ads

Sabtu, 15 Mac 2014

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


Media Orang Kampung: Gambar Kejadian Tembak <b>Di Kulim</b> <b>...</b>

Posted: 20 Feb 2014 04:00 PM PST


KEJADIAN TEMBAK DI LAMPU ISYARAT INOKOM Kulim :
Nama: Ganasepillay a/l Subramaniam 
Alamat: No 4 Lorong 1 Tmn Kenangan, Sg karangan kulim.


Pada 20/2/14 jam lkurang 9.00 pagi mangsa bersama teman wanita bernama Umathariseeni a/p Sathayah 




Kpt: 930401075494, alamat: No 307, lrg 10/12 Tmn Desa Aman, Pdg Serai menunggang msikal jenis honda ex5 warna merah no plat PKC 937 mnghala ke hospital kulim utk menerima rawatan lanjut. Sebaik msikal sampai di hadapan kilang inokom jln kulim baling tiba2 tlh melihat sebuah msikal yg dinaiki oleh 2 L(I ) jenis Yamaha 135LC warna gelap, no plat PKT 7724 mghimpit msikal yg dibonceng oleh mangsa dan tiba2 tlh terdengar bunyi meletup sebanyak 5, 6 kali. Kemudian mangsa tlh terjatuh. Teman wanita mangsa terus berhentikn msikal lalu melihat mangsa dlm keadaan tidak sedarkn diri serta berlumuran darah.
4. Mangsa sdh dihantar ke hospital kulim dan sedang mndapatkan rawatan dan masih kritikal dan terdapat 4 kesan tembakan di bebeapa anggota badan.
6. Siasatan awal di tempat kejadian menemui 2 kelongsong peluru jenis S&B 9x19 dan Thai Arms 9mm. Terdapat kesan darah mangsa di tgh2 jalan serta topi keledar mangsa yg ada kesan darah.

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


Bayi dua bulan antara 52 Pati ditahan <b>di Changlun</b> ABN News | BM

Posted: 10 Mar 2014 07:28 AM PDT

JITRA – Seorang bayi perempuan berusia dua bulan dan dua kanak-kanak antara 52 pendatang tanpa izin (Pati) yang ditahan dalam Ops Bersepadu 6P di kawasan tapak pembinaan di KM13.5 Lebuhraya Utara-Selatan dekat Changlun hari ini.

Ketua Bahagian Penguat Kuasa Imigresen negeri Nar Azaman Ibrahim berkata kesemua Pati dewasa yang ditahan berusia 20-an hingga 48 tahun bekerja sebagai buruh binaan dan dipercayai tinggal di rumah kongsi itu.

Katanya operasi bermula pukul 12 tengah hari itu menahan 25 warga Myanmar iaitu 21 lelaki, dua wanita serta dua kanak-kanak masing-masing lelaki dan perempuan berusia setahun.

"14 rakyat Bangladesh dan 13 warga Indonesia; 10 lelaki, dua wanita serta seorang bayi perempuan turut ditahan atas kesalahan tidak memiliki dokumen perjalanan sah dan melanggar syarat pas perjalanan," katanya kepada pemberita ketika ditemui sewaktu operasi itu di sini hari ini.

Beliau berkata, pihaknya turut menahan penyelia tapak pembinaan itu berusia 25 tahun bagi membantu siasatan kerana melindungi pekerja asing.

Nar Azaman berkata, 36 Pati ditahan kerana gagal mengemukakan dokumen sah dan 13 lagi ditahan kerana melanggar syarat pas perjalanan sah.

Sementara itu dalam operasi lain, beliau berkata pihaknya menahan tujuh warga Myanmar iaitu lima lelaki dan dua perempuan serta seorang lelaki warga Indonesia di sebuah kilang membuat pintu di Kampung Alor Janggus, Napoh dekat sini.

Katanya, hasil pemeriksaan mendapati kesemua mereka yang berusia antara 20 dan 40 tahun itu tidak mempunyai dokumen perjalanan sah. – Bernama

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Jan 2014 11:05 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jan 2014 12:24 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Dec 2013 11:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Homestay <b>Jitra</b>, <b>Changlun</b>, Alor Setar | Iklan Perniagaan Secara <b>...</b>

Posted: 10 Oct 2013 05:29 AM PDT

Homestay Jitra, Changlun, Alor Setar

Kadar hanya RM 160 sehari
50% Deposit DIPERLUKAN bagi PENGESAHAN penginapan.
Jika pembatalan dalam tempoh 48 jam, Deposit TIDAK akan dikembalikan.
Pembayaran perlu dijelaskan semasa check-in/ Mengambil kunci.

LOKASI BERDEKATAN
5 minit ke Dewan Wawasan, Kompleks Majlis Daerah Kubang Pasu, Pejabat Tanah Kubang Pasu
5 minit ke Institut Kemahiran Belia Negara Jitra (IKBN JITRA)
5 minit ke Maktab Rendah Sains Mara Kubang Pasu (MRSM KUBANG PASU)
5 minit ke Masjid Sharifah Fatimah (Masjid Paya Kemunting)
5 minit ke Hospital Jitra
5 minit ke Dewan Jitra
5 minit susur keluar Lebuhraya Utara Selatan (PLUS)
7 minit ke Hotel Bustani
10 minit ke Bandar Jitra
10 minit ke Politeknik Muazzam Shah (POLIMAS)
10 minit ke Institut Latihan Perindustrian Jitra (ILP Jitra)
10 minit ke Institut Perguruan Darul Aman (IPDA)
10 minit ke Pasaraya C-Mart
15 minit ke Hotel Darulaman
15 minit ke Pusat Rawatan Mahsuri
15 minit ke Pasaraya Yawata
20 minit ke Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim
20 minit ke Kompleks Pentadbiran Persekutuan Anak Bukit
20 minit ke Pusat Matrikulasi Changlun
25 minit ke Bandaraya Alor Setar, Stadium Bola Sepak, Mahkamah, Hospital Sultanah Bahiyah
25 minit ke Universiti Utara Malaysia (UUM)
25 minit ke Universiti Malaysia Perlis (UniMAP)
25 minit ke Politeknik Syed Sirajuddin (Politeknik Arau)
25 minit ke Kolej Pertanian Malaysia Bukit Tangga

Incoming search terms:

  • alamat hotel bajet di anak bukit alor setar (3)
  • jwtn kosong di matrikulasi 2013 di changlun kedah (2)
  • khidmat seks alor star (2)
  • jawatan kosong alor setar (2)
  • iklan homestay (2)
  • minyak ikan belacak di alor star (2)
  • kerja kosong di jitra (2)
  • kerja part time alor setar 2013 (1)
  • Sewa Kedai murah jitra 2013 (1)
  • seks di alor setar (1)
  • khidmat seks di jitra (1)
  • rumah urut alor star (1)
  • lokasi rumah urut batin di alor star (1)
  • pusat urut jitra (1)
  • partime kosong area jitra (1)
  • part time hotel segera 2013 di alor setar (1)
  • kerja kosong di masjid jitra (1)
  • kerja kosong daerah chanlun jitra (1)
  • alor star kedai jual minyak belacak (1)
  • bisnes homestay (1)
  • catuaba alor setar (1)
  • catuaba di alor setar (1)
  • catuaba jitra (1)
  • homestay dan kereta changlun (1)
  • homestay murah di alor setar (1)
  • ilp muazzam shah alamat (1)
  • jawatan kosong di changlun (1)
  • jawatan kosong lapangan terbang sultan abdul halim (1)
  • tempat khidmat seks di alor setar (1)

Comments

comments

www.nurmas-homestay.blogspot.com

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Jan 2014 11:21 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Polis minta orang ramai beri maklumat dua kemalangan <b>di Jitra</b> ABN <b>...</b>

Posted: 26 Dec 2013 01:06 AM PST

JITRA – Polis meminta orang ramai yang menyaksikan dua kemalangan maut di Km 22.5 Lebuhraya Utara-Selatan arah ke Changlun semalam dan di Km 23.1 lebuh raya tersebut pada 4 Disember lepas agar tampil memberi maklumat.

Dalam kejadian yang berlaku semalam, mayat pembantu gerai makanan di Universiti Utara Malaysia, Mohd Malik Samsudin, 30, ditemui di tepi lebuh raya  berhampiran kilang Gano Excel kira-kira 7.45 pagi.

Pegawai Penyiasat Trafik Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu, Inspektor S. Ragu berkata, mangsa menunggang motosikal Yamaha Ego bernombor pendaftaran RK6913 dan dia dipercayai menjadi mangsa langgar lari.

Kes satu lagi membabitkan pekerja kilang Mohd Iswandi Ishak, 22, yang turut menjadi mangsa langgar lari.

Ragu berkata, mayat mangsa ditemui kira-kira pukul 8.50 malam dengan kesan kecederaan dipercayai akibat digilis kenderaan.

Mangsa menunggang motosikal Honda Wave nombor KCS 4263, katanya.

Beliau meminta orang ramai agar menghubunginya di talian 013-5201383 atau Trafik IPD Kubang Pasu di talian 04-9172222. – Bernama

02 di sungai petani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


kathyjem: Kami Selamat Tibe <b>di Sungai Petani</b>, Kedah

Posted: 12 Mar 2014 12:03 AM PDT

Salam semua.. Nak update pon rase macam hurmm entah nak cakap macam mane pon dah tak tahu dah.. Still rase sedih lagi pasal pesawat MH370 yang hilang tu.. Hari ni dah masuk hari ke 5 masih tak jumpe lagi.. Macam2 spekulasi yang timbul.. Kesian kat keluarga mangsa disebabkan berita yang tak betul dikeluarkan..

Apa2 pon kite sebagai rakyat Malaysia jangan putus asas terus berdoa dan sembahyang hajat agar pesawat MH370 kembali dengan selamat..

Okla sini aku nak cerita wedding Ila di Kedah hujung bulan 2 hari tu.. Sori lambat sikit update..

Kami bertolak dari KL ke Kedah jam 9 pagi.. Janji ngan Yana dalam kol 7 pagi, Yana datang ambik aku kat rumah.. Lambat sikit Yana sampai sebab jalan jem yang tak hingat pagi tu.. Senang naik satu kereta ngan Yana boley save minyak ngan tol.. Eira lak satu kereta dengan anak-anaknye.. Ayu memang dah ada kat Kedah.. Family Ayu memang asal dari Kedah..Die balik dua hari awal dari kiteorang sebab bapak die tak brape sihat jadi die tak follow lah bersama..

Ikutkan Affan tak join ngi Kedah ni yerla baru baik demam denggi kan tapi demi isteri dan anak die ikut jugak.. Yerla baru 2 hari keluar hospital memang aku tak bagilah kan.. Itu pon menangis2 kat bahu aku..kekekeke.. Hunyyyyy b nak itut, b boringlah nanti huny nagn Raiisah takde 4 hari tu..... B kan baru keluar hospital mane leh itut.. B dah sihat la.. Okla ikutla sian pulak b tinggal rumah sorang2.. Bile aku bagi die ikut terus tersengeh-sengeh macam kerang busuk... Tapiiiiiiiii kalo b sakit balik sendiri mau tanggung la ye..muahahaha Ok promise b makan ubat banyak2..hehehe

Ila nikah hari jumaat lepas Asar.. Kol 2 petang macam tu kami dah sampai Sungai Petani.. Sebab kat Kedah jumaat ngan Sabtu cuti umum Ahad dorang bekerja..Sampai Sungai Petani terus datang ke rumah Ila ambik kunci homestay.. Ila nikah di Masjid sanding di Dewan..

Inilah homestay yang Ila bagi kat kami stay 1 malam iaitu Kelab Cinta Sayang.. Haiyooo nama homestay ni sweet sangat I sayang u, U sayang i....hahaha Kami stay di sini satu malam jer 300, dua malam lagi di Langkawi.. Tu next entry aku cerita ek.. Kawasan pun luas kereta pon boley masuk sampai 5 buah.. Ada 3 bilik semuanye.. Sampai2 aku dah di saji tarian sehati berdansa dari Yana..bahahaha Boley Yana tergolek masa ni nasib suami die ada.. Tu pon tolong angkat jer la.. hehe.. Yana boley tak perasan lantai tu kena langkah.. Luka jugaklah lutut die.. Haidoii ye la pon..Eh sempat pulak aku ambik gambar..hahaha Sesi penerangan dari Ila..hehehe Sudut ruang makan.. Dapur yang luas.. Pinggan mangkuk cawan semua ada cuma dapur masak jer takde.. Jaga-jaga ada tangga di situ mek ecah.. Nanti tergolek kang memang dah tergolek dah pon.. Bincang nak kena ada kat Masjid kol brape nak makan kat mane nak bersiap kol brape.. Besok nak kena ada kat Dewan kol brape... Amboii Raiisah berselfie ngan Mummy Eira ker.. Panggil Yunnan sekali.. Sementara ada masa rehat kejap pastu nak cari makan.. Anak2 masing dah kelaparan.. Ngantuk dan lapar... Mummy dan Raiisah.. Buat macam rumah sendiri nampak..hahaha Bilik kami anak beranak.. Aku ambik bilik master bedroom.. Ingat nak bagi Eira bilik ni tapi takut pulak Yunnan ngan Keisha tergolek sebab Eira kata dorang dah biaser tido bawah so dorang ambik bilik yang belakang ada tilam jer dan bilik sangat luas.. Ok pas makan sesi menyolek dan bersiap..

piece : kathyjem

di negeri kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri kedah - Google Blog Search


Omak Kau!!!!: EXCO <b>NEGERI KEDAH</b> BELI NOMBOR PLAT <b>...</b>

Posted: 13 Mar 2014 06:52 AM PDT

Sekarang ini heboh di Kedah yang menjadi perbualan rakyat sama ada di pejabat-pejabat kerajaan mau pun di warung-warung betapa seorang Ahli Exco Kerajaan Negeri Kedah dari UMNO Tajul Urus b Mat Zain yang memegang portfolio Jawankuasa Pendidikan, Pengangkutan dan Kerja Raya telah membida nombor plat KDT 9 dengan bidaan sebanyak RM26,600.

Tahniah!!!! Rakyat Kedah terutamanya ahli-ahli dan penyokong UMNO pasti bangga kerana ahli Exconya berduit banyak mampu beli nombor plat kereta sebanyak RM26,600.

Mohon kerajaan UMNO pimpinan anak lelaki Mahathir akan terus kekal memerintah Kedah sampai kiamat sebab UMNO cukup hebat.

02 di kuala kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kuala kedah - Google Blog Search


Dua beradik maut dalam kebakaran <b>di Kuala Kedah</b> | The Malaysian <b>...</b>

Posted: 10 Mar 2014 08:39 PM PDT

ALOR SETAR, 11 Mac: Dua beradik berlainan bapa maut dalam kebakaran selepas rumah dua tingkat di Taman Seri Putra, Kuala Kedah dekat sini yang mereka diami musnah terbakar malam tadi.

Dalam kejadian membabitkan tiga buah rumah pada 9.40 malam itu, mayat Zamzuri Asraf Dun, 13, ditemui pasukan Bomba dan Penyelamat di dalam bilik air manakala abangnya, Zamzuri Aswad Zainol Abidin, 34, ditemui rentung di tingkat atas rumah.

Timbalan Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Kedah Awang Hidzel Awang Bujang berkata pihaknya menerima panggilan pada pukul 9.45 malam dan tiba di tempat kejadian pukul 10.08 malam.

Beliau berkata mayat mangsa berusia 34 tahun ditemui berdekatan tangga dalam keadaan rentung manakala seorang lagi ditemui di dalam bilik di bahagian belakang rumah.

Bomba berjaya mengawal kebakaran pada pukul 10.14 malam dengan kekuatan 14 anggota serta dua jentera, dan turut dibantu 54 anggota bomba sukarela, katanya ketika ditemui di tempat kejadian hari ini.

"Kita masih menyiasat punca kebakaran dan anggaran kerugian," katanya.

Awang Hidzel berkata kebakaran membabitkan tiga buah rumah namun penghuni dua lagi rumah berjaya menyelamatkan diri.

Katanya rumah mangsa terletak di tengah-tengah dan bahagian dalamnya musnah manakala dua lagi rumah di sebelah kiri dan kanan dapat diselamatkan daripada musnah teruk.

Saksi kejadian Habib Mat Zain yang juga mangsa kebakaran berkata ketika kejadian, dia bersama keluarga menonton televisyen apabila terhidu bau seperti getah terbakar.

Dia segera bergegas keluar rumah dan mendapati rumah jirannya yang terletak bersebelahan rumahnya terbakar serta api marak lalu dia menjerit meminta anggota keluarganya menyelamatkan diri.

"Nampak saja api saya jerit minta ahli keluarga saya keluar dari rumah dan turut minta jiran lain selamatkan diri. Saya jadi panik dan terus mendapatkan bantuan daripada pasukan penyelamat," katanya kepada pemberita ketika ditemui di tempat kejadian di sini lewat malam tadi. — BERNAMA

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


Cuaca <b>di Jitra</b> 10 Mac hingga 16 Mac 2014 - nurmas Homestay

Posted: 10 Mar 2014 02:14 AM PDT

[ 1 ] Sekolah Menengah Kebangsaan Paya Kemunting 1km (3 minit)

[ 2 ] Sekolah Kebangsaan Paya Kemunting 1km (3 minit)

[ 3 ] Institut Kemahiran Belia Negara Jitra 1.8km (4 minit)

[ 4 ] Maktab Rendah Sains Mara Kubang Pasu 2km (5 minit)

[ 5 ] Dewan Wawasan 1.5km (4 minit)

[ 6 ] Majlis Daerah Kubang Pasu 1.5km (4 minit)

[ 7 ] Pejabat Tanah Kubang Pasu 1.5km (4 minit)

[ 8 ]Taman Sinar Harapan Jitra Pusat Penjagaan Dan Perlindungan OKU 2.3km (5 minit)

[ 9 ] Masjid Sharifah Fatimah 850m (3 minit)

[10] Hospital Jitra 1.6km (4 minit)

[11] Dewan Jitra 1.6km (4 minit)

[12] Pusat Giat Mara Kubang Pasu 1.5km (4 minit)

[13] MADA Workshop 1km (3 minit)

[14] Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Mahawangsa 2.3km (5 minit)

[15] Mahkamah Syariah/ Pejabat Agama Kubang Pasu 2.3km (5 minit)

[16] Tabung Haji Jitra 2.3km (5 minit)

[17] Pejabat Pos Jitra 2.4km (5 minit)

[18] Hotel Bustani 2.4km (5 minit)

[19] Mahkamah Majestric 2.7km (5 minit)

[20] Balai Polis Jitra 2km (4 minit)

[21] Balai Bomba dan Penyelamat Jitra 2.7km (5 minit)

[22] Pejabat Jurutera Daerah 2.7km (5 minit)

[23] Bagunan MARA 3km (6 minit)

[24] Bank Islam, Bank CIMB, Public Bank, Bank BSN 3.3km (7 minit)

[25] Restoran Kentucky Frieds Chicken 3.3km (7 minit)

[26] Stadium Jitra 3.6km (7 minit)

[27] Klinik Kesihatan Jitra 3.4km (6 minit)

[28] Sekolah Kebangsaan Jitra 3.4km (6 minit)

[29] Sekolah Menengah Kebangsaan Jitra 3.4km (6 minit)

[30] Bank AmBank 3.4km (6 minit)

[31] Aneka Mall 3.6km (7 minit)

[32] Pizza Hut 3.6km (7 minit)

[33] Sekolah Kebangsaan Hosba 7.7km (7 minit)

[34] Sekolah Menengah Kebangsaan Hosba 9.2km (9 minit)

[35] Sekolah Menengah Kebangssan Changlun 15.6km (14 minit)

[36] Pasaraya C-Mart Changlun 16.7km (16 minit)

[37] Kolej Matrikulasi Kedah 17.8km (15 minit)

02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


VIDEO TERESSA KOK <b>DI BALING</b> TELUR BUSUK!!! - Cananglahnie

Posted: 06 Mar 2014 04:43 AM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


Pasar Tani <b>Pendang</b> II Bantu Tingkat Pendapatan Petani. | MadaTv

Posted: 27 Feb 2014 06:12 AM PST

Lembaga Kemajuan Pertanian Muda (MADA) mencadangkan kepada pihak Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) bagi menubuhkan sebuah Pasar Tani di Pendang.

Oleh yang demikian, Pasar Tani Pendang II dibuka pada setiap hari Khamis jam 3 petang hingga 8 malam bertempat di Pusat Kraftangan dan Industri Asas Tani Mada, Jenun, Pendang bermula pada 27 Februari 2014.

Pasar Tani Pendang II ini menyediakan pelbagai jualan seperti barangan basah, barangan kering, jualan pakaian dan banyak lagi sama seperti pasar tani di tempat-tempat lain.

Menurut FAMA, Pasar Tani mula ditubuhkan pada 31 Januari 1985 bertujuan mewujudkan ruang pasaran tersendiri bagi petani atau pengeluar untuk memasarkan hasil keluaran mereka sendiri terus kepada pengguna selari dengan konsep "Medan Pertemuan Pengeluar Pengguna".

Pelbagai kategori pasar tani ditubuhkan seperti Pasar Tani Mega, Pasar Tani Desaraya, Pasar Tani Borong, Pasar Tani Kekal dan juga Pasar Tani Bunga yang bersuasanakan karnival, mudah alih dengan identiti tersendiri.

Antara objektif pembangunan Pasar Tani adalah meluaskan pasaran hasil pertanian, memperkuatkan kuasa tawar menawar, mengurangkan pergantungan pengeluaran kepada orang tengah dan meningkatkan pendapatan petani.

Selain itu, ia juga merupakan medan memperkenalkan barangan keluaran tani atau barangan keluaran baru, menggalak dan menyediakan tempat memasarkan hasil keluaran khususnya kepada kaum Bumiputera dalam bidang penyertaan.

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Feb 2014 01:10 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Misteri! Penampakan Bunian <b>Di Padang Serai</b>? (Video) | Informasi <b>...</b>

Posted: 16 Aug 2013 07:30 PM PDT

Misteri! Penampakan Bunian Di Padang Serai? (Video) | Benarkah bunian ini wujud? Seperti yang didakwa oleh orang dahulu kala, mereka juga seperti kita namun hidup di alam lain. Kita tidak boleh melihat mereka. Baru-baru ini satu rakaman video sewaktu ingin mendenak atau memikat ayam hutan telah  terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut. Persoalannya, benarkah itu bunian? Mungkin bunian, mungkin juga orang lelaki yang baru pulang dari surau ataupun masjid. Hanya Allah sahaja yang mengetahui. Anda boleh tonton video di atas ini.

ayam2

ayam1

game

P.S. I – 10 Tempat Paling Pelik Di Dunia
P.S. II – 5 Tempat Paling Ajaib di England
P.S. III – Menarik! Cara Untuk Meningkatkan Penguasaan Bahasa Inggeris

Sumber : Amekaw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Carian kata kunci paling popular:

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved