ads

Jumaat, 15 Mac 2013

02 di kodiang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


Diari : Dari KL ke <b>Kodiang</b> | khaliFah1412h

Posted: 11 Feb 2013 08:27 AM PST

Lokasi :Kodiang, Kedah 


                                                                     Best in the world

Cantikkan? MasyaAllah

Senyum

Semua gambar ini diambil di kawasan rumah saya sahaja.

"Kadang-kadang, kecantikan itu ada di sekeliling kita,

Cuma kita yang tidak menyedarinya"

Renung sejenak ke luar tingkap anda.

Apa anda nampak?

********

"Tidakkah mereka telah berjalan dan mengembara di muka bumi, serta memerhatikan bagaimana kesudahan orang-orang yang terdahulu dari mereka? Orang-orang itu lebih kuat daripada mereka sendiri, dan orang-orang itu telah meneroka bumi serta memakmurkannya lebih daripada kemakmuran yang dilakukan oleh mereka, dan orang-orang itu juga telah didatangi oleh Rasul-rasulnya dengan membawa keterangan-keterangan yang jelas nyata (lalu mereka mendustakannya dan kesudahannya mereka dibinasakan). Dengan yang demikian, maka Allah tidak sekali-kali menganiaya mereka, tetapi merekalah yang menganiaya diri sendiri." (Ar Rum ; ayat 9)

Kursus AMT ~ Noh Is Me

Posted: 10 Mar 2013 04:57 AM PDT

Minggu lepas aku baru jer abis berkursus AMT (ak mlas na taw apa benda tu) kat hotel seri malaysia, sepang. Best la kursus tu. 4/5 ak bg kat kursus tersebut. Ak mlas jgak na cerita. Ak letak gambar je la k.

Di hari pertama, kitorang berjalan-jalan kat pantai bagan lalang. Luas pantai ni. Memang best ntuk mandi manda. Walaupun kotor sket la.

Inilah bebola ketam. original punya.

Ini pulak makan malam aku. Cuba bayangkan lima hari makan camni tgahari n malam. Gemok?...tak diusah ditanya lagi. huhuhu... 

Ni lak salah satu game. Kitorang kena wat kapal yang perfect. Setiap kapal yang perfect akan dipilih oleh vendor dan dikira berjaya dibeli. (stylo lah men game camni. walaupun sorg2 da abeh blaja.)

Ni salah satu game jugak. Membuat pakaian yang akan dibeli syarikat jepun. Pakai kertas je beb. N ni calon model lelaki tunggal yang ada. Pakaian orang kadazan.

 Tender game. Tower kumpulan kitorang. Walaupun kalah, tapi still berasa bangga dengan usaha yang telah dicurahkan.


Anda Rasa Nak Like? Silakan.

Gambar Roadshow Dato&#39; Hasan Ali <b>di Kodiang</b>, Kedah

Posted: 15 Apr 2012 08:27 PM PDT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved