dijalankan oleh PBT yang motif mereka, sudah dapat dibaca.

Hari ini, sepatutnya upacara merobohkan 8 gerai Melayu di hadapan Pasaraya Yawata, Jitra telah dijalankan oleh anggota-anggota penguatkuasa Majlis Daerah Kubang Pasu.

Notis perobohan tersebut telah diserahkan kepada kelapan-lapan orang pemilik gerai menjual pakaian di hadapan pasaraya berkenaan pada 30 Julai 2012.

Anehnya, dakwa peniaga-peniaga bermusim itu, pemilik Pasaraya Yawata sebelum ini telah memberikan kebenaran kepada mereka untuk menjual pakaian di hadapan premisnya. Bagaimanapun, tindakan MDKP bagaikan ingin menjaga hati taukeh pasaraya tersebut dengan bertindak kejam tanpa menghiraukan kebenaran yang telah diperolehi oleh peniaga-peniaga terbabit. 

Sudahlah untung tak seberapa, kini kelapan-lapan pemilik gerai itu, terpaksa berputih mata, menanggung kerugian dan dimalukan oleh Majlis Daerah Kubang Pasu yang mungkin berasakan tindakan menjaga hati taukeh Yawata lebih mulia dan lebih afdal. 

Perniagaan bermusim seperti yang sedang melanda di seluruh negara sekarang, sebenarnya bukanlah baru. Sebelum Yawata atau gedung-gedung perniagaan besar lain wujud, fundamental kepada perniagaan besar itu adalah peniaga-peniaga kecil. Malah peniaga-peniaga kecil banyak memberikan sokongan sama ada secara langsung atau tidak langsung kepada pasaraya dan gedung-gedung lebih besar. 

Mungkin kerana terlalu ingin menjaga hati dan perasaan taukeh-taukeh yang ada banyak duit dan boleh menghantar hamper-hamper besar ke pejabat Majlis menjelang penghujung Ramadan nanti, maka pegawai-pegawainya memutuskan untuk terlebih dahulu menjaga hati dan mengampu serta membodek walaupun ianya kelihatan amat menjijikkan. 

WHY PAY MORE: Rayau Raya <b>di Jitra</b> Kedah

Posted: 26 Aug 2012 10:07 PM PDT

Tahun ni sangat bermakna buat kak-M sekelaurga kerana berpeluang menyambut Aidil Fitri bersama seluruh keluarga di Kampung HIjrah , Jitra, Kedah. Walaupun ianya hanya pada hari keemapt, tetapi perasaannya sama seperti hari pertama di sana.
Gembiranya hati dapat berkumpul kami empat beradik bersama anak-anak. Memang meriah rumah Tok Wan dan Maktok. Sampaikan sekeping gambar pun tak amik..huhu, punyalah kami menghabiskan masa bersama. anak-anak kak-M pun begitu gembira dapat bertemu mak dan ayah sedara serta sepupu mereka.
Kali ni hampir 5 hari kami di Kampung Hijrah. Asalnya nak naik flight sebab perjalanan yang agak jauh dan lama dengan anak-anak yang mingkun meragam. Tetapi tiket yang terlalu mahal membuatkan kami mengambil keputusan untuk naik kereta jer. Alhamdulillah perjalanan pergi dan balik sanagt lancar dengan keadaa traffik yang begitu baik. Semoga dapat lagi bersama seperti ini :)

Nenek, cucu antara maut nahas <b>di Jitra</b> | Sharing ur Life

Posted: 27 Oct 2012 07:36 PM PDT

JITRA: Seorang nenek dan cucu perempuannya yang dalam perjalanan pulang daripada membeli-belah sempena Deepavali, antara tiga yang maut dalam kemalangan membabitkan dua kereta di persimpangan lampu isyarat di Taman Suria, Jalan Tunjang-Jitra di sini, semalam.

02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


anwar <b>di baling</b> telur semasa jelajah ke ijok!! - Jawa Bernam

Posted: 21 Oct 2012 05:53 AM PDT



Petang tadi Anwar Juburi telah mengadakan Roadshow Pakatan mengelilingi Selangor untuk meraih undi orang Selangor. Program Jelajah Bas Merdeka Rakyat ke Selangor yang bermula dari Puchong dan berakhir di Depan Masjid Batu 8, Ijok petang tadi.

Laporan yang JB terima melalui orang kampung Ijok mengatakan jumlah kehadiran hanya sekitar 100 orang dari masyarakat tempatan dan yang selebihnya adalah kumpulan bermotor dan rombongan yang dipungut dari tempat-tempat lain yang Anwar singgah sebelum ini, seperti Kuala Langat, Kapar, Pandamaran dan Assam Jawa.

Gambar di atas, JB dapat dari sahabat yang mengikut rombongan tersebut di Assam Jawa. JB boleh katakan jumlah kehadiran termasuk rombongan ada la dalam 300++ orang...

Malu lah Ketua Pembangkang datang yang sambut hanya 300 orang je? Lebih kurang jumlah yang selalu Mat Sabu dapat bila berceramah cerita seks nya bersama Normah.

Dan yang boleh JB katakan di semua tempat yang dikunjungi Anwar jumlah kehadiran hanyalah sekitar 300 ke 400 orang sahaja.

Kita nantikan berapa orang pulak yang hadir kat stadium malam ni..

Pakatan semakin musnah....

Penampakkan langsuir <b>di Baling</b>!!!! | balingtoday

Posted: 10 Sep 2012 01:20 AM PDT

Subhanallah!!!!..kejadian nie di sebuah kampung kat Baling, Kedah. Kampungnya terpaksa di rahsiakan,,,tetapi yang pasti dekat belakang kompleks rakan muda, Baling.

Citer dia begini, aku dapat panggilan dari JKKKP kampung  2 mengenai masalah parit tersumbat. Then aku pun ambil la gambar untuk buat laporan. Ketika 2 ..jam dah nak dekat maghrib.

Bila aku shoot gambar,,aku terkejut bila tengok ada benda kt belakang penduduk  2…then aku pun cuba la check kt kawasan pokok 2 balik,,,sebab aku rasa just kain biasa…tapi..billa check balik..memang  BETUL tak ada kain kat situ!!!..subahanallah..

Mungkin ada yang ingat gambar nie just editing photoshop,,,tapi..bukan nak tipu la..aku pun tahu la juga bab editing2..n boleh buat gambar lagi scary dari gambar nie…tapi masalahnya gambar nie bukan editing..real pic!!!..subanallah..masa 2,,,aku ngan penduduk kampung tak cakap banyak,,start moto terus blah!!..haha

Apa2 pun,,,gambar nie just untuk pengetahuan korang…aku tak kata benda 2 hantu..just tertanya apa 'benda' 2..korang dah besar panjang..so bleh fikir yang mana benar ataupun tidak..

Perghhh Pejabat DAP Di Ipoh <b>Di Baling</b> Batu...Ambil Kau

Posted: 25 Oct 2012 08:14 AM PDT

Dua ketul batu besar dilempar di pejabat DAP Perak di Ipoh hari ini menyebabkan beberapa tingkap kaca pecah, kata Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Canning Wong Kah Woh.
 


Beliau percaya batu itu dibaling semasa waktu rehat tengah hari dan disedari ketika kakitangan pejabat pulang daripada makan kira-kira jam 1.30 petang.

Laporan polis dibuat di ibu pejabat polis daerah di Ipoh, tambahnya.

Kami sedang cuba menyemak rakaman CCTV, termasuk milik jiran, untuk melihat sama ada kita boleh dapatkan sesuatu untuk diserahkan kepada polis, kata Wong kepadaMalaysiakini ketika dihubungi.

Beliau tidak mengesyaki mana-mana individu atau kumpulan tetapi percaya insiden itu dilakukan oleh seorang yang kuat kerana walaupun mengenai dinding, batu yang dibaling pergi sejauh tiga meter ke dalam pejabat.

02 di tanjung dawai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di tanjung dawai - Google Blog Search


Gieyana.Com ®: Ikan Bakar yg Awesome <b>di Tanjung Dawai</b>, Kedah.

Posted: 14 Oct 2012 11:27 PM PDT

Baru2 nie team saya yg tersayang sempat menjejakkan kaki di sini. Ini kiranya kali pertama saya sampai kat Tanjung Dawai nie. Suami dah banyak kali dah sampai psl rumah nenek dgn Tanjung Dawai nie memang dekat. Dari Merbok ke sini dalam 20 minit jer. Selalunya kalau pergi ziarah nenek, saya dan keluarga banyak kali ke Pantai Merdeka jer sambil lepak2..
Kali ni saja tukar selera dan suasana utk tgk dan membeli ikan2 kering dan seumpamanya kat sini. Tempat nyer best! Santai jer...Mostly kat sini ada jual ala2 macam kat Pangkor tue...nanti saya buat preview kat separate entry yer! (ni mau tunggu berkurun kot nak keluarkan entry! ngeh3..entry last day kat KL pon belum keluar lagi..oppss..insyaallah early next month saya ke KL lagi!)
First at all, sila layan gambar gediks Ummi bersama Abah yg di snap oleh photo cilik! Macam2 aksi haa dia suruh we all posing! Saya dah lupa nama kedai makan nie tp sepanjang deretan persisiran laut nie mmg ada kedai makanan..so uols boleh pilih  mana satu yg berkenan! hihihi... 









Komen saya pasal makan kat sini.
Harga seafood dia mengikut berat. Saya dan suami ambil ikan Jenahak, kalau kat Melaka panggil ikan Jenak kan? cuma RM25 jer sekali masak.Kalau kat Penang mostly RM35+..huhu
Then sotong goreng tepung dier memamg the best! terasa kesegaran sotong tue..cuma RM8.90/6 ekor sotong besar kalau tak silap saya.
Ketam size besar seekor siap masak cuma RM10.00. tue pon anak dara tue mmg suka bebenor dengan  ketam . Perghh..memang murah dan makan sampai senak perut haa nasib baik early dinner at 5.45pm kot dan lepak sini until 7.00pm.

lawatan najib razak <b>di tanjung dawai</b>, merbuk <b>...</b> - Rakyat Marhaen

Posted: 01 Nov 2012 07:34 AM PDT


Suasana pagi di Tg Dawai, Merbuk, Kedah, sempena lawatan rasmi Najib Razak disana.

Beliau hanya disambut oleh budak-budak tadika dan murid-murid sekolah rendah sahaja selain beberapa kerat warga dewasa.

Budak-budak tadika dan sekolah rendah ini diarah kibarkan jalur gemilang dan bawa sepanduk tulis I LOVE PM,,,,SELAMAT DATANG PM.. WE LOVE U...
Budak yang langsung tak tahu apa benda ini dipergunakan oleh para pemimpin UMNO bagi menunjukkan kononnya rakyat Kedah amat sayang dan menyokong Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia.

Warga dewasa yang tahu erti dan makna I love PM dan We Love PM langsung tak terlioq nak pegang placard..

Lepas itu kecoh dan heboh satu dunia,kononnya  Kedah bakal jatuh ketangan UMNO semula pada PRU 13 nanti.

JELAS SEKALI UMNO MENYALAH GUNAKAN MURID-MURID SEKOLAH TERMASUK MURID TADIKA DEMI POLITIK SEMPIT MEREKA!!!!!

UMNO DAH TERDESAK....HANYA PARTI NAZAK AKAN LAKUKAN KERJA-KERJA TERDESAK!!!

UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG.....UMNO TERSUNGKUR.. NEGARA MAKMUR....UMNO TIADA... ISLAM TIDAK LAGI DIHINA... UMNO KECUNDANG... RAKYAT SENANG.


Suasana pagi di Tg Dawai, Merbuk, Kedah, sempena lawatan rasmi Najib Razak disana.

Beliau hanya disambut oleh budak-budak tadika dan murid-murid sekolah rendah sahaja selain beberapa kerat warga dewasa.

Budak-budak tadika dan sekolah rendah ini diarah kibarkan jalur gemilang dan bawa sepanduk tulis I LOVE PM,,,,SELAMAT DATANG PM.. WE LOVE U...
Budak yang langsung tak tahu apa benda ini dipergunakan oleh para pemimpin UMNO bagi menunjukkan kononnya rakyat Kedah amat sayang dan menyokong Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia.

Warga dewasa yang tahu erti dan makna I love PM dan We Love PM langsung tak terlioq nak pegang placard..

Lepas itu kecoh dan heboh satu dunia,kononnya  Kedah bakal jatuh ketangan UMNO semula pada PRU 13 nanti.

JELAS SEKALI UMNO MENYALAH GUNAKAN MURID-MURID SEKOLAH TERMASUK MURID TADIKA DEMI POLITIK SEMPIT MEREKA!!!!!

UMNO DAH TERDESAK....HANYA PARTI NAZAK AKAN LAKUKAN KERJA-KERJA TERDESAK!!!

UMNO TUMBANG... ISLAM DAN MELAYU GEMILANG.....UMNO TERSUNGKUR.. NEGARA MAKMUR....UMNO TIADA... ISLAM TIDAK LAGI DIHINA... UMNO KECUNDANG... RAKYAT SENANG.

02 di jerai kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


JELAJAH IQRA BANTU 50 ORANG <b>DI JERAI</b> | Portal UMNO <b>Kedah</b>

Posted: 09 Nov 2012 11:33 PM PST

[unable to retrieve full-text content]JELAJAH IQRA BANTU 50 ORANG DI JERAI. Seramai 50 warga emas dan ibu tunggal di Pondok Hussin Dol Guar Cempedak terpilih menerima bantuan makanan melalui Program Jelajah Iqra di sini semalam. Program ...
 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved