ads

Sabtu, 11 Ogos 2012

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


MPP Online: AWAS!!! Hantu separuh badan ditemui <b>di Kulim</b>..

Posted: 25 Jul 2012 07:01 AM PDT

Pekerja di sebuah kilang di kawasan Perindustrian Hi-Tech dekat sini, gempar dengan kewujudan lembaga manusia separuh badan yang dilihat berjalan di sekitar kawasan kilang menjelang waktu tengah malam.

Seorang pekerja yang tidak mahu dikenali berkata, sejak kebelakangan ini, lembaga itu semakin kerap ditemui pekerja dan ini mengakibatkan ada dalam kalangan mereka yang takut untuk pergi kerja.

Menurutnya, ada dalam kalangan­ pekerja yang mengalami penyakit aneh setelah pulang dari bekerja malam.

"Sebelum ini, seorang pekerja wanita berasa badannya seram sejuk ketika melalui lorong pintu keluar dari kilang untuk kebangunan sebelah. Selain itu, mangsa juga mengadu rambutnya ditarik dari belakang.

"Kerana ketakutan, mangsa lari dan mendapatkan bantuan dari rakan sekerja. Ini bukan kali pertama kejadian seperti itu berlaku. Kami pernah ternampak lembaga manusia berbadan separuh berjalan di sekitar kawasan kilang pada waktu lewat malam," katanya.

Menurutnya, kejadian ini sudah dimaklumkan kepada pihak pentadbiran kilang tetapi sehingga kini tidak ada sebarang tindakan diambil untuk memastikan masalah itu ditangani kerana lembaga yang dilihat berkeliaran di sekitar kilang masih berlaku.

Sementara itu, Pengerusi Pekida Labu Besar, Mohd Nordin Ismail yang melihat keadaan kilang itu berkata, pihak pentadbiran kilang seharusnya mengadakan majlis bacaan Yasin di surau untuk memastikan pekerja berada dalam keadaan selamat.

"Sebelum kawasan ini dibangunkan, ia merupakan kawasan hutan tebal dan pelbagai kejadian aneh sering berlaku. Semasa kerja-kerja meratakan tanah di kawasan ini dijalankan, ada beberapa pokok yang tidak boleh dipotong dan ia dibiarkan sehingga kini. Masalah ini bermula ketika bangunan kilang ini hendak memulakan pembinaannya.

"Kebanyakan pemaju akan mengadakan majlis pemujaan ditapak pembinaan meminta supaya kerja mereka tidak diganggu makhluk halus. Dengan cara ini perkara tidak diingini tidak berlaku sepanjang pembinaan dijalankan.

Setelah siap, tidak ada mana-mana pihak yang menjalankan upacara itu lagi. Ini mengakibatkan makhluk halus itu datang semula ke tapak kilang," katanya.

Katanya, kebanyakan pemilik kilang bukan beragama Islam yang berhadapan dengan masalah ini akan mengadakan upacara pemujaan setiap tahun di kawasan lapang ditapak kilang mereka dirikan.

"Saya mencadangkan kepada pekerja dan pegawai yang beragama Islam untuk melapangkan sedikit masa mengadakan tahlil dan solat hajat supaya gangguan syaitan dan iblis dapat dihindarkan. Sekiranya tidak ada sebarang tindakan diambil, kejadian seperti histeria kemungkinan­ boleh berlaku," katanya.

Pindahan Tong Gas Haram Meletup <b>di Kulim</b> | WRSyndicate

Posted: 04 Aug 2012 03:05 AM PDT

– gambar hiasan -

Kulim – Kegiatan haram memindahkan gas daripada tong subsidi domestik kepada tong gas industri terbongkar apabila berpuluh tong meletup dan mencederakan tiga pekerja di Taman Cengal di sini.

Letupan seawal pukul 3 pagi turut menggegarkan ratusan buah rumah di taman perumahan berdekatan Taman Desa Impian, Taman Kempas dan kawasan sekitarnya.

Ketua Zon Pasukan Bomba dan Penyelamat Kulim, Mohd Firdaus Daud berkata tiga mangsa tersebut melcur seluruh badan akibat api gas telah dipindahkan ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Alor Setar selepas dimasukkan ke Hospital Kulim.

Beliau mengesyaki wujud kegiatan haram di situ kerana tiada bekalan elektrik di premis itu dan beberapa pekerja memaklumkan premis itu ditutup waktu siang dan beroperasi hanya pada waktu malam.

"Bomba Kulim dan Hi-Tech Park di bantu anggota bomba sukarela telah mengambil masa hampir sejam untuk mengawal api," katanya,

02 di merbok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di merbok - Google Blog Search


JANJI <b>DI</b> TUP-TUP "PATI" - suara sang <b>merbok</b>.....

Posted: 02 Aug 2012 06:31 PM PDT

PENDATAN ASING TANPA IZIN

02 di kubang pasu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kubang pasu - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>Di</b> Majlis Daerah <b>Kubang Pasu</b>

Posted: 08 Aug 2012 04:05 AM PDT


Permohonan adalah dipelawa daripada Rakyat KDYMM Sultan Kedah dan Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memenuhi jawatan berikut:-


1. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI)
2. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN)

Permohonan hendaklah menggunakan Borang MDKP Am 1 (dikenakan bayaran RM 5.00 sekeping) boleh didapati dengan mengemukakan sampul surat berukuran 11 cm X 22 cm yang beralamat sendiri dan bersetem atau datang sendiri di bahagian Pentadbiran Majlis Daerah Kubang Pasu, Komplek Pentadbiran Daerah Kubang Pasu, 06000 Jitra, Kedah Darul Aman.

Maklumat lanjut iklan jawatan sila klik sini

Jawatan kosong <b>di</b> Pejabat Tanah <b>Kubang Pasu</b>

Posted: 09 Jun 2012 04:06 PM PDT

Permohon adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan untuk mengisi kekosongan jawatan bertaraf tetap seperti berikut di Pejabat Tanah Kubang Pasu : -

1. PEKERJA AWAM R1

Borang permohonan boleh didapati dengan mengambil sendiri di Pejabat Tanah Kubang Pasu atau melayari Laman Web Pejabat Tanah Kubang Pasu (http://webjabatan.kedah.gov.my/ptkp.php)

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga.

Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.
(d) Borang yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan dalam sampul 23 cm x 31 cm
dan dikemukakan kepada :

Tuan Pentadbir Tanah,
Pejabat Tanah Kubang Pasu,
Kompleks Pentadbiran Daerah Kubang Pasu,
06000 Jitra,
Kedah Darul Aman.

Tarikh tutup permohonan adalah pada 20 JUN 2012 .

Maklumat lanjut jawatan klik sini
borang jawatan klik sini

02 di kuala kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kuala kedah - Google Blog Search


MAKAN MALAM <b>DI</b> RAKOK SEAFOOD, JALAN <b>KUALA KEDAH</b>, ALOR

Posted: 09 Jun 2012 08:39 PM PDT

Dah balik bercuti ni sempatlah singgah makan malam di Rakok Seafood, Jalan Kuala Kedah. Kedah Darul Aman. Sepupu yang introduce untuk makan disini. Katanya, sedap. So, ikut sajalah. Baru pertama kali, so main redah sajalah order itu dan ini.
Selamat datang ke Rakok Seafood, Jalan Kuala Kedah :)
Nasi goreng daging merah - Sepupu punya
Koew teow kungfu - Adik punya.
Tak kan lah makan saja tanpa minum air kan. Sorry gambar air lupa pulak nak snap. Kalut nak isi perut. Laparrr hoiii ! Overall, saya berpuas hati dengan masakannya. Ala-ala Thai. Next time bolehlah datang sini lagi cuba masakan lain pulak. Hoyeahh ! Nak tahu dengan lebih lanjut, kenalah terjah sendiri :D
P/S: Korang pernah ke Rakok Seafood ?

02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


Gambar ikan Arapaima <b>di Baling</b>!! | balingtoday

Posted: 02 Aug 2012 11:57 AM PDT

# Mungkin berita ini dah basi, tapi just nak kongsi gambar ikan yang lebih jelas kepada u all semua!!.

# sebenarnya tidaklah pelik mana kisah ikan ini sebab ikan ini dibuang ke dalam sungai.

# Kalau hidup lain citer la..Ikan ini memang tidak sesuai hidup dalam sungai kita. Sebabnya, habis la nelayan tak dapat ikan cari rezeki sebab hari2 Arapaiman ini telah ikan kt dalam sungai!!

Ini Story asal mengenai ikan ini.

BALING- Penduduk setempat di kawasan Kampung Lubuk Pedati kecoh setelah menjumpai ikan gergasi iaitu jenis Arapaima sepanjang 1.5 meter yang terdampar di dalam sungai berdekatan kampung itu kira-kira jam 1.30 petang,kelmarin.

Ikan air tawar terbesar di dunia itu dijumpai berada berdekatan tebing sungai sebelum dijumpai penduduk kampung yang melalui kawasan sungai itu.

Kebanyakkan penduduk kampung terkejut kerana pertama kali melihat ikan bersaiz luar biasa itu terdampar di dalam sungai tersebut.

Penduduk, Nizam Hussin,48, berkata, kemungkinan ikan gergasi yang sering dijumpai di sungai amazon itu dibuang oleh pihak tertentu sebelum hanyut ke kawasan perkampungan penduduk.

Inilah Arapaima. Bukannya ikan misteri yang digembar-gemburkan.

"Siapa yang tidak terkejut melihat ikan bersaiz gergasi di dalam sungai ini. Lagipun, penduduk tidak pernah terserempak dengan ikan ini sebelum ini. Disebabkan itu, ada dikalangan penduduk yang terkejut dengan kehadiran ikan bersaiz luar biasa ini," katanya kepada Sinar Harian.

Katanya, memang ada penduduk yang memelihara ikan ini sebelum ini tetapi tidak pasti ikan yang terdampar ini adalah miliknya ataupun tidak.

"Selain itu, ada juga yang pihak yang mengatakan ikan berkenaan terlepas  dan mati di dalam sungai ini semasa banjir di Baling baru-baru ini," katanya.

Menurutya, walaupun apa pun terjadi, ikan seperti ini tidak seharusnya dibuang ke dalam sungai kerana ia akan mengakibatkan pencemaran bau.

"Saya yakin ikan ini telah mati sejak empat hari lalu berikutan baunya yang busuk. Jadi, pihak yang berkenaan tidak seharusnya membuang haiwan seperti ini di dalam sungai ini," katanya.

Ikan yang mampu mencecah berat sehingga 200 kilogram ini antara ikan yang semakin diancam kepupusan akibat nilai harganya yang tinggi dipasaran gelap.

Keadaan itu mengakibatkan kerajaan Brazil mengharamkan penangkapan ikan ini secara komesial bagi mengelakkan kepupusan ikan unik ini.

Blog Sensasi: Gulai kawah rias batang pisang laris <b>di Baling</b>

Posted: 23 Jul 2012 10:26 AM PDT

ABD. MALIK (kanan) memasak gulai kawah di gerainya sambil diperhatikan para pelanggan di Bazar Ramadan pekan Baling semalam. 

 BALING - Gulai kawah campuran rias batang pisang dengan daging atau tulang lembu sudah tidak asing lagi kepada masyarakat di sini.

 Peniaga gulai kawah, Abd. Malik Mat Khir, 45, berkata, dia terpaksa mendapatkan rias batang pisang daripada sekurang-kurangnya 10 pokok pisang setiap hari untuk dimasak bersama daging cincang atau tulang lembu. Abd. Malik yang berpengalaman memasak gulai kawah hasil belajar daripada tukang masak kenduri kahwin, memberitahu, bukan semua gulai kawah mampu menarik minat dan selera pembeli.

 Katanya, warna kuahnya yang kekuningan dan cair mampu menarik selera pembeli. Abd. Malik berkata, ramuan rempah untuk membuat gulai kawah adalah daripada jenis serbuk kari yang sesuai yang tidak terlalu pedas dan tidak berkuah pekat.

 Menurutnya, sejak dua hari berniaga di pasar Ramadan pekan Baling, setiap petang lebih 300 bungkus gulai kawah dijual kepada pelanggan.

 Bermula pukul 3 petang, Abd. Malik akan mula menumis bahan gulai di bazar Ramadan itu dan menjualnya seawal pukul 5 petang dengan harga RM3 sebungkus.

Love is all around: Gulai kawah rias batang pisang laris <b>di Baling</b>

Posted: 24 Jul 2012 01:57 AM PDT



ingat tak tentang Entry Aku tentang Gulai Umbut Pisang. Haaa.. hari ni kan dah keluar citer tentang tu kat
kosmo. hmmm tetiba rasa lapor gulai kawah rias batang pisang la pulak.

nak tau lebih lanjut sila ke Sini

nak kena terjah baling ke ni? ish.. tak yah kot. kat Aloq staq pun ada jual ni.

kat bazar ramadhan penang ada tak? cer citer cer citer... kalau la ada berdesuppp aku speed pergi beli.
memang sedap kalau korang nak tau. aku suka yang masak ngan tulang. manis dia tu lain sket. orang baling memang pakar ar masak gulai ni.

syh..... satu je aku nak kasi tau kat korang ni. Gulai Rias batang pisang ni, kalau masak dalam kawah memang sedap tak terhingga. kalau masak dalam periuk, sedap jugak la tapi kurenggggg sket.

Note:- walaupun banyak resipi baru di pasaran. resipi orang dodulu jugak yang menmbat lidahku.
 

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


Tolonglah Biarkan Mat Sabu Bertanding <b>Di Pendang</b>…! | MYKMU <b>...</b>

Posted: 28 Jul 2012 12:36 PM PDT

July 29, 2012   ·   4 Comments

mat sabu

Sebelum ini saya ada menulis mengenai "komunis" yang dikatakan bakal bertanding di Parlimen Pendang. Siapa lagi "komunis" itu kalau bukan Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu, yang mempunyai "agenda tersembunyi" di Kedah…

Baru-baru ini portal pro-pembangkang, Malaysiakini, mengesahkan kesahihan maklumat yang saya sampaikan mengenai wujudnya pihak yang cuba mencantas Mat Sabu dari menjadi calon Parlimen Pendang pada PRU ke-13 nanti.

Namun sebagaimana yang didakwa portal itu, dikatakan bahawa usaha mencantas Mat Sabu itu telah gagal dan PAS di kawasan itu telah menetapkan bahawa mereka mahu Timbalan Presiden PAS itu bertanding di Parlimen Pendang, Kedah.

Justeru itu secara tidak langsung, laporan tersebut juga mengesahkan bahawa ada pihak yang berpengaruh di dalam PAS Kedah yang enggan membenarkan suami kepada dua orang "Normah" itu masuk ke Kedah.

Persoalannya, siapakah gerangan yang mahu mencantas "komunis alaf baru" itu?

Menurut sumber dalaman yang saya peroleh baru-baru ini, pihak yang dikatakan cuba mencantas Mat Sabu dari masuk bertanding di Kedah ialah Pesuruhjaya PAS Kedah sendiri iaitu Datuk Seri Azizan Razak.

Sumber tersebut menyatakan bahawa Azizan Razak sememangnya tidak sebulu dengan Mat Sabu dan sekiranya Timbalan Presiden PAS itu tercalon di negeri Kedah, maka ia sudah tentu akan berlaku "perang saudara" di dalam PAS Kedah.

Selain itu, dikatakan bahawa tujuan Mat Sabu untuk tercalon di Kedah adalah untuk melemahkan kuasa Azizan Razak yang kini begitu dibenci oleh ramai pemimpin-pemimpin PAS negeri yang gagal memonopoli projek-projek kerajaan negeri tersebut.

Dia khabarnya merupakan dalang di sebalik komplot menjatuhkan Azizan Razak dan menyerahkan negeri itu di bawah penguasaan "suku kaum" Anwarinas yang semakin bermaharajalela "menerajang" golongan pro-ulama PAS di Kedah.

Menariknya, Mahfuz semalam menegaskan bahawa dia tidak tahu mengenai sebarang usaha untuk mencantas Mat Sabu dari menjadi calon di Pendang dan menafikan sebarang pergolakan dalaman di dalam PAS Kedah.

Pada saya, terdapat dua kemungkinan dari kenyataan Naib Presiden PAS itu.

Pertamanya, takkanlah dia nak mengaku bahawa ada usaha untuk mencantas "boss" yang menjadi "batu loncatan" untuknya bertanding di peringkat DUN dan Parlimen serentak pada PRU ke-13 nanti?

Keduanya, nampak sangat Mahfuz jarang-jarang pulang ke Kedah mengambil tahu hal ehwal Parlimen Pokok Sena yang diwakilinya. Kalau Mahfuz selalu balik ke kawasan dan bercampur dengan orang-orang PAS Kedah, sudah tentu dia tahu betapa teruknya partinya dilanda "ribut taufan"!

Atau, mungkin juga Mahfuz tahu mengenai kemelut PAS Kedah yang sedang bergoncang panas, tapi sengaja dia sembunyikan dari media. Dia fikir rakyat Kedah bodoh sepertinya yang tidak tahu perkembangan politik dalaman PAS?

Saya sebenarnya sangat berminat untuk melihat Mat Sabu bertanding di Pendang. Kalau boleh, saya teringin sangat melihat calon luar yang bertopengkan "komunis" itu tumbang ditewaskan oleh seorang calon "underdog" UMNO/BN di Kedah.

Yang lebih menarik, saya mendapat maklumat bahawa Mat Sabu sengaja dicalonkan oleh PAS Pendang bagi "membunuh" Timbalan Presiden PAS yang cuba campur tangan dalam hal ehwal PAS Kedah itu.

Khabarnya, hanya segelintir saja yang mahu Mat Sabu bertanding di Pendang dan dikatakan bahawa lebih separuh dari golongan pro-ulama PAS Pendang yang berpengaruh di bawah "Tok Guru" Hj Rahim menolak Timbalan Presiden PAS itu sepenuhnya.

Kita sama-sama nantikan sama ada Mat Sabu akan tercalon di Pendang atau tidak. Dan kita sama-sama lihat sama ada suami kepada "dua orang Normah" ini akan berjaya menjajah kubu kuat bekas Presiden PAS, Allahyarham Fadhil Noor atau tidak…

By


1 MALAYSIA: Usaha &#39;cantas&#39; Mat Sabu <b>di Pendang</b> gagal

Posted: 27 Jul 2012 05:30 PM PDT

Mesyuarat jawatankuasa PAS kawasan Pendang yang memutuskan untuk menawarkan kepada Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu untuk bertanding kerusi Parlimen berkenaan dalam pilihan raya umum akan datang tidak disenangi pemimpin tertentu di negeri itu.

NONEBagaimanapun, menurut sumber-sumber yang rapat dengan PAS Pendang, mereka gagal memujuk PAS kawasan itu supaya menukarkan keputusan tersebut, dengan mengekalkan penyandangnya Dr Hayati Othman, yang dicalonkan kawasan tersebut untuk bertanding DUN Tokai.
Sumber yang rapat dengan PAS kawasan Pendang berkata, Dr Hayati diuar-uarkan sebagai calon menteri besar jika Pakatan Rakyat mengekalkan pentadbirannya di Kedah.

Menurut sumber itu lagi, mereka juga mahu DUN Tokai kekal untuk Exco negeri, Datuk Mohamad Taulan Rasul yang juga yang dipertua PAS kawasan Pendang. Desas-desus sebelum ini menyatakan Mohamad Taulan tidak akan bertanding dalam pilihan raya umum.

tenang by election nomination day pas and bn supporters 220110 marching with flagsSumber PAS Pendang pula berkata keputusan memilih Mohamad bertanding di Pendang disokong oleh majoriti daripada 157 cawangan dalam kawasan tersebut. Kerusi Parlimen Pendang pernah diwakili mantan presiden PAS, Allahyarham Datuk Fadzil Noor.

Bagaimanapun, sumber PAS Pendang itu mendakwa usaha untuk 'menggagalkan' peluang Mohamad Sabu bertanding di kerusi Parlimen Pendang itu dikatakan "terhenti" apabila PAS kawasan tersebut sekali lagi memutuskan dengan menegaskan mereka tetap dengan keputusan memilih timbalan presiden PAS tersebut.

Menurut sumber itu lagi, perkara itu dibangkitkan dalam mesyuarat jawatankuasa PAS kawasan susulan wujudnya satu 'surat' yang didakwanya memohon kepimpinan PAS kawasan bersetuju bagi mengekalkan Dr Hayati dan Mohamad Taulan untuk pertimbangan Pusat.

pakatan pokok sena ceramah 140112 mat sabuBagaimanapun, sumber berkenaan berkata pihaknya enggan memanjangkan isu berhubung kandungan surat tersebut, apatah lagi ia dilakukan tanpa merujuk kepada kawasan terlebih dahulu.

"Kami tak ambil berat pun. Kami tak mahu timbulkan (isu) pasal surat ini. Kita masih berpegang dengan keputusan kita. Dengan surat ini (pun), tidak tergugat keputusan asal kami," katanya.

Malah, sumber turut menjelaskan bahawa kawasan itu tidak mengetahui pihak yang bertanggungjawab menyediakan surat itu.

Sumber yang rapat dengan PAS Pendang pula mendakwa, usaha golongan terbabit untuk mencantas Mohamad - selain menimbulkan banyak persoalan - turut dikaitkan oleh pihak-pihak tertentu dalam PAS negeri dengan peranan yang dimainkan oleh Jabatan Pilihan Raya Negeri (JPN).

Bagaimanapun, pemimpin PAS Kedah yang tidak mahu namanya disebut pula enggan mengulas lanjut berhubung isu tersebut, sebaliknya menegaskan kepimpinan PAS Kedah "tidak menolak" Mohamad.

NONE"PAS Kedah tak menolak Abang Mat," katanya ketika menghubungi Malaysiakini, Jumaat lalu.

Malaysiakini juga dimaklumkan ada di kalangan penyokong Mohamad pula tidak senang kerana mendakwa JPN sedang rancak mengatur senarai calon PAS yang bakal bertanding di negeri itu dalam pilihan raya umum akan datang.

Menurut mereka, bidang tugas JPN memang berkaitan dengan pengurusan jentera pilihan raya tetapi bukan hingga ke peringkat menentukan calon, kerana itu adalah tugas badan perhubungan negeri.

Bagaimanapun, Pengarah Jabatan Pilihan Raya Negeri Senator Mohd Yusof Husin enggan mengulas dakwaan bahawa badan itu mencantas Mohamad dan mengatur calon untuk bertanding di negeri itu.

Mengulas berhubung prestasi Dr Hayati di parlimen itu, Mohd Yusof berkata beliau "tidak mempunyai apa-apa masalah" dengan gerak kerja ahli perubatan itu.

"Calon parlimen yang ada sekarang ini adalah calon yang terbaik. Bagi saya dia tidak ada apa-apa masalah. Beliau menjalankan tugas dengan cemerlang," katanya.

Mengenai faktor penolakan Mohamad Sabu, sumber yang rapat dengan PAS Pendang mendakwa ia ada kaitan dengan usaha mengekang 'pengaruh' Mohamad 'berkembang', khususnya di Kedah, lebih-lebih lagi di kawasan itu yang dianggap "berpendirian bebas dan tidak boleh dipengaruhi mana-mana pihak".

tenang by election nomination day pas and bn supporters 220110 pas and dap supportersMalah, dakwa sumber itu, kebimbangan pengaruh Syiah yang dikaitkan dengan Mohamad turut menjadi sebab mengapa beliau ditolak memandangkan terdapat tokoh agamawan PAS yang dikaitkan dengan fahaman itu, turut menetap di Pendang.

Ada juga pihak, kata sumber-sumber tersebut, yang turut mengaitkan penyokong Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak dalam isu penolakan Mohamad itu kerana sebelum ini, Mohamad merupakan antara pemimpin PAS yang bertegas mahu Azizan berundur.

Mengulas berhubung usaha tersebut, Mohamad memberitahu Malaysiakini bahawa beliau dan kepimpinan PAS pusat masih belum memuktamadkan kerusi mana yang bakal ditandinginya.

"Saya pun belum buat pendirian untuk bertanding di mana... (Atau) mungkin juga saya akan bertanding di Pekan," katanya berseloroh sambil menganggap usaha itu sebagai perkara "biasa" dalam politik.

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved