ads

Ahad, 9 Disember 2012

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


MIMPI SENJA: [Video] JMR - DSAI <b>di Kulim</b> Kedah : 6/12/2012

Posted: 09 Dec 2012 05:25 AM PST

02 di merbok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di merbok - Google Blog Search


LagunaMerbok: Urutan Refleksologi <b>di</b> Laguna <b>Merbok</b>.

Posted: 06 Nov 2012 02:22 AM PST

Assalamualikum dan salam sejahtera

Petang2 ni...jalan2 atas batu...baik utk kesihatan.
Sebenarnya kat Laguna ni ada banyak kawasan laluan urutan refleksologi macam ni. Sekali- sekala saya jalan la kat sini. Anda pernah cuba ke?

UMNO <b>MERBOK</b> : SAKIT BETOI HATI KAMI - suara sang <b>merbok</b>.....

Posted: 06 Dec 2012 06:33 PM PST

Eksklusif !!! Orang PAS Tanjung Dawai tidak akan undi Hamdan Khalib sekiranya tercalon pada PRU 13

Daripada blog pakar fitnah (tersungkur di pintu syurga, tersadung ke pintu neraka) :  Team Media Kedah
P/S :  maknanya, TMK umno kedah suruh pilih wakil umno la jadi Y.B Merbok? bagi nama calon sat? sapa dia? tajul?zubir?ismail daud?anuar?shukri?. geng kedarah duit semua. yang bekas senator tu pun bercambah kes x selesai lagi. hutang kedah berjuta, dia kaya raya. bodoh piang tahap lembu betoi...
Dr. Hamdan dok tang tu rakyat yang pilih. jadi exco pasai layak. dapat jawatan tu free ka? orang yang pilih dia. takkan yang tu TMK tak tau. budak tadika KEMAS shahrizat lembu pun tau. dapat jawatan pasai orang sokong dan undi dia. dah memang dia layak. bukan macam geng umno. menang pasai makan duit rasuah haram jadah. kalau TMK atau geng umno nak lawan dia, hantar la borang. bleh la bertanding jawatan apa yang Dr. Hamdan tu masuk.untung menang undi, dapat la hangpa.... yang tu pun nak kena habaq .....

Dalam Keadaan hendak menghadapi pilihanraya yang bila-bila saja bakal di umumkan, PAS Merbok terpaksa berhadapan dengan pergolakan dalaman yang sukar di bendung lagi kerana di sebabkan isu jawatan Yang Dipertua PAS Kawasan Merbok.

Pergolakan ini melibatkan di antara YDP Kawasan Merbok sekarang, Dr Hamdan Mohamed Khalib yang juga merupakan Adun Tanjung Dawai dan bekas YDP Kawasan Merbok Tuan Haji Mohd Akhir Talib.


Menurut sumber dalaman PAS Merbok, kisah pergolakan  ini bermula pertengahan tahun lepas setelah Dr Hamdan tanpa rasa hormatnya telas mencantas Mohd Akhir di dalam perebutan jawatan YDP Kawasan Merbok sehingga isu ini terbawa-bawa ke hari ini.

Bagi kebanyakan orang PAS di Merbok merasakan tindakan Dr Hamdan cukup biadap dan tamak, kerana dia sebagai wakil rakyat dan Exco Kerajaan Negeri tidak sepatutnya mencantas dalam perebutan jawatan YDP Kawasan yang sebelum ini di sandang oleh orang yang cukup berpengaruh dan menjadi punca kekuatan PAS di Merbok.
undi BN sokong yahudi
Apakah jawatan wakil rakyat dan Exco yang di miliki Dr Hamdan tidak mencukupi baginya sehinggakan jawatan YDP Kawasan pun hendak di sapunya ?

Apakah dalam banyak jawatan yang di sandangnya mampukah dia melaksanakan tanggungjawap kesemuanya dalam satu-satu masa atau dia hanya pentingkan sumber kewangan di setiap jawatan yang di sandang masuk ke poketnya ?

Selain itu Dr Hamdan juga menyandang dua jawatan penting dalam Jawatankuasa Eksekutif persatuan bola sepak Kedah (KFA) iaitu Setiausaha Kehormat dan Bendahari Kehormat walau pun di katakan langsung tiada pengalaman di dalam bidang pengurusan sukan bola sepak termasuklah sukan-sukan lain dan di katakan di antara penyumbang kemerosotan mutu persembahan pasukan bola sepak Kedah.

Didalam banyak jawatan yang di sandang, Dr Hamdan di katakan telah mengabaikan tanggungjawapnya sebagai YDP Kawasan dan wakil rakyat Tanjung Dawai sehinggakan orang PAS Merbok cukup merasa benci terhadap dia dan jangan terkejut apabila segelintir orang  PAS Merbok yang mengundi di Tanjung Dawai menyatakan tidak akan mengundi Dr Hamdan sekiranya akan tercalon pada PRU 13 nanti.
Daripada blog pakar fitnah (tersungkur di pintu syurga, tersadung ke pintu neraka) :  Team Media Kedah
 
P/S :  maknanya, TMK umno kedah suruh pilih wakil umno la jadi Y.B Merbok? bagi nama calon sat? sapa dia? tajul?zubir?ismail daud?anuar?shukri?. geng kedarah duit semua. yang bekas senator tu pun bercambah kes x selesai lagi. hutang kedah berjuta, dia kaya raya. bodoh piang tahap lembu betoi...

Dr. Hamdan dok tang tu rakyat yang pilih. jadi exco pasai layak. dapat jawatan tu free ka? orang yang pilih dia. takkan yang tu TMK tak tau. budak tadika KEMAS shahrizat lembu pun tau. dapat jawatan pasai orang sokong dan undi dia. dah memang dia layak. bukan macam geng umno. menang pasai makan duit rasuah haram jadah. kalau TMK atau geng umno nak lawan dia, hantar la borang. bleh la bertanding jawatan apa yang Dr. Hamdan tu masuk.untung menang undi, dapat la hangpa.... yang tu pun nak kena habaq .....

02 di gurun kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di gurun kedah - Google Blog Search


pembeli emas <b>gurun kedah</b> 017-2337 301 - pembeli emas dan surat <b>...</b>

Posted: 02 Dec 2012 07:02 PM PST


KAMI BELI EMAS & SURAT PAJAK DI GURUN KEDAH
Anda mempunyai emas lama,patah,
putus rosak untuk di jual..? 
Anda mempunyai surat pajak/agro bank/ar rahnu/
bank rakyat untuk di jual...?
Kami pembeli emas di kawasan anda,sila hubungi kami jika
anda mahu menjual..kami sedia membeli dengan harga tertinggi!!
EJEN KAMI AKAN KE TEMPAT ANDA!!!
Sebarang pertanyaan atau urus niaga sila hubungi
Nazmi Noh :- 017 2337 301 / 013 270 3790

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


KEBAKARAN <b>DI</b> TAMAN PERUMAHAN AWAM TANAH MERAH,<b>JITRA</b>

Posted: 08 Dec 2012 10:50 AM PST


Satu kebakaran telah berlaku di Taman Perumahan Awam Tanah Merah,Jitra. Kebakaran berlaku dalm jam 8.25 malam. 3 buah rumah terlibat dengan kebakaran. Anggaran kerugian belum dapat disahkan berikutan tuan rumah sedang bercuti di Indonesia. Menurut bomba, kebakaran mungkin terjadi disebabkan litar pitas.
Kebakaran dapat dipadam selepas 20 minit kemudian dengan bantuan bomba dan orang awam di sekeliling.






















02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


*mai nak cerita*: BerWinter Sonata <b>Di Langkawi</b>

Posted: 07 Dec 2012 11:18 PM PST

Assalamualaikum & Salam Ukhuwah ^_^
Sebelum ni M Cuma tayang pict suasana Festival kat SINI, SINI & SINI.. So ari ni nak tayang2 sket pict Khalish, M ngan My Mak plak..Bleh kan,.x jemu kan..kan..kan.kan..kalau jemu baca entry lain na..muahahahahaa:p
Tetiba rasa cam Yoo Jin kat Nami Island plak..hik hik hik..
Tapi my Jun Sang x dak sb keja hu hu
Cer tengok aksi Khalish yang dok melaram sakan ngan spek mata itam tu..dia rembat yang Pak Su dia la tu..ha ha kemain, nak bergaya la konon.
Sesapa yang nak merasai suasana Naminara kat Langkawi bleh la pi Oriental Village hokayyss...sure rasa cam kat Korea tapi x dak salji la kan time cuaca panas camni..Yang pastinya, Snowman yang Khalish pegang tu sure x cayaq walaupun time panas terik..
p/s: Ada tak blogger yg bercuti kat Langkawi skang ni? Jom kita jumpa kat Oriental Village..

Awie Nafikan Bertumbuk <b>Di Langkawi</b> | ROTIKAYA

Posted: 08 Dec 2012 06:32 PM PST

Macam dejavu bukan? Ya — kerana sekitar hujung tahun 2011 yang lalu kisah pergaduhan Awie di Pulau Langkawi mencuri perhatian ramai peminat & juga media.

Ketika itu, Awie mengakui yang ada wujud salah faham namun tidaklah bertumbuk seteruk yang di'sampaikan oleh mereka yang tidak tahu kisah sebenar yang berlaku.

Kosmo! melaporkan yang ada kisah terbaru mengatakan Awie sekali lagi terlibat dengan pergaduhan di Pulau Langkawi dan selebriti ini lantas menafikan tuduhan itu.

"Saya sekarang ini tidak ke mana mana kecuali mengadakan persembahan di Kelantan dan Ipoh. Pulau Langkawi sudah lama saya tidak jejak kerana tiada kesempatan"

"Saya kurang pasti kenapa orang masih kaitkan saya dengan cerita ini. Baru-baru ini di Ipoh, ada orang kata saya jual dadah, senjata api dan terlibat dengan pelacuran serta gangster"

Namun jelas Awie, ada kemungkinan perkara sebegini timbul kerana tindakan beliau membuka sebuah kelab hiburan di Ipoh & sejak itu orang mula memfitnah juga menipu beliau.

"Hak manusialah mahu bercakap dan saya tidak boleh hentikan. Saya bersyukur ada orang masih ingati saya dengan cara baik dan buruk. Maksudnya saya masih hero," tambah Awie lagi.

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-
 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved