Khamis, 21 Februari 2013

02 di kodiang - Google Blog Search

02 di kodiang - Google Blog Search


Pengembaraan Bermula... ~ Noh Is Me

Posted: 18 Feb 2013 11:47 PM PST

Assalamulaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Tepat pada 19/2/2013 merupakan hari untukku mula berblogging semula. Dalam penulisan pada musim ini, bakal merencanakan riwayat hidup aku sebagai seorang lelaki gelandangan. Perjalananku bermula pabila ayahku berkata, "Da abeh blaja, sila cari duit sendiri. adiosa." (lebih kurang la). Kata-katanya dikuatkan lagik apabila beliau bakal pencen awal bulan 3 nih. (T____T).

Kena carik duit sendiri bai. Seblom ni ak keje makan duit mak bapak aku jer. Pasni kena mengerah tulang empat kerat aku ntuk mencari sesuap nasi. Bakal aku mengetahui akan nilai sebenar duit. Banyak lagik ak nak citer kat korang, tapi xpe, kita tangguh dulu. Mungkinkah jalan cerita hidupku bakal jadik cam citer The Hobbit?. 

Ntahla, namun setiap yang aku lakukan sekarang adalah demi masa depan. Wish me all  the best and always work hard in whatever i'm doing. Peace to all and, citer the hobbit tu aku ta penah tengok pon. ahaks.

Anda Rasa Nak Like? Silakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan