Selasa, 14 Mei 2013

02 di yan kedah - Google Blog Search

02 di yan kedah - Google Blog Search


menarikkk..!!! nostalgia boss umno <b>kedah di</b> teluk <b>yan</b>...

Posted: 29 Apr 2013 03:37 AM PDT

Memang betul kata member aku. Lawatan calon BN di N12 DUN Bakar Bata lebih menarik dan ada "sentimental value", penuh nostalgia di zaman muda-muda Tok Bashah di situ...
Tadi aku dapat komen pasal lawatan Tok Bashah di Seberang Terus. Katanya, dekat nak mengundi baru Tok Bashah turun padang. Heh! Betul ke? Silap besar la beb kalau dia kata macam tu. Memang confirm dia bukan orang DUN Bakar Bata...
Orang ramai di DUN Bakar Bata sendiri yang cerita kat kami. Tok Bashah selalu turun tempat depa. Bukan di satu-satu tempat saja, seluruh Bakar Bata Tok Bashah turun bebbb.. Dia ambil tahu dan buat kerja betul-betul...orang Bakar Bata tau la... 
Cuma biasa la... Orang PAS yang jeles dengan "personal touch" Tok Bashah ni dah tentu akan nafikan. Biasa laaa.. takkan tak kenal puak-puak tu, kan? Heh!
Member aku kata, Tok Bashah ni dulu rapat dengan seorang aktivis UMNO di Kg Teluk Yan. Masa tu Tok Bashah jadi Ketua Pemuda UMNO Bahagian Alor Setar. Katanya time tu rambut Tok Bashah "kembang" ala-ala 70'an.. Heheheee.. Aku tak tau.. Aku tak pernah tengok... Hahahaaa..
Tapi memang betul pun. Itu la yang diceritakan oleh seorang makcik warga emas pada member aku. Katanya, suami makcik tu namanya Pak Majid dan dialah pengasas UMNO di Kg Teluk Yan. Bayangkan, Tok Bashah panggil Pak Majid tu sebagai "boss"! Perghhhhh..!!!
Berikut adalah sketsa "photojournalisme"nya....
 










Tiada ulasan:

Catat Ulasan