ads

Rabu, 31 Julai 2013

02 di baling - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


Dua Remaja <b>Di</b> Buru Angkara <b>Baling</b> Mercun. - Sozcyili

Posted: 28 Jul 2013 07:48 PM PDT

Konon nak bergurau. Tapi tak kena dengan situasi. Nasib baik budak2 tue hidup lagi. Kalau mati macam mana?

Kecik2 dah jadi pembunuh tak pasal2. Nak?

Kat tempat aku neh pun ada jek budak2 baling mercun kat orang lain. Niat dorang bergurau. Bukan apa sangat. Tapi benda2 gini tak sesuai di bawa bergurau. Baling punya baling sekali terbaling kat depan2 budak tue kan dah menyusahkan diri sendiri dan mangsa nahas tak pasal2.

Semoga amek iktibar la masing2. Kita bergurau pun ada hadnya. Main mercun tue elok2 sikit. Baling kat tempat lapang bukan baling kat rumah orang, anak orang. Kang tak pasal2 beraya kat lokap. Sapa susah? Mak bapak juga yang susah tak pasal2. Apa pun tak boleh.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved