ads

Isnin, 25 Mac 2013

02 di pendang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


Md Sabu Bakal bertanding <b>di PENDANG</b> KEDAH? | HARAPAN ESOK

Posted: 19 Mar 2013 11:05 PM PDT


Ini info paling terbaru yang Mc terima dari skuad risikan TMK. Kami TMK risik sendirilah dah takdak sapa nak bantu. Mat Sabu kini dah bersedia untuk bertapak di Pendang. Hinggakan baru-baru ini Mat Sabu telah menyewa sebuah rumah di Pendang. Malah dah pun melakukan kenduri kecil untuk masuk rumah baru.

Apa maknanya tu? Bukankah itu mengambarkan Mat Sabu ni mahu menetap di Pendang. Kenapa Pendang? Takdak tempat lain ka, kalau nak pindah? Dah tentulah dia dah bersedia untuk menjadi calon Pas untuk parlimen Pendang.

Mat Sabu pilih Pendang, kerana Pendang mempunyai ramai pengikut Syiah. Disebabkan itu, Mat Sabu mahu pengikut syiah tersebut mengundinya menjadi ahli parlimen. Andaikata Mat Sabu jadi ahli parlimen, sudah tentu parlimen Pendang akan dinaik taraf menjadi parlimen syiah yang rasmi.

Lepas tu, pengikut syiah yang berada di Malaysia tak perlu ke Satun Thailand lagi untuk berjumpa dengan pengikut syiah ni, sebab Pendang dah ada di Malaysia untuk menjadi tempat penyebaran syiah terbaru kelak.

Kalau nak Pendang jadi macam tu, silalah undi Mat Sabu ya!

Lagi satu, jika Mat Sabu jadi calon ahli parlimen Pendang, bagaimana dengan calon Pas anak tempatan Pendang? Terimakah? Takkan nak tengok saja? Dulu berkobar-kobar menentang, kali ni? Diam pulak apahal? Mulut dah kena sumbat duit kaa? he he..

KedahLanie.info: Malam nanti <b>di Pendang</b> akan muncul optimus <b>...</b>

Posted: 22 Feb 2013 05:40 PM PST

MEDAN TEMPUR: <b>PENDANG</b> PARLIMEN SYIAH ?? PATUTLAH <b>...</b>

Posted: 20 Mar 2013 03:11 AM PDT


Sah !! nama Mat Sabu naik di Pendang mengantikan Dr Hayati bagi calon Pas parlimen Pendang..Pekara ini terbukti apabila Mat Sabu dikatakan telah menyewa sebuah rumah di kawasan Pendang..

Hasil dari risikan skuad TMK Mat Sabu baru sahaja selesai adakan kenduri dirumah baru kononnya untuk memperkenalkan diri dengan penduduk di situ..

Apa maknanya tu? Bukankah itu mengambarkan Mat Sabu ni mahu menetap di Pendang. Kenapa Pendang? Takdak tempat lain ka, kalau nak pindah? Dah tentulah dia dah bersedia untuk menjadi calon Pas untuk parlimen Pendang.


Mat Sabu pilih Pendang, kerana Pendang mempunyai ramai pengikut Syiah. Disebabkan itu, Mat Sabu mahu pengikut syiah tersebut mengundinya menjadi ahli parlimen. Andaikata Mat Sabu jadi ahli parlimen, sudah tentu parlimen Pendang akan dinaik taraf menjadi parlimen syiah yang rasmi.

Lepas tu, pengikut syiah yang berada di Malaysia tak perlu ke Satun Thailand lagi untuk berjumpa dengan pengikut syiah ni, sebab Pendang dah ada di Malaysia untuk menjadi tempat penyebaran syiah terbaru kelak.

Baca seterusnya

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved