Ahad, 4 Ogos 2013

02 di padang serai - Google Blog Search

02 di padang serai - Google Blog Search


VIDEO Penampakan BUNIAN | SEWAKTU PIKAT AYAM <b>Di Padang</b> <b>...</b>

Posted: 01 Aug 2013 10:40 PM PDT

VIDEO Penampakan BUNIAN | SEWAKTU PIKAT AYAM Di Padang Serai  | Satu rakaman video sewaktu ingin mendenak/memikat ayam hutan terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut.
Mengikut pada tajuk video tersebut kejadian ini dirakamkan di padang serai.
untuk tonton video, Klik TAJUK ENTRI ni
Tonton VIDEO dibawah ini


 
MOHON PENCERAHAN OLEH MEREKA YANG BERPENGALAMAN.

GMC: EXCO agama Kedah... Masjid <b>Padang serai di</b> cemari Najis <b>...</b>

Posted: 01 Aug 2013 11:32 AM PDT


Beginilah gambaran Pondok Panas Kutipan Zakat Fitrah yang didirikan oleh puak2 yang terlalu taksub pada Parti Politik tertentu bagi mengutib Zakat Fitrah pada Umat Islam sekitar Padang Serai Kedah

Bukan itu saja di depan pondok tersebut terpampang dengan sepanduk yang bertulis kutipan Zakat Fitrah untuk ahli-ahli PAS sahaja.




          [ Foto Sekadar Hiasan- Gambaran Pondok Panas Kutipan Zakat Fitrah di depan Masjid Padang Serai.Kedah]

Masjid Padang di Padang Kedah kini dicemari dengan najis-najis Politik jumud oleh puak2 tertentu! 

Apa tidaknya di bulan yang mulia ini puak2 yang taksub pada Parti Politik jumud sekutu kapiaq Harbi DAP begitu gairah mendiri Pondok Panas tujuan bagi mengutib Zakat Fitrah  pada umat Islam sekitar Parlimen Padang Serai dengan terpampang  sepanduk   yang bertulis kutipan Zakat Fitrah untuk ahli-ahli PAS sahaja.

Kah..kah..kahh
kah..kah..kah.kah
kah..kah..kahh...kahh

Apa benda ni wahai pihak berkuasa Agama di Kedah..??? 

Butakah mata kalian membiarkan perkara begini  belaku berluasa ?? masakan kutipan zakat Fitrah pun masih nak  bezakan fahaman politik?? 

Bukan itu saja  masih terdapat beberapa tempat  lagi sekitar Parlimen Padang Serai dan Kulim Bandar Bahru dimana lebai2 kera  politik sekutu kapiaq harbi membuka meja panas bagi tujuan tersebut?

Apakah tidak ada pemantauan dari pihak yang berkuasa???

Persoalannya kemanakah wang zakat fitrah  itu nanti akan disalurkan ??




Harap pihak berkuasa agama di Kedah dapat memantau gejala yang tidak sihat ini ..berpada-padalah berpolitik takkan kutipan zakat Fitrah pun nak dipolitikkan juga.??




Harap EXCO agama Kedah yang baru YB Rawi tidak  menumpukan pada sektor2 pelancungan saja..hal-hal yang berkaitan  kedaulatan Islam dan umat Islam juga harus mendapat perhatian yg sewajar  agar jangan ada pihak  sewenang2 membuat kutipan zakat Fitrah dari umat islam sesuka hati.

Persoalannya mengapa hal sebegini tidak belaku sebelum ini.Mengapa perlu ada pondok atau meja Panas bagi membayar zakat Fitrah yang dikhususkan untuk ahli-ahli parti politik tertentu?


Harap pihak Kerajaan Negeri dan pihak berkuasa agama Negeri  dan EXCO yang bertanggung jawab memantau gejala  yang kurang sihat ini belaku di sekitar Negeri Kedah khususnya di Kawasan Parlimen Padang Serai dan Kulim Bandar Bahru khususnya di tapak Pasar ramadhan Taman Selasih.

Apakah mereka  semua terdiri dari amil zakat fitrah yang di lantik oleh pihak2 tertentu atau mereka  sekadar  mewakili  pihak  dari parti-parti tertentu.

Kah..kah..kahh
kah..kah..kah.kah
kah..kah..kahh...kahh

Pelik tapi benar nak bayar Zakat Fitrah pun  sudah ada kaunter untuk ahli-ahli PAS sahaja di Kedah khususnya di Masjid Parlimen Padang Serai Kedah.

Kah..kah..kahh
kah..kah..kah.kah
kah..kah..kahh...kahh

P/s

Perhatian: 90% Sekutu DAP masih menguasai pentadbiran Masjid di Negeri Kedah hari ini.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan