Ahad, 8 September 2013

02 di kuala kedah - Google Blog Search

02 di kuala kedah - Google Blog Search


kamera kupang: Panas !! Lebai #Syiah buat kecoh <b>di Kuala Kedah</b> <b>...</b>

Posted: 11 Aug 2013 11:38 PM PDT


Mudah sangat kah bangsa melayu terpesong? Andai hal aqidah yg mnjadi prioriti dlm hidup pn bole terpesong apa pula hal2 kecil sperti kedaulatan negara? Umum mgetahui ujudnya fahaman syiah adalah gara2 mulut celupar seorang yahudi yg mggelar saidina Ali sbgai tuhan, umum juga mgetahui kbangkitan dajal adalah di Iran, ibunegara bg syiah. [KOMEN BLOG]
Maklumat dari Medan Tempur bahawa pengikut Syiah yang meninggal dunia itu adalah ahli Pas dan pernah menjawat jawatan dalam Pas Kuala Kedah..Menurut sumber, si mati telah mewasiatkan secara bertulis kepada ketua Syiah Kedah dan kepada keluarga si mati secara lisan supaya berbuat demikian(kebumikan mengikut fahaman Syiah)ketika sedang sakit di sebuah hospital.
Malaysiakini Pertahan Syiah Sesat:-

Malaysiakini memang sengaja cari pasat. Itu Syiah sudah lama fatwa Sesat lagi Haram di Malaysia. Semua 14 negeri sudah pun mengharamkan Syiah. Tetapi Malaysiakini yang diwakili oleh Director Malaysiakini.tv Syufiyan Shukur pergi jumpa ketua Syiah Malaysia Mohd Kamilzuhairi Abdul Aziz mengadakan sesi interview dan mempertikaikan hak kebebasan penganut agama Syiah Sesat ini. 


Apa sudah jadi dengan ini Melayu Syufiyan Shukur ni..? Dia agama apa..? Kenapa dia pertahankan Syiah Sesat ini..? 
KK : Jangan sangka orang biasa jer yang mudah terpengaruh.. Pak lemai Malang pun join sekali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan